• (layout komt later!)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SphinxX schreef:
    Awkward Aiden strikes again c':

    Eigenlijk was mijn stukje ietsjes langer dan de stuk die ik nu ga posten, maar ik had het verkort want anders werd het echt super awkward voor Aid (+iedereen die erbij staat) en ik kon hem dat echt niet aandoen :')


    Liam gaat vanmiddag proberen aiden gerust te stellen :')
    ergens rond vijf uur post ik een stukje, eerder gaat niet want heb tot 4 uur school en moet dan nog naar huis, oeps


    take risks

    SphinxX schreef:
    Awkward Aiden strikes again c':

    Eigenlijk was mijn stukje ietsjes langer dan de stuk die ik nu ga posten, maar ik had het verkort want anders werd het echt super awkward voor Aid (+iedereen die erbij staat) en ik kon hem dat echt niet aandoen :')

    Aid is echt adorable (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik zoek nog een vriend/vrienden voor William al denk ik niet dat hij veel vrienden buiten Slytherin zal hebben. Ik denk dat hij best wel goed vrienden zou kunnen zijn met Perseus en Jaime.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Liam is gepost!


    take risks

    Char is gepost!


    I was an angel living in the garden of evil

    Omg ik hou van Char (flower)

    Ik denk dat Jade nu aan de beurt Is, toch? En daarna was Aid, Liam en daarna weer Char, denk ik c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yes. Jade is aan de beurt maar die komt morgen middag pas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SphinxX schreef:
    Omg ik hou van Char (flower)

    Ik denk dat Jade nu aan de beurt Is, toch? En daarna was Aid, Liam en daarna weer Char, denk ik c':

    Char loves Aid too <3
    Yep, je hebt helemaal gelijk wat betreft volgorde!


    I was an angel living in the garden of evil

    Wat Is het rustig hier ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Wat Is het rustig hier ^^


    letsgo onrustiger maken :Y)


    take risks

    SphinxX schreef:
    Wat Is het rustig hier ^^


    Alexis en Acacia zitten op een post van Perseus te wachten :3
    Nvm

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 22:42 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Gepost ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik ben in de week van 16 juli tot 23 juli minder/niet actief trouwens aangezien ik op vakantie ben :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    gepost met liam (:


    take risks

    HOI. Ik ben er weer, zeg maar. Heb even met TheseWords/Cadi gekletst en we hebben allebei besloten om gewoon weer nieuw in te springen. Ik heb ook geen idee waar we nu zijn, namelijk. Iemand die me even een beetje wilt bijkletsen en iemand waar ik Wes heen kan sturen? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen