• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jongens ik ben jarig wie gaat er een topic voor me maken


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    "De kaart liegt nooit" Aaaah oké ik moet nu echt gaan slapen maar het is veel te leuk om te lezen en oops het is al over twaalf.


    Happy Birthday my Potter!

    Laleah schreef:
    Nu ga ik mn hart eens luchten! Ik begrijp heel goed dat dit topic eigenlijk bestemd is voor of heel random leuke berichten of heel random sad berichten, maar hier komt ie:

    Mensen, jullie zijn allemaal mooi! Een vriendelijkere groep gekken bij elkaar kan ik me hier niet wensen op Quizlet. Het is dat hoge niveau van gekkigheid en awesomeness dat Quizlet toch wel mijn tweede thuis maakt.
    Denk allemaal niet te min over jezelf of je leven en laat anderen je zeker niet gekmaken! Jullie zijn al tof genoeg zoals jullie zijn en niemand die jullie awesomeness kan breken!
    Blijf awesome! Blijf mooi! Blijf vooral de lieverds die jullie zijn! Jullie zijn mijn escape from reality!
    I love you all!!
    (heart2)




    Dit is zo lief!
    En zo waar!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Als je dat vaker hebt is het slim om standaard een plastic zakje bij je te dragen om zo de hyperventilatie tegen te gaan en het gevoel van dood gaan en focus verlies toch ietwat tegen te gaan.

    Verder heel veel hugs. Het komt goed. Denk aan je otp en fluffyness en leuke verhaalwerelden. Alles komt goed. *stuurt virtuele knuffels*

    Ik heb het niet vaak, dit is de tweede keer in zo'n drie maanden. Gelukkig maar, omdat ik mezelf niet graag écht laat stikken. :')

    Dankjewel tho. Dit klinkt allemaal heel koud van mijn kant, maar dit bericht bracht toch een glimlach op mijn gezicht. Ik ben momenteel vooral erg zoekende naar wat er nou allemaal aan de hand is met mij, want dit (en nog een heleboel meer bullshit) is toch niet normaal tienergedrag? Of wel? Dat dus. Maar goed. MIjn otp's houden me hopelijk een soort van sane haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moet weer eens aan tarot doen.


    Your make-up is terrible

    Oké, hij is vijfentwintig en mijn collega, maar ik heb hem mee uitgevraagd en hij zei ja en het interesseert me niet of mijn vrienden hem te oud vinden. Hij is perfect.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Morgen voordragen.


    Tijd voor koffie.

    Dit is echt een titanenwerk, but I did it. Ik wil een koekje. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Animato schreef:
    (...)

    <3 love you too. And thank you. Je brengt me weer een kleine glimlach. c:

    Niet eens een grote glimlach? <3

    Aerate schreef:
    (...)

    *ahum*

    Ahum wat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Previous mood: vodka aunt.
    Current mood: wine mom.


    kindness is never a burden.

    Ik kan alleen nog maar huilen na het zien van deze video. Ik mis haar zo en ik kende haar niet eens persoonlijk. Waarom gaan de beste mensen het eerst dood? Waarom is het leven zo oneerlijk?



    Ik kan gewoon niet meer stoppen met huilen.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 1:43 ]

    genieten van de laatste momenten voor zonsopgang. Eteneteneteneten

    Het. Is. Te. Vroeg! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Here we gooo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag wordt het de rotste dag ooit (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys