• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wacht bedoelt hij.. Ik hoop het, omg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stop eens met me om geld vragen. IK KAN GEEN NEE ZEGGEN. Al helemaal niet aan de telefoon.

    Er klopt echt niets van deze cursus en ik raak er gefrustreerd door. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik voel me echt een 14 jaar oude hoe die naar frisfeestjes, omdat ik naar Lil' Kleine luister. Het is gewoon leuk om als achtergrond te hebben terwijl ik fic lees oK.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meh geen zin meer in leren. Ik begon zo goed


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    .....ennn daar is het onvermijdelijke vastloopmoment in mijn verhaal. TOEVALLIG precies als het echt serieus begint te worden. Hmmmm, iets zegt me dat ik beter ben in crack schrijven. Alleen slaag ik er nooit in om het crack te HOUDEN :')

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 16:35 ]


    There is freedom in the dark.

    IJSLEPELEITJES. wat


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik wil niet uit eten met je Duits familie in Duitsland... Hoe alleen ga ik me dan voelen, in die drukte met iedereen die Duits praat en ik toch niks kan volgen en ik eigenlijk ook niet wil eten? Why are you doing this to me.


    Your make-up is terrible

    Loool, ik heb net 100 euries geruild voor 130 XD
    Maar uiteindelijk zal ik wel die 30 euro minder krijgen als zijn hele schuld aan mij afbetaald is.

    Al opgelost.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 16:52 ]

    Ik heb zo geen zin om te studeren dat ik zelfs mijn kamer begin op te ruimen.


    <3

    Eh. Opeens een ontdekking gedaan dat één van mijn personages gay is. Ze blijven zelfs mij nog verrassen.

    Al twee dingen van mijn te doen vandaag lijstje kunnen afstrepen. Nog veel meer dingen te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    So anxious, thanks.


    Your make-up is terrible

    yeah, weer een deeltje geramt van mijn story "Nancy"
    voelt zo goed hihi :D


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!