• Hiep hiep hoera Sylvie/Tpose!






    Lieve Sylvie,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 22 jaar!! Welkom bij de club! Hiep hiep hoera! Ik hoop dat je vandaag een leuke dag hebt en dat je veel leuke cadeautjes krijgt! We praten al een tijdje met elkaar en ik vind het echt super leuk om met je te praten. We kunnen gezellig kletsen, met en om elkaar lachen, ORPG'en en over serieuze en onzinnige onderwerpen praten. Al kennen we elkaar best wel kort, voelt het toch wel dat we elkaar al jaren kennen, omdat het gewoon zo goed klikt tussen ons. We zijn nu goede vriendinnen geworden en je staat voor iedereen klaar. Én dat is gewoon geweldig! Ik hoop dat we nog een aantal jaren verder kunnen praten en ooit eens elkaar kunnen meeten. (:

    En hier is je andere cadeautje! Klik!

    Liefs
    Filiz


    Sweetheart! <3

    Riggle, riggle, riggle. Yeah, yeah. Do the riggle, yeah! (wbw)

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, meid! Hopelijk heb je een fantastische dag, want zo'n fantastisch persoon als jij verdient dat! Je staat altijd voor iedereen klaar, geeft je eerlijke mening en ik ben echt súper blij dat ik je ken. Ik vergeet altijd hoe lang ik al bevriend ben met iemand, maar hopelijk komen er nog járen bij dat wij vriendinnen zijn. Want lieve Sylvie, je bent geweldig en je hebt dit topic verdient! <3
    Sweetheart, happy birthday meid. Dat er nog véle jaren bij mogen komen!

    Liefs,
    Yolandapanda


    Sylstaaaaaaaaaaar!*O*

    Hoelang kennen we elkaar nu al? Drie jaar? Alleszins lang genoeg om te weten dat je heel wat voor mij bent gaan betekenen. Ik kan m'n ei bij jou kwijt en jij kan dat bij mij. We hebben hier al veel zien gebeuren, toch was het, ondanks het niet altijd even leuk was, toch leuk om er met jou over te praten en te discussiëren.

    Liefste Sylvie, ik wens jou nog een gelukkige verjaardag en ik hoop dat ik nog veel met jou mag praten en dat je hier nog lang blijft rondhangen.

    Liefs,
    Jarne
    xx


    Lieve, lieve, allerliefste en allerbeste sista ooit,

    Waar moet ik beginnen? Je bent het beste vriendin dat ik ooit heb gehad en je kan niet weten hoe dankbaar ik daarvoor ben. Ik kan echt alles aan jou vertellen en jij alles aan mij. En in het leven heb je behoefte aan zo'n vriendin. Je bent echt het vriendin waar ik mijn kinderen en kleinkinderen over zal vertellen. Ik zal hun dan over jouw goede kwaliteiten vertellen en hun zeggen dat als zij ook zo'n vriendin tegen komen, ze die zeker nooit moeten laten gaan.
    Over 'weggaan' gesproken, jij mag echt nooit weggaan! Je weet ongezond teveel over mij, hihi. (Andersoms ook mwuahaha) Ik zit hier te denken over wat ik tegen jou kan zeggen, maar ik realiseer me opeens dat ik je tijdens onze talloze gesprekken, zowat alles al heb verteld.
    Zo weet je gewoon al dat je mijn zusje bent, ook al hebben we mekaars ouders nooit echt ontmoet. (Die paar mini awkward hallo's niet meegerekend haha). Je weet al dat het afstand tussen ons niks uitmaakt en dat als we mekaar ooit eindellijk ontmoeten, zal het het beste dag van mijn leven worden. Ik zal je dan net niet doodknuffelen, want dood wil ik je echt niet!

    Lieve Sylvie, ik ben je dankbaar voor .... alles. Alle liefde, alle steun, alle vriendschap momentos,a lle fijne tijden en alle keren waarop ik op je kon vertrouwen. En lieve sista, weet gewoon dat ik erg veel van je houd.

    Dus hier cheeren we voor een geweldige en gezonde 22ste levensjaar vol vreugde en goede wensen, maar ook voor alle jaren aan vriendschap die nog zullen komen.

    I love you, my dear sista,
    Hugs and kisses
    Jouw sista


    Lieve, Lieve, Sylvie!

    Wauw! Je bent jarig! C: Ik hoop dat je een fantastische dag gaat hebben vandaag. Met veel taart, cake, en ander lekkers, en natuurlijk met al degene die je liefhebt. Zowel in RL als op Q (bloos) Want wij zijn nu eenmaal ook belangrijke personen met wie je je verjaardag MOET vieren (A)
    We kennen elkaar nu al anderhalf jaar? Twee jaar? Je bent echt een topper! De gesprekjes op Facebook zijn echt mega gezellig - ook al die random groepchats waar ik opeens in blijk te zitten? XD) Het is nu al bijna een jaar geleden dat we elkaar voor het eerst hebben gemeet! Dat was echt een super gezellige dag - wel een regenachtige dag, haha! Verder ben je echt een schatje. Je secret bunny present was en is zooooo leuk! c: Ik kijk er nog naar terug met de grootste glimlach die ik bezit <3
    Ik wens je nog heel veel plezier toe <3 Geniet van je dagje (;

    Liefs
    Qing

    Natuurlijk is er ook taart voor jullie allemaal!


    One Who Travels A Higher Path.

    Gelukkige verjaardag! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jaaaa Sylvieeee *O* Gefeliciteeerd!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gelukkige verjaardag Sylvie! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nogmaals gelukkige verjaardag!*O**O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gelukkige verjaardag! ^^


    I wanna be a wizard!

    Gefeliciteerd!


    <3

    Gefeliciteerd, Sylvie! Ik ken je misschien nog niet zo goed als anderen, maar ik heb het gevoel dat ik je oprecht kan vertrouwen. En dat vind ik heel fijn. :) Maak er een topdag van!


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd lieve Sylvie!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bedankt iedereen!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! ^^
    En feliciteer me terug want ik ben ook vandaag jarig. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Gefeliciteerd! ^^
    En feliciteer me terug want ik ben ook vandaag jarig. x)

    Jij ook gefeliciteerd dan! (banana)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd! (hoera)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!


    i wanna die with you once or twice.

    Jouska schreef:
    Gefeliciteerd! ^^
    En feliciteer me terug want ik ben ook vandaag jarig. x)


    Haha, leuk! Gefeliciteerd!

    En bedankt iedereen!


    16 - 09 - '17