• Hallo lieve mensen!

    Ik heb al een tijdje een probleempje, of nou ja, dat denk ik nu dus. Ik krijg telkens mailtjes van Google die zeggen dat ze een inlogpoging geblokkeerd hebben.

    Klik voor 1e plaatje!

    In deze mailtjes stonden ook de datum en tijd en dat het in Nederland was, maar nooit precies waar, tot ik op uw apparaten nu controleren drukte. Daar zag ik dus dat er iemand in Beets op mijn account zat op Windows...

    Klik voor 2e plaatje!

    Ik vond het dus een vage boel, had alles nogmaals extra beveiligd, maar die gene bleef het proberen.
    Vandaag kreeg ik weer een mail, maar deze keer uit de Verenigde Staten!
    Nu zit ik dus op mijn computer en zegt hij dat er zojuist in Beets was ingelogd, dus je zou denken daar mee bedoelen ze mij, maar ik woon best wel ver weg van Beets.

    Nu weet ik dus niet hoe ik deze inlogpogingen laat stoppen. Hebben jullie ideeën?
    Ik hoor het graag! (flower)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 12:36 ]


    "Not my daughter, you bitch!"

    Wachtwoord veranderen! Doe ik ook altijd als ik die mailtjes krijg en dan is het weg.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wachtwoord veranderen! Doe ik ook altijd als ik die mailtjes krijg en dan is het weg.


    Had ik al geprobeerd maar ik blijf die mailtjes krijgen :$:


    "Not my daughter, you bitch!"

    Hmm, vreemd. Probeer eens een heel moeilijk, lang of gek wachtwoord?


    16 - 09 - '17

    Die plaats die ze aangeven is niet altijd zo nauwkeurig. Toen ik in Australië zat kreeg ik van mijn Facebook aldoor meldingen dat er op een 'verdachte plaats' was ingelogd, omdat ik telkens ergens anders was. De plaats die bij die meldingen stond was vaker wel dan niet 100 en meer kilometers verwijdert van waar ik daadwerkelijk was.
    Die melding van Beets kan best van jouzelf zijn, maar die anderen duidelijk niet. Gewoon lekker je wachtwoord blijven veranderen, minstens een hoofdletter, een cijfer en een teken erin verwerken (:


    #WWED - What Would Emma Do?

    TPose schreef:
    Hmm, vreemd. Probeer eens een heel moeilijk, lang of gek wachtwoord?


    Junns schreef:
    Die plaats die ze aangeven is niet altijd zo nauwkeurig. Toen ik in Australië zat kreeg ik van mijn Facebook aldoor meldingen dat er op een 'verdachte plaats' was ingelogd, omdat ik telkens ergens anders was. De plaats die bij die meldingen stond was vaker wel dan niet 100 en meer kilometers verwijdert van waar ik daadwerkelijk was.
    Die melding van Beets kan best van jouzelf zijn, maar die anderen duidelijk niet. Gewoon lekker je wachtwoord blijven veranderen, minstens een hoofdletter, een cijfer en een teken erin verwerken (:


    Hmm, oké, ik ga mijn wachtwoord gewoon nog een keer veranderen, maar dat zal toch niet verhelpen dat ze het blijven proberen?


    "Not my daughter, you bitch!"

    Misschien het wachtwoord van je mail accounts ook veranderen? Het kan zijn dat ze via daar meekijken?

    Als de inlogtijd en browser/apparaat kloppen bij dat van Beets, dan zal dat wel van jou zijn. Bij mij liggen de locaties die zij opgeven ook best ver van elkaar.

    Die van de VS is wel extra verdacht. Je kan niet voorkomen dat die persoon jouw wachtwoord blijft raden, helaas. :/ Heb je wel al "uitloggen op alle apparaten" gedaan? Als je daarna je wachtwoord in een heel sterk wachtwoord veranderd, zou die persoon niet kunnen binnendringen. Hopelijk geeft ie het dan wel op na een tijdje.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Als de inlogtijd en browser/apparaat kloppen bij dat van Beets, dan zal dat wel van jou zijn. Bij mij liggen de locaties die zij opgeven ook best ver van elkaar.

    Die van de VS is wel extra verdacht. Je kan niet voorkomen dat die persoon jouw wachtwoord blijft raden, helaas. :/ Heb je wel al "uitloggen op alle apparaten" gedaan? Als je daarna je wachtwoord in een heel sterk wachtwoord veranderd, zou die persoon niet kunnen binnendringen. Hopelijk geeft ie het dan wel op na een tijdje.


    Hoe log je uit op alle apparaten? Daar was ik namelijk ook al naar opzoek :x


    "Not my daughter, you bitch!"

    RepDeReporter schreef:
    Misschien het wachtwoord van je mail accounts ook veranderen? Het kan zijn dat ze via daar meekijken?


    Kan ik ook nog even proberen! :D


    "Not my daughter, you bitch!"

    RickmanLover schreef:
    (...)

    Hoe log je uit op alle apparaten? Daar was ik namelijk ook al naar opzoek :x

    Ik weet alleen hoe je dat doet bij Facebook, bij Google heb ik het nog nooit gedaan. Ik vind het ook niet meteen. :x


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik zou een back up email aanmaken en alles wat belangrijk is daarheen sturen. Als je account dan wordt gehackt, heb je de belangrijke mails nog.

    Ik kreeg google mails toen ik in Tokyo bij m'n gmail wou..

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 19:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste