• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een obsessie met voetbal nu en het is allemaal jouw schuld, ugh. Ik haat je en ik mis je.


    kindness is never a burden.

    Het Mijn leven is zo oneerlijk.


    <3

    Misschien moet ik wat eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mensen die denken alles beter te weten.

    Het is kwart voor elf. Fack het eten. Ik heb toch geen honger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Het is kwart voor elf. Fack het eten. Ik heb toch geen honger.


    Je mag mijn ijsje wel hebben.


    Your make-up is terrible

    Je bent geen enkele keer naar een werkvergadering geweest, maar drie keer naar een gewone en je gaat toch gewoon mee op buitenlands kamp? Je hebt geen tarnation rotte cent in het laadje gebracht en nu ga je met ons geld - ja, waarvoor wij gewerkt hebben - doodleuk mee op vakantie? :W Hoezo leiding D: waarom keuren jullie dit goed?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Burritho schreef:
    Het is kwart voor elf. Fack het eten. Ik heb toch geen honger.


    Meh ik vind het echt zo naar voor je. Je bent een hartstikke mooie meid en had prima gewoon kunnen eten. Iedereen die trouwens zei dat hun ouders dat ook wel eens deden. Jullie zijn allemaal zo mooi. Ik zie echt foto's voorbij komen in bijvoorbeeld het post een foto van jezelf topic en dan denk ik DAMN. Quizlet is prachtig, van binnen en buiten. Blijf alsjeblieft gewoon gezond eten allemaal, want dat kunnen jullie makkelijk hebben. Sowieso is gewoon ochtend middag en avondeten belangrijk. Hoe dik of dun je ook bent.


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Je mag mijn ijsje wel hebben.


    Graag. Ik wil echt ijs op dit moment.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Meh ik vind het echt zo naar voor je. Je bent een hartstikke mooie meid en had prima gewoon kunnen eten. Iedereen die trouwens zei dat hun ouders dat ook wel eens deden. Jullie zijn allemaal zo mooi. Ik zie echt foto's voorbij komen in bijvoorbeeld het post een foto van jezelf topic en dan denk ik DAMN. Quizlet is prachtig, van binnen en buiten. Blijf alsjeblieft gewoon gezond eten allemaal, want dat kunnen jullie makkelijk hebben. Sowieso is gewoon ochtend middag en avondeten belangrijk. Hoe dik of dun je ook bent.



    Super lief van je. Dit doet mij echt goed <3 Dankjewel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het redelijk vervelend dat mijn zusje mij in een hele boze toon alles verbiedt of juist gebiedt, maar zelf lekker doet wat ze zelf wilt.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Burritho schreef:
    (...)

    Super lief van je. Dit doet mij echt goed <3 Dankjewel


    Het is gewoon de waarheid. Ik kan mij niet voorstellen dat ouders zoiets zouden zeggen tegen zo'n sportieve mooie meid als jij. Tegen niemand van jullie. Ik krijg dan echt de neiging om uit te zoeken waar jullie wonen in een trein te springen om jullie ouders eens even flink uit te leggen hoe mooi hun kinderen zijn. Stiekem maakt het mij gewoon kwaad. Dus wees trots op jezelf! Anders sta ik daar straks nog echt met mijn gratis studenten ov (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hoop echt dat je geen tinnitus hebt, want ik ben zo bang dat het dan niet te behandelen is en ik zie gewoon al hoe je er nu onder lijdt. Ik wil niet dat je in een depressie belandt, ik wil je niet kwijt.


    She's imperfect but she tries

    Burritho schreef:
    Het is kwart voor elf. Fack het eten. Ik heb toch geen honger.


    Go eat please. We love you! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Go eat please. We love you! <3


    Ik eet morgen vroeg wel. Ik ga zo dadelijk toch slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."