• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Elke keer bij mij en ik heb echt door mede van zulke opmerkingen echt een eetstoornis ontwikkelt en ik zit nu kei hard te janken in mijn kamer en mijn ouders begrijpen niet dat ik niet mee wil eten.


    Ik wou dat ik kon helpen. Als ik even niet zo blut was, was ik naar jou toegegaan en had ik je meegesleept naar een plek waar je lekker kan eten zonder kritiek te krijgen. Ouders beseffen heel vaak niet zo pijn hun woorden doen aan hun kinderen :/


    26 - 02 - '16

    Burritho schreef:
    (...)

    Elke keer bij mij en ik heb echt door mede van zulke opmerkingen echt een eetstoornis ontwikkelt en ik zit nu kei hard te janken in mijn kamer en mijn ouders begrijpen niet dat ik niet mee wil eten.


    Mijn ouders deden het vroeger ook en dan vinden ze het nu raar dat ik rare eetgewoontes heb ontwikkeld.


    Your make-up is terrible

    Ik moet eten want ik moet gaan trainen maar ik wil niet meer eten waar mijn ouders bij zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Je blijft gezellig beneden."

    Iedereen staat steeds buiten te roken. 'Gezellig'.

    Burritho schreef:
    Ik moet eten want ik moet gaan trainen maar ik wil niet meer eten waar mijn ouders bij zijn.

    Neem dan een appeltje mee onderweg naar de training.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn ouders deden het vroeger ook en dan vinden ze het nu raar dat ik rare eetgewoontes heb ontwikkeld.


    Ik heb al zo vaak gezegd dat ik het niet oké vind dat ze zulke dingen tegen mij zeggen maar ze vinden dat ik overdrijf...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik kon helpen. Als ik even niet zo blut was, was ik naar jou toegegaan en had ik je meegesleept naar een plek waar je lekker kan eten zonder kritiek te krijgen. Ouders beseffen heel vaak niet zo pijn hun woorden doen aan hun kinderen :/


    Dat is echt super lief <3. Nee, ouders zijn soms echt super gemeen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meh pijn. Dat cadeautje halen was toch nog iets teveel gevraagd van mijn voet, maar ja. Ik ga maar rustig verder met het Magazine.


    Happy Birthday my Potter!

    And the award for 'worst human-being ever' goes to, well, me!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gooi net een halve Mcflurry over mezelf heen. Joy.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jij bent super irritant.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, collega, ik ben je zo dankbaar. Dat gesprek heeft zoveel geholpen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wasikowska schreef:
    And the award for 'worst human-being ever' goes to, well, me!


    ECHT NIET.

    Ze denken echt dat ik een of andere babysitter ben ofzo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als ik mezelf voor de bus zou werpen, zouden mijn ouders dan opeens wel van mij houden?


    "Ignite, my love. Ignite."