• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    It's really awkward to sleep in the bed of my best friends parents... alooone.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 22:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    M'n ma begint nu ook al D: Je kunt gewoon bevriend zijn met jongens hoor!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom is er eigenlijk niemand thuis? Zeg alsjeblieft niet dat ze verongelukt zijn want ik zweer het je dat mijn ongeluk van deze dag ook wel mag stoppen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zie je wel? Zelfs jij slaat om van "gewoon doen wat je leuk vind" naar "oeh, doe toch maar wat anders". Hallo onzekerheid.

    Metamorphoses schreef:
    WAT VERWACHT JE DAN DAT IK FUCKING DOE?! IK HEB WERK DAT IK HAAT, IK LEER DE RICHTING DIE JIJ VAN MIJ VERWACHT, IK DOE DIT, IK DOE DAT EN JIJ WILT DAT IK MEER DOE IN HET HUISHOUDEN. FUCK IT, IK WAS, STRIJK, VERZORG DE KAT EN DAN ZEUR JIJ OVER DAT IK NIETS DOE. JA, HALLO. VRAAG DAN DAT IK KOM HELPEN. ALS IK OP MIJN KAMER ZIT, KAN IK DAT NIET FUCKING RIEKEN. MAAR "IK MOET HET FUCKING UIT MEZELF KOMEN DOEN". JA, NU BEN IK DE SLECHTSTE DOCHTER OOIT DIE GEEN FUCK DOET. VRAAG HET GEWOON. OAAIFJZKFKA

    EN WAT VERWACHT JE DAT IK DOE. FUCKING HEEL DE VAKANTIE THUIS ZITTEN? "JE BENT GEEN DAG THUIS", JAA LOL JIJ WILT FUCKING NOOIT IETS MET DE DOEN. ALS IK WAT VRAAG, IS HET ALTIJD TE VEEL GEVRAAGD.

    DENK JE NU ECHT DAT MIJN VRIENDINNEN OOK ZOVEEL FUCKING MOETEN COMBINEREN? IK HEB ER GEEN FUCKING ZIN MEER IN, JA. IK BEN OP EN MOE EN IK WIL GEWOON NIET MEER EN HET ERGSTE VAN AL, JIJ BENT ER GEWOON NIET VOOR ME. OH JA, IK BEN DE SLECHTE DOCHTER. IK HEB JE NOG NIET EEN KEER HOREN VRAGEN HOE HET MET ME GAAT SINDS... JE ZEURT ALLEEN OP ME, MAAR DAT JE HET WEET; IK BEN HET MOE EN BEU. EN IK HEB GEEN ZIN MEER IN HET LEVEN.




    Als je een beetje wil praten met me, ik ben altijd op facebook! En volgende week mag je een dikke knuffel verwachten!


    What would Emma do?

    Oh it's gonna be a long night..
    //
    Ja en nu doe je gewoon raar.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 23:12 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Oh it's gonna be a long night...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes, 1,5 liter water gedronken vandaag.

    Happy happy happy


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hashtag_Micha schreef:
    (...)

    ik weet precies hoe je je voelt !!
    heb vandaag en de afgelopen weken me ook zo gevoeld
    vandaag woorden gehad met moeders
    heb der is op haar plaatst gezet.
    ik doe ook de was, droog, honden uitlaten, vaatwasser leegruimen, koffie en thee serveren, stofzuigen, etc etc etc....


    Dankjewel (: mijn struikelblok is vooral dat ik 'nog maar zestien' ben en ik al de stress boel gewoon niet aankan/aan wil kunnen.

    Square schreef:
    (...)



    Dat klinkt als een gigantisch rotte situatie en ik vind het heel naar voor je. :c Je kunt geen gedachten lezen en het is onzin als mensen dat van je verwachten.


    Dankjewel, Inge, voor je begrip (: Ik dacht dat ik de enige was die het zo onlogisch vond. :c

    Niphredil schreef:
    (...)


    aah snoezige Qing, veel knuffels


    OTOFT: alice through the looking glass was fucking fantastisch. even better than the first one


    veel te lieve Margot <3

    Lindemann schreef:
    (...)



    Als je een beetje wil praten met me, ik ben altijd op facebook! En volgende week mag je een dikke knuffel verwachten!


    Dat weet ik (: Je bent gewoon geweldig xxx

    Trouwens, sorry voor mijn caps en scheldwoorden om de vijf normale woorden. Het is namelijk wel zeer representatief hoe ik me op dat moment voelde.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tumblr what are you doing


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rauch schreef:
    Tumblr what are you doing

    IS ER EEN OF ANDERE RARE UPDATE DIE NIEMAND WIL


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Het is een week geleden dat ze ons ontnomen werd. Nu is ze een engel.

    Ben je opeens verslaafd aan een lied van Bieber. Ok dan...


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    Ben je opeens verslaafd aan een lied van Bieber. Ok dan...

    Niet alleen aan het lied *wbw*


    -