• Hoihoi!
    Er bestaat al een topic over Start to Run, maar aangezien die in 2011 geopend is, besloot ik een nieuw topic te maken.
    Vandaag ben ik begonnen met Start to Run. Wie niet weet wat het is: Klik! Het is een hardloopschema zegmaar, maar dan wordt je via podcasts aangemoedigd. En ik vind het heel grappig dat ze Belgisch is, gewoon van die leuke, niet Nederlandse uitspraken tussendoor waarvan ik moet lachen.
    Nou ja, ik heb een aantal jaar geleden ook Start to Run gevolgd. Ik kwam toen tot ongeveer aflevering 18, maar dan bouwt ze het hardlopen plots snel op waardoor ik de motivatie kwijt raakte. Ik ben er toen mee gestopt, maar rond diezelfde tijd stopte ik ook met fitness. Resultaat; nu heb ik een conditie van niks en sport ik amper. Soms, twee keer in de maand ofzo, doe ik even een youtube-workout van Blogilates maar dat is het dan wel.
    Vandaag besloot ik het roer om te gooien, dus ik heb weer de podcasts van Evy op mijn MP3 gezet en ben gaan rennen. Ik had verwacht dat die eerste aflevering wel mee zou vallen - ik dacht namelijk dat ik nog conditie had - maar man, ik was binnen no time buiten adem en had het hartstikke warm :'D Niet echt een goed begin dus!
    Ik wil echter wel door blijven gaan. Nu ik examens heb gedaan en het vakantie is heb ik toch genoeg tijd, en het is ook nog eens hartstikke gezond! Ik wil wel terug naar die tijd dat ik een goede conditie had. Maar in mijn eentje raak ik de motivatie nog al snel kwijt. Hardlopen is toch leuker als je iemand hebt die met je mee doet. De podcasts zijn online te vinden. Het lijkt me in ieder geval leuk iemand op Q te vinden die ook aan het hardlopen is. Ik zat er ook al aan te denken een story te maken waar ik iedere keer als ik gesport heb een klein verslag schrijf, gewoon zodat ik de motivatie blijf houden om verder te gaan.
    Daarom mijn vraag: wie van jullie doet ook aan Start to Run? Of wie wil ermee beginnen? Ik ben bij aflevering 1, dus als iemand van jullie zich geroepen voelt kunnen we samen gaan hardlopen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik liep zelf hard met Zombies, Run! wat een soort game achtige app is maar ik mag op het moment niet hardlopen ivm een ingescheurde enkelband. Ik hoop het spoedig weer te kunnen, want ik voel mij extreem lui nu. Maar ja geen Start to Run voor mij dus. Ik doe liever alsof er een horde zombies achter mij aanzit :p


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Ik liep zelf hard met Zombies, Run! wat een soort game achtige app is maar ik mag op het moment niet hardlopen ivm een ingescheurde enkelband. Ik hoop het spoedig weer te kunnen, want ik voel mij extreem lui nu. Maar ja geen Start to Run voor mij dus. Ik doe liever alsof er een horde zombies achter mij aanzit :p

    Zombies, Run! heb ik ook geprobeerd. Was voor mij geen succes, ik vond het verhaal niet echt spannend en het duurde allemaal zo lang :'D Kon ook liggen aan het feit dat ik steeds buiten adem was hoor.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil binnenkort beginnen met hardlopen, al heb ik wel echt een goede app nodig vrees ik, want mijn conditie is echt héél slecht. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, ik heb ondertussen alles geprobeerd. Ik begon ook met Evy, maar mijn SD kaartje gaf het op waardoor ik geen nieuwe dingen erop kon zetten en ik dus bleef hangen bij les 20. Ondertussen deed ik ook Zombies run en ik heb C25K van Fitness 22 geïnstalleerd op mijn telefoon omdat het handiger is dan de podcasts van Evy. Voor haar app moet je ontzettend veel betalen en daar baal ik wel van.

    De laatste tijd ren ik echter vaak zonder iets, gewoon omdat het me nu zoveel beter lukt.


    Your make-up is terrible

    Eledhel schreef:
    (...)
    Zombies, Run! heb ik ook geprobeerd. Was voor mij geen succes, ik vond het verhaal niet echt spannend en het duurde allemaal zo lang :'D Kon ook liggen aan het feit dat ik steeds buiten adem was hoor.


    Stelde je wel zelf de lengte van de missies in dan? Want hoe korter je dat maakt hoe minder lang de stukken zijn waar je enkel spullen opraapt. Ik heb overigens wel ook echt een veel te grote fantasie. Ik kan het mij super makkelijk inbeelden dat ik in een vervallen wereld rondloop met zombies en alles. En dat ik ook echt de spullen die ik oppak nodig heb voor de basis en alles haha. Als je mij daarmee ziet rennen denk je waarschijnlijk dat ik ze zie vliegen zeg maar. Ik leef mij helemaal in :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb vorige week ook het hardlopen eindelijk weer opgepakt! Ik doe het gewoon zelf, iedere week wat verder (: Al die apps en dergelijke werken bij mij nauwelijks en gelukkig weet ik mezelf voldoende te motiveren :p

    Veel succes en ik hoop dat Evy je helpt!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oehh, ik ben vrijdag voor het eerst weer gaan joggen met een vriendin in uhm vier maanden! Ik was een atleet met een fantastische conditie, die door die maanden van rolstoelzitten en kruklopen weg is :W
    Ik ben nu dus weer aan het opbouwen en probeer om elke week toch eens te gaan lopen. Ik gebruik wel geen app, want ik heb dat niet echt nodig (: Ik vind lopen wel fijn, haha!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Assassin schreef:
    Haha, ik heb ondertussen alles geprobeerd. Ik begon ook met Evy, maar mijn SD kaartje gaf het op waardoor ik geen nieuwe dingen erop kon zetten en ik dus bleef hangen bij les 20. Ondertussen deed ik ook Zombies run en ik heb C25K van Fitness 22 geïnstalleerd op mijn telefoon omdat het handiger is dan de podcasts van Evy. Voor haar app moet je ontzettend veel betalen en daar baal ik wel van.

    De laatste tijd ren ik echter vaak zonder iets, gewoon omdat het me nu zoveel beter lukt.

    Is ook zo. Ik heb haar podcasts gratis gevonden en combineer dat met Runtastic, ook een fijne app.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Stelde je wel zelf de lengte van de missies in dan? Want hoe korter je dat maakt hoe minder lang de stukken zijn waar je enkel spullen opraapt. Ik heb overigens wel ook echt een veel te grote fantasie. Ik kan het mij super makkelijk inbeelden dat ik in een vervallen wereld rondloop met zombies en alles. En dat ik ook echt de spullen die ik oppak nodig heb voor de basis en alles haha. Als je mij daarmee ziet rennen denk je waarschijnlijk dat ik ze zie vliegen zeg maar. Ik leef mij helemaal in :W

    Ja ik had het op het allerkortst gezet. Deed er 20 minuten over maar ik vond het gewoon niet zo leuk. Die app is leuk als je het helemaal kan inbeelden zoals jij hahaha. Klinkt wel alsof je een leuke manier van hardlopen hebt gevonden (;

    Tormund schreef:
    Ik wil binnenkort beginnen met hardlopen, al heb ik wel echt een goede app nodig vrees ik, want mijn conditie is echt héél slecht. :c

    Doe mee met mij! Dat "binnenkort" duurt anders nog hartstikke lang. Dat was bij mij het geval, ik heb echt maanden gezegd van, "ja ik begin binnenkort" :'D Evy is goed vol te houden, desnoods kan je een les meerdere keren herhalen. En het is leuk, je bent in de buitenlucht, het is gezond en het is gewoon een heel goed idee om nu te beginnen! Heb ik je al genoeg gemotiveerd?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Is ook zo. Ik heb haar podcasts gratis gevonden en combineer dat met Runtastic, ook een fijne app.


    Dat had ik dus eerst ook, haha. Dat was wel fijn, zeker om mee te beginnen.

    Trouwens, je kan ook beginnen met zombies run 5k. Misschien is dat wel leuker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat had ik dus eerst ook, haha. Dat was wel fijn, zeker om mee te beginnen.

    Trouwens, je kan ook beginnen met zombies run 5k. Misschien is dat wel leuker.

    Ik houd het nu even op Evy. Nu nog de motivatie vinden om echt 3 keer per week te gaan lopen. Het is zo lastig om echt te gaan rennen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ik houd het nu even op Evy. Nu nog de motivatie vinden om echt 3 keer per week te gaan lopen. Het is zo lastig om echt te gaan rennen :'D


    Ikr! Ik wilde vanmorgen ook gaan rennen, maar het regende en ik had superveel last van mijn allergie. Dus ben ik maar niet gegaan.


    Your make-up is terrible

    Zombies, Run! hahahah lijkt me erg gaaf om te doen maar ik ben té lui om al te beginnen =x


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikr! Ik wilde vanmorgen ook gaan rennen, maar het regende en ik had superveel last van mijn allergie. Dus ben ik maar niet gegaan.

    Heb je Buienalarm geinstalleerd? Ik ben gaan rennen toen het een half uurtje droog was. Is een hele chille app :)

    @Saloon: hup, gewoon gaan! Als ik het kan kan jij het ook!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hoewel ik al 2x in de week danstrainingen heb, inclusief een pittige warming-up, wil ik gaan proberen om te gaan hardlopen, maar ik denk niet dat ik daar een bepaalde app voor ga gebruiken. Mijn vriend moet maar lekker mee gaan. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als ik eenmaal 5km kan lopen ga ik ook met Zombies, Run! aan de gang. Die lijkt me nou zo vet. De Start to Run podcast lijkt me daarentegen minder aantrekkelijk. Maar dat is persoonlijke smaak.


    #WWED - What Would Emma Do?