• Mijn vader is binnenkort jarig en heeft een hekel aan 'gewone' cadeautjes. Wel zeurt hij al maanden dat hij eens een weekendje weg wil, dus dat willen we dan ook gaan plannen. Maar waar? Zelf zijn we al járen niet meer weggeweest, dus wat is nou leuk? We zijn met 5 en allemaal 17+. Omdat het maar een weekend is is Nederland het handigst, maar België zou ook nog kunnen. Een actief weekendje kan ook al niet, omdat hij beperkt kan lopen en zwemmen/strand mag al helemaal niet. Help?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kom naar Maastricht! :Y) Dat is een leuke stad met een interessante cultuur en rijke historie, met veel goede gastronomie en een uitgebreid winkelcentrum.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Kom naar Maastricht! :Y) Dat is een leuke stad met een interessante cultuur en rijke historie, met veel goede gastronomie en een uitgebreid winkelcentrum.


    Yess, helemaal mee eens.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Valkenburg / Utrecht / Groningen. In al deze drie steden is wel wat te doen, vooral in Valkenburg. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Valkenburg / Utrecht / Groningen. In al deze drie steden is wel wat te doen, vooral in Valkenburg. c:


    Valkenburg zijn we al eens geweest, heul lang geleden, we wonen in Utrecht en we zijn verhuist van vlakbij Groningen, hahahha. Vind je voorstellen daarom erg leuk (krul)

    Maar Limburg schijnt wel populair te zijn, ja. Nog specifieke suggesties voor overnachting?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Valkenburg zijn we al eens geweest, heul lang geleden, we wonen in Utrecht en we zijn verhuist van vlakbij Groningen, hahahha. Vind je voorstellen daarom erg leuk (krul)

    Maar Limburg schijnt wel populair te zijn, ja. Nog specifieke suggesties voor overnachting?


    Oh, dats ook toevallig hahaha. Uh, ik kom verder zelf niet zo vaak in Limburg (met die ene uitzondering van Valkenburg) dus ik heb geen aanraders, sorryy. :c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Khal schreef:
    (...)

    Valkenburg zijn we al eens geweest, heul lang geleden, we wonen in Utrecht en we zijn verhuist van vlakbij Groningen, hahahha. Vind je voorstellen daarom erg leuk (krul)

    Maar Limburg schijnt wel populair te zijn, ja. Nog specifieke suggesties voor overnachting?


    Kom naar de Brunssumerheide!(krul) We hebben een camping vlak naast bet bos, het schijnt goed te zijn.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb voor vaderdag een middagje pitch en putten gekocht! Vind mijn vader altijd geweldig! Kun je vrijwel overal in NL doen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je zou eens iets kunnen regelen via Surprise Me? Dan voer je iets in (bijv. stedentrip), verblijfstijd, budget enz. En dan krijg je als verrassing waar je heen gaat. M'n oom en tante hebben dat gekregen van hun zoons voor hun 25-jarig huwelijk. Ze kregen toen een paar dagen van te voren een soort routebeschrijving en een richting, en ze wisten pas op de dag zelf waar ze zaten. Ze zaten toen in België en hebben een heerlijk weekend gehad. Mischien een ideetje? Weet zelf niet of het leuk is, maar m'n oom en tante vonden het wel leuk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kan misschien zo'n ludieke 'sport' doen? Er zijn genoeg plaatsen waar je dingen kan doen als snookergolf, botsvoetbal, karten, footpool, wc-pottenrace,...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zeeland? Er zijn een paar leuke stadjes om te bezoeken (Goes, Middelburg, Zierikzee) je kan er heerlijk fietsen en er is heek veel natuur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Khal schreef:
    (...)

    Valkenburg zijn we al eens geweest, heul lang geleden, we wonen in Utrecht en we zijn verhuist van vlakbij Groningen, hahahha. Vind je voorstellen daarom erg leuk (krul)

    Maar Limburg schijnt wel populair te zijn, ja. Nog specifieke suggesties voor overnachting?

    Ik zou StayOkay echt aanraden. Op sommige plekken duurder dan op andere plekken, maar die in Maastricht is in ieder geval wel heel fijn en goed gelegen, of zo herinner ik me het.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Khal schreef:
    (...)

    Valkenburg zijn we al eens geweest, heul lang geleden, we wonen in Utrecht en we zijn verhuist van vlakbij Groningen, hahahha. Vind je voorstellen daarom erg leuk (krul)

    Maar Limburg schijnt wel populair te zijn, ja. Nog specifieke suggesties voor overnachting?


    In Maastricht heb je boothotels. Die schijnen erg leuk te zijn en daarnaast heb je ook heel veel B&B's en gewone hotels midden in de stad.

    Naast Maastricht zou ik in Limburg niet snel een andere stad aanraden. Hoewel, Arcen is ook wel erg mooi en aan de rand van Roermond heb je ook zeker mooie plekken! Wat je ook zou kunnen doen is naar Landal Vakantieparken kijken, die hebben vaak goedkope vakantiehuisjes en zitten veel in Limburg & België. Deze parken zijn erg compleet en liggen vaak nabij wat grotere steden. (Landal Mooi Zutendaal ligt bijv. 20 km van Maastricht af, dit park is erg leuk!)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 0:02 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Als je niet heel ver weg woont van de Duitse grens, is Duitsland ook een optie. (Tenzij de afstand niet uit maakt, haha.) Is vaak nog goedkoper en super leuk!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Reist schreef:
    Als je niet heel ver weg woont van de Duitse grens, is Duitsland ook een optie. (Tenzij de afstand niet uit maakt, haha.) Is vaak nog goedkoper en super leuk!


    Duitsland is op zich wel een optie, maar dat is een enorm land. We willen dan weer niet uuuuren in de auto zitten voor drie dagen max.

    @ de rest:

    Thanks, allemaal! Ik ben al flink aan het speuren (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Duitsland is op zich wel een optie, maar dat is een enorm land. We willen dan weer niet uuuuren in de auto zitten voor drie dagen max.

    @ de rest:

    Thanks, allemaal! Ik ben al flink aan het speuren (:


    Argument invalid. Duitsland is een gigantisch land ja, maar voor een vakantiegevoel hoef je niet eens ver te gaan. Ik woon in 't midden van 't land (vlakbij utrecht) en mijn oom en tante wonen bijna in 't midden van Duitsland en we zijn daar altijd binnen 3,5 inclusief stop. En zo ver hoef je niet eens te gaan! Er is zat dichterbij! Heel veel keus, want Duitsland is een prachtig land haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly