• Hey. Samen met een paar internet vrienden doe ik een Candy exchange waar we elkaar snoep sturen dat typisch is voor ons land, en ik vroeg ke af of jullie nog wat weten!
    Ik heb al stroopwafels, boterbabbelaars en drop.

    Als iemand nog een goedkope verzendmethode weet is dat ook welkom!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 23:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Salmiak misschien?


    26 - 02 - '16

    Reist schreef:
    Zoveel dingen die eigenlijk typisch NL zijn, wow.
    Maar, uhm, zwart wit poeder en winegums kon ik nog bedenken.

    Winegums zijn zo fucking lekker :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dat eetbare papier? Of komt dat ergens vandaan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ZEKER WETEN HOPJES DAT IS ECHT HILARISCH. En van die haribo schuimblokken, die kennen ze vaak ook niet.


    ©1998

    Hagelslag?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Anatomy schreef:
    En dat eetbare papier? Of komt dat ergens vandaan?
    :9~


    Queer zijn is gewoon alles

    Mignon schreef:
    (...)Manna heet dat. *O*


    Is manna niet hemels brood of iets in die richting?

    Laatmaar, je hebt gelijk.
    :$

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 13:58 ]

    Wolfram schreef:
    (...)

    Is manna niet hemels brood of iets in die richting?

    Laatmaar, je hebt gelijk.
    :$

    Manna is het hemelse brood inderdaad, maar het is ook de naam van dat rijstspul. ^^

    Is Engelse drop al genoemd? En Zwollenaartjes? Bossche Bollen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoechlins schreef:
    (...)
    Manna is het hemelse brood inderdaad, maar het is ook de naam van dat rijstspul. ^^

    Is Engelse drop al genoemd? En Zwollenaartjes? Bossche Bollen?


    Ik denk niet dat je Bossche Bollen erg goed versturen i.v.m met houdbaarheid en breekbaarheid XD


    ©1998

    Dudes. Ik zag al een aantal dingen waaraan ik ging twijfelen, maar ik wilde me inhouden. Maar ik kan het nu even niet meer :x
    Engelse drop. Engelse drop. Ik kan niet geloven dat dat Nederlandse origine heeft.
    Hetzelfde geld voor winegums. Winegum zelf is al een Engelse naam, ik denk niet dat dat dus een typisch Nederlands snoepje is.

    Aan de topicmaakster: je hebt bij de Hema een snoepafdeling 'Old Dutch'. Die heeft allemaal typische oudnederlandse snoepjes. Evenals allerlei soorten koekjes. Die staan er vaak naast in blikken e.d.


    Deep inside, I've never felt alive