• (layout komt later!)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh haaai!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    het wordt hier stil :')


    take risks

    Ik ga zo beginnen met schrijven voor Geraint, maar waar kan hij heen nadat hij bijles heeft gegeven?

    + Wanneer is de tijdskip?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Ik ga zo beginnen met schrijven voor Geraint, maar waar kan hij heen nadat hij bijles heeft gegeven?

    + Wanneer is de tijdskip?


    Same for Sil. Maybs kunnen ze ergens met Quidditch joinen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Same for Sil. Maybs kunnen ze ergens met Quidditch joinen?


    Join de andere mensen in de bibliotheek die naar bijna naar het quidditchveld toe gaan , en dan hoort Geraint meteen dat Liam moeite heeft met potions en kan geraint weer een nieuw persoon bijles geven na het quidditch :Y)

    Als jullie dit willen ofc, en de mensen van aiden, charlotte en jade het goed vinden :')


    take risks

    Houdt er wel rekening mee dat er eerst de gryfffindor quidditch training is en dat Jade het niet leuk vindt als er veel mensen komen kijken en ze dan ook echt gewoon weg stuurt. Ze neemt Quidditch heel serieus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Houdt er wel rekening mee dat er eerst de gryfffindor quidditch training is en dat Jade het niet leuk vindt als er veel mensen komen kijken en ze dan ook echt gewoon weg stuurt. Ze neemt Quidditch heel serieus.


    Ohja, dan is het misschien wat minder handig, haahaha


    take risks

    Rickon schreef:
    (...)

    Same for Sil. Maybs kunnen ze ergens met Quidditch joinen?

    Dunno, Geraint heeft het niet super op bij trainingen kijken. Misschien iets anders?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Burritho schreef:
    Houdt er wel rekening mee dat er eerst de gryfffindor quidditch training is en dat Jade het niet leuk vindt als er veel mensen komen kijken en ze dan ook echt gewoon weg stuurt. Ze neemt Quidditch heel serieus.


    Really? Sil zit in het Gryffindor team so...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rickon schreef:
    (...)

    Really? Sil zit in het Gryffindor team so...


    Die is dan gewoon welkom. Ik moet sowieso iedereen die in het team zit nog even een berichtje sturen. Maar ik heb er niet echt tijd voor kunnen maken want school :C


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waar kan Per heen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Waar kan Per heen? c:


    Zin om mee te komen Quidditchen met Alexis en Acacia?

    Als Aurea het goed vind


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Zin om mee te komen Quidditchen met Alexis en Acacia?

    Als Aurea het goed vind

    Sure, zal wel even goed zijn voor zijn woede op het moment xd
    Waarschijnlijk zal hij er ook niet echt bij nadenken dat Acacia een Huffe is, op het moment ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Im free

    Ik heb nu officieel vakantie

    (De sportdag en school bbq niet mee getekend :Y) )


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Mijn perso zit nog vast bij iemand so cam can't come yet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya