• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer je ma om deze tijd nog gaat zeiken over vanalles en nog wat dat je fout doet.

    // Ik ben 22 en mag niet zelf bepalen of ik laat op bed ga in het weekend. Kreeg al weer genoeg gezeik van moederlief.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 1:59 ]

    Het wordt nog wat om vandaag vol te houden +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is nog zo verschrikkelijk vroeg en toch voel ik me zo wakker dat ik zou kunnen stuiteren wat is deze


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn kleine teen doet verschrikkelijk veel pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WELKE IDIOOT IS NU GAAN DOUCHEN?!!
    We zijn allemaal wakker geworden van deze egoïstische zak. En hij/zij blijft er ook nog eens een uur onderstaan. Echt, rot op --'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel mij echt standaard ongemakkelijk als ik bij anderen ben. En ik heb ook echt een eigen kamer met tweepersoonsbed gekregen. Waarom voel ik mij dan nog zo?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ik voel mij echt standaard ongemakkelijk als ik bij anderen ben. En ik heb ook echt een eigen kamer met tweepersoonsbed gekregen. Waarom voel ik mij dan nog zo?

    Dat heb ik ook altijd. Als ik dan bij een vriend logeer dan zijn de ouders super aardig maar alsnog voel je je dan super ongemakkelijk. Want thuis kun je gewoon laten en doen wat je wilt hahah.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ze laten me slapen op een slecht matras, terwijl ze weten dat ik rugproblemen heb. Ja, blijf vooral liggen hoor. Jullie rug gaat niet naar de klote.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet uit bed, maar ik wil de hele dag gamen en ondertussen schrijven.

    // Haha, zie nu pas dat mijn vorige reactie om 1.59u was. I like to live dangerously.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 10:28 ]

    morgen examens


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, fuck me


    kindness is never a burden.

    Waarom heb ik een pauzedag in tijdens mijn menstruatie? Twee dagen ongesteld, dan een dag niets en daarna nog een dag wel.

    Motivatie, kom terug!


    <3

    Ik heb zoveel te doen maar dat negeer ik maar heel even, want vandaag moet een leuke dag worden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    R I.P. telefoon oplader...


    "It means no worries, for the rest of your days"