• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn conditie is zo slecht, dat ik al buiten adem ben als ik 2 trappen op loop. Sad..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Gewoon de column afsluiten zoals je met elke code doet, met /


    Ohja! Ik wist het wel!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nu hopen dat mensen mijn boeken gaan kopen op Bol.com


    // Sorry hoor dat ik niet mijn team in de steek laat als ik aan het gamen ben. Je gaat toch ook niet je vriendin ditchen als je aan het hangen bent en je wordt ineens gebeld of je dit, dit en dat wil doen?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:20 ]

    Grimmie schreef:
    Nu hopen dat mensen mijn boeken gaan kopen op Bol.com


    // Sorry hoor dat ik niet mijn team in de steek laat als ik aan het gamen ben. Je gaat toch ook niet je vriendin ditchen als je aan het hangen bent en je wordt ineens gebeld of je dit, dit en dat wil doen?


    Oeh welke boeken? c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oeh welke boeken? c:

    Schoolboeken helaas (':

    Maar ik wil er binnenkort ook leesboeken op zetten denk ik. Zonde om boeken te houden die ik niet meer ga lezen.

    Grimmie schreef:
    Nu hopen dat mensen mijn boeken gaan kopen op Bol.com


    // Sorry hoor dat ik niet mijn team in de steek laat als ik aan het gamen ben. Je gaat toch ook niet je vriendin ditchen als je aan het hangen bent en je wordt ineens gebeld of je dit, dit en dat wil doen?


    [Edit] Ohhh schoolboeken :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:23 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Grimmie schreef:
    (...)
    Schoolboeken helaas (':

    Maar ik wil er binnenkort ook leesboeken op zetten denk ik. Zonde om boeken te houden die ik niet meer ga lezen.


    Ik werd al helemaal enthousiast dat je misschien een boek had uitgegeven of zo haha. Jammer :p Maar ik hoop met je mee ^^

    // Ik ga mijzelf maar eens ombouwen naar Elsa :') Haarlak, make-up en speltjes here I come

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:40 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jaayy, mijn nieuwe story is geluktt *O* Me is happy now ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh mijn god, eindelijk kan ik weer eens met een gerust hart gamen.


    Caution first, always.

    Willen jullie misschien stoppen elkaar af te lebberen voor mijn gezicht? Het is niet netjes omdat te doen midden op een station.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Ik werd al helemaal enthousiast dat je misschien een boek had uitgegeven of zo haha. Jammer :p Maar ik hoop met je mee ^^

    // Ik ga mijzelf maar eens ombouwen naar Elsa :') Haarlak, make-up en speltjes here I come


    Succes! c:

    OTOFT: Eventjes, niks. Pff. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh yeah, this person is talking to hot guy ^^ Meer om vrienden te worden, want hij is echt geweldig damn.

    Krijg je een hele doos in je handen gedrukt, zit er alleen één mini potje nagellak in van 5 cm hoog (inclusief kwast). Het andere envelopje had de nagelsteentjes en ook een mini potje nagellak. Die uit de doos had daar prima bij in gekund. Bedankt Lightinthebox... Waar is de rest van mijn bestelling btw?

    Ik moet eigenlijk nog zoveel schrijven, maar ik heb geen zin en wil the walking dead kijken. Maar het is ook mooi weer buiten maar daar zie ik m'n scherm niet. struggles


    soul made of stardust and chaos.

    Ik heb al de hele dag het gevoel dat ik niets goed doe hier op stage en volgens mij is dat ook zo, terwijl ik precies doe wat er gevraagd word. Ik kan gewoon niet tegen boze mensen en daardoor word ik down. Moet je maar niet zo geïrriteerd zijn en het op iedereen af reageren. Oh, en als je wat over mij te zeggen hebt, doe het dan recht in mijn gezicht in plaats van achter mijn rug om. Je bent wen volwassen man, gedraag je daar dan ook naar, verdomme :/

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 14:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.