• Hey hallo daar, mens achter het beeldscherm.

    Zoals je in de titel kunt zien, ben ik op zoek naar een chatbuddy. Een internetwoordje voor: 'ik ben verveeld en zoek gezelschap'. Ik hou van chatten in het Engels maar NL is ook leuk.

    Voor mij maakt het chatplatform niet zoveel uit, Facebook, WhatsApp, Quizlet, Kik, ... .
    En graag iemand die wel degelijk antwoordt.

    Hopelijk tot wanneer ik je chat ;D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 22:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil wel!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik wil wel!


    YAAAAAY. I FEEL GREAT NOW


    Heaven is a place that we all have

    Ik ook wel (: Stuur me maar een berichtje als je met me wilt praten ^^

    RoyaIs schreef:
    (...)

    YAAAAAY. I FEEL GREAT NOW


    YAY I CAN MAKE PEOPLE FEEL GREAT^^

    Edit: whatsapp?

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 22:43 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Blackbeard u may always text me


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    JamesPotter schreef:
    (...)

    YAY I CAN MAKE PEOPLE FEEL GREAT^^

    Edit: whatsapp?


    Whatsapp is goed voor mij C:
    Ik stuur je zo mijn nummer door.

    @misspizzaaax, ik stuur je zodadelijk een gb'tje ^^


    Heaven is a place that we all have

    Rauch schreef:
    Blackbeard u may always text me


    Yeah i love you Edward

    *drank too many Aquilas*


    Heaven is a place that we all have

    Haha, ik ben slecht in met mensen praten volgens mij. Maar zolang je dingen tegen mij zegt, zeg ik ook dingen terug.

    Oh en ik heb Kik, Whatsapp en FB, net wat je handiger vind.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 22:50 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil praten, en ik wil mensen leren kennen. En wat ik van je op het forum heb gezien ben je super tof en wil ik je super graag leren kennen. Maar euh, ik ben vrij lui bij het beantwoorden van berichten. Dus tenzij dat je het niet erg vindt om mij te bespammen. En om niet uren te chatten, maar in plaats daarvan "niet direct" of zo, dan ben ik diegene die je zoekt.

    Ik vind het niet zo fijn dat als mensen met je beginnen te chatten, terwijl je eigenlijk *stiekem* op facebook zit terwijl je moet studeren, maar je wilt toch aardig zijn en antwoord, en er komt een heel (tof) gesprek op gang, en je weet geen moment om het te stoppen/je bent te awkward/verlegen om het te stoppen. Dus vandaar, dat ik liever zo heb dat het af en toe kan duren voordat ik een bericht stuur en dat er niet verwacht wordt dat ik direct antwoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    RoyaIs schreef:
    (...)

    Whatsapp is goed voor mij C:
    Ik stuur je zo mijn nummer door.

    @misspizzaaax, ik stuur je zodadelijk een gb'tje ^^


    Cool^^ vergeet de landcode niet!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Assassin schreef:
    Haha, ik ben slecht in met mensen praten volgens mij. Maar zolang je dingen tegen mij zegt, zeg ik ook dingen terug.


    Oh ja, en dit. Definitly dit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik wil praten, en ik wil mensen leren kennen. En wat ik van je op het forum heb gezien ben je super tof en wil ik je super graag leren kennen. Maar euh, ik ben vrij lui bij het beantwoorden van berichten. Dus tenzij dat je het niet erg vindt om mij te bespammen. En om niet uren te chatten, maar in plaats daarvan "niet direct" of zo, dan ben ik diegene die je zoekt.
    Ik vind het niet zo fijn dat als mensen met je beginnen te chatten, terwijl je eigenlijk *stiekem* op facebook zit terwijl je moet studeren, maar je wilt toch aardig zijn en antwoord, en er komt een heel (tof) gesprek op gang, en je weet geen moment om het te stoppen/je bent te awkward/verlegen om het te stoppen. Dus vandaar, dat ik liever zo heb dat het af en toe kan duren voordat ik een bericht stuur en dat er niet verwacht wordt dat ik direct antwoord.


    Why thank you ^^. En nee, ik zit zelf ook in mijn blokperiode dus mijn antwoorden zullen ook wat later komen maar zolang er maar een antwoord komt, is het oké.

    @Assassin, same maar ik ben vriendloos atm en ik zoek wat leuk gezelschap voor mijn zomervakantie. ^^


    Heaven is a place that we all have