• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~8
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178517

    MT


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mt

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    Abo

    MT.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT


    When you believe your dreams come true

    Ruby

    Graham glimlachte, waardoor ik rood kleurde. Ik voelde dezelfde kriebels die ik ook bij August voelde,alleen dit gevoel leek sterker te zijn. "Wanneer mag ik weg?" vroeg hij vervolgens? 'Ik heb geen idee, maar ik denk dat je hier vandaag nog niet weg mag. Je hebt een flinke klap gemaakt. Ik stond op en liep naar het raam en staarde naar buiten. Eigenlijk moest ik weer aan het werk, maar ik wilde Graham niet alleen achterlaten. Gek dat je mening over een persoon in een enkele dag zo kan veranderen.


    When you believe your dreams come true


    August

    Het meisje leek even te twijfelen of na te denken. Ik vertrouwde haar op één of andere manier niet. 'Ja, je moet nu met me meekomen er is iets met Ruby.' Op dat moment was ik totaal vergeten dat ik de vrouw niet vertrouwde. "Waar wachten we nog op?" ik greep mijn jas en liep mijn caravan uit. "Waar is ze?" vroeg ik bezorgd. Ik was nu al zo ver gekomen met Ruby. Mijn plan mocht niet meer mislukken.


    Graham

    'Ik heb geen idee, maar ik denk dat je hier vandaag nog niet weg mag. Je hebt een flinke klap gemaakt.' ik slaakte een diepe zucht nadat Ruby dit had gezegd. "Dus dan blijf ik nog wel hier een tijdje," mompelde ik. Ik keek Ruby aan. "Hoe zit het met jou en die gozer?" vroeg ik lichtelijk jaloers.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik hoorde achter mij een diepe zucht. "Dus dan blijf ik nog wel hier een tijdje," mompelde hij. Ik draaide me naar hem om, 'Ik ben bang van wel.' Graham keek mij aan. "Hoe zit het met jou en die gozer?" Ik voelde dat ik lichtjes kleurde. 'Zijn naam is August en ik heb laatst gewoon een gezellig gesprek met hem gehad.' Was hij nou jaloers? 'En wat stond jij dan met Vittoria te zoenen?' kaatste ik hem terug. In mijn ogen had ik niets misdaan, maar als hij zegt dat wij een relatie hadden dan snap ik dat het raar over komt op hem.


    When you believe your dreams come true

    Vittoria Gold
    Ik vond het verschrikkelijk om tegen hem te liegen hij leek me best wel aardig. 'Waar wachten we nog?' Zei hij hij pakte zijn jas. Ik moest vechten tegen de tranen al dan vulde ik geen emoties meer toch wilden die tranen komen, waarom ik? 'Waar is ze?' Vroeg hij. 'Huis van de burgemeester.' Ik liep aan, hopelijk was Regina daar, nou eigenlijk hoopte ik van niet want dat zou voor August niet veel goeds betekennen. 'Mijn naam is trouwens Vittoria.' Zei ik vriendelijk.

    Graham

    Ruby draait zich naar mij om en zegt dat ze bang is van wel. Ik rol even met mijn ogen. Ruby kleurde rood na mijn vraag over de man. 'Zijn naam is August en ik heb laatst gewoon een gezellig gesprek met hem gehad.' Ik staarde haar ongelovig aan. 'En wat stond jij dan met Vittoria te zoenen?' Het liefst zou ik nu willen weglopen, maar ik lag in dit verdomde bed. "We hebben geen relatie ofzo met elkaar dus mag ik?" vraag ik lichtelijk boos aan haar. "Moet ik eerst toestemming aan mijn COLLEGA vragen voordat ik een meisje zoen?"


    August

    'Huis van de burgemeester.' zei het meisje in versnelde onze pas, zodat we snel bij het huis zouden aankomen. 'Mijn naam is trouwens Vittoria.' ik gaf een klein knikje naar Vittoria. "August, is de naam." al snel zijn we aangekomen bij het huis en ik klop aan. "Ruby?!" schreeuw ik. De deur staat open en nu merk ik dat Regina het is. Uit schrik doe ik een stap achteruit. Ze heeft een gemene grijns op haar gezicht. "Hallo Pinokkio," begroet ze me. "Wat zie je er stijfjes uit!" ik kijk om naar Vittoria. "jij..." mompel ik boos. Daarna wordt ik zo stijf als een plank en val neer en voel niks meer.
    (August is inderdaad weer een pop geworden)


    Do I look like Mother Teresa?

    Vittoria Gold
    ''August, is de naam.'' zei hij en ik knikte. ''Ruby?!'' schreeuwde hij. De deur stond open ik zag Regina staan met een gemene grijns op haar gezicht. 'Het spijt me August, ik wilde dit niet.'' zei ik zachtjes toen hij van schrik een stap achteruit deed.
    'Hallo Pinokkio,' begroette ze hem. 'Wat zie je er stijfjes uit.'' nadat hij mij aankeek en ik hem spijtig aan keek veranderde hij in een pop en viel op de grond.
    Boos keek ik naar Regina. 'Ik haat jou.' en ik vloog haar aan.


    Rumplestiltskin
    Ik liep de straat op zoekend naar Pan. 'Waar kan dat rotjoch zijn?' siste ik.
    'Pan!' riep ik in de hoop dat hij zou verschijnen.

    Ruby

    Hij staarde mij ongelovig aan. Ik wist ook wel dat het niet alleen maar gezellig praten was, ik had gevoelens voor August. Maar deze gevoelens begon ik ook bij Graham te krijgen. "We hebben geen relatie ofzo met elkaar dus mag ik?" vraagt hij mij lichtelijk boos. Auw, die opmerking doet pijn. Hij was degene die zei dat wij een relatie hadden. "Moet ik eerst toestemming aan mijn COLLEGA vragen voordat ik een meisje zoen?" Ik schud zachtjes mijn hoofd. 'Weet je wat Graham, ik begon je net leuk te vinden. Maar stik er lekker in.' Ik loop zijn kamer uit. Waarom voelde ik mij vernederd en jaloers? Graham had gelijk en ik kon het niet hebben dat dat de waarheid was. Moedeloos zakte ik neer op een bankje in de gang. Ik wilde antwoorden en welnu en ik wist bij wie ik ze kon halen, tenminste dat hoopte ik. Even later kwam ik aan bij mijn huis, ik hoopte dat ze thuis zou zijn. Ik ben verbaast als ik zie dat de voordeur open staat. Ik hoor gestommel en zie dat mijn moeder en Vittoria in een soort gevecht zijn beland. Naast hen ligt een levensechte pop. De pop doet mij aan iemand denken. 'Pinokkio,' mompel ik. 'August?' zeg ik nu harder. Geschokt denk ik na over ons gesprek waarin hij het steeds over sprookjes had en magie. Had hij al die tijd de waarheid gesproken? Ik stapte voorzichtig over de houten man heen en trok de twee vechtende vrouwen uit elkaar. 'Wat is hier aan de hand?' schreeuwde ik.


    When you believe your dreams come true

    Regina

    August valt levenloos op de grond. Ik moet lachen om mijn meesterwerk. 'Ik haat jou.' Vittoria vloog me aan, maar voordat ze echt wat kon betekenen kwam Ruby eraan. 'August?' vraagt Ruby. 'Wat is hier aan de hand?' schreeuwde ze. Ik wees naar Vittoria. "Klein meningsverschil. Deze pop is van je vader en heeft Marco gemaakt. Vittoria vindt hem ook lijken op August en wilt dat ik deze wegdoe, maar hij is van je vader." Het hart van Vittoria had ik nog in mijn broekzak zitten, dus snel knijp ik erin om ervoor te zorgen dat ze hetzelfde zegt als wat ik zeg, maar ik denk dat we het al met elkaar eens zijn of niet Vittoria? Ik breng de pop terug." ik zet een glimlach op mijn gezicht.


    Do I look like Mother Teresa?

    Vittoria Gold
    Voordat ik Regina iets aan kon doen kwam Ruby binnen. ''August?' vroeg Ruby.' 'Wat is hier aan de hand?' schreeuwde ze. Regina wees naar mij. 'Klein meningsverschil. Deze pop is van je vader en heeft Marco gemaakt. Vittoria vindt hem ook lijken op August en wilt dat ik deze wegdoe, maar hij is van je vader.'' ik voelde even een pijnscheut door me heen gaan maar ik probeerde geen krimp te geven.
    'Maar ik denk dat we het al met elkaar eens zijn Vittoria? ik bren de pop terug.'' ze glimlachte en een glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Ja, Regina dat klopt het spijt me dat ik je aanvloog.'' zei ik met tegenzin. ik wende me tot Ruby. 'Er is verder niks aan de hand.'