• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Childs schreef:
    (...)

    Yes, een aantal posts omhoog toch? Neem aan dat dat dezelfde persoon is. Ik zal als ik thuis ben even een voiceclaim zoeken.


    Owhh dan zoek ik nog even verder :)
    Ik zie het inderdaad nou ja ik zoek nog even verder hoor je het zo

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 18:46 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Eindelijk klaar;

    Jongens
    — Daryl Cooper : ‘’You got to do what you got to do to survive in this hell.’’
    Zijn beste vriend in de Glee club, Daryl is een junior en ondanks dat heeft hij hem gekozen ook omdat hij het wel met hem kan vinden. Aangezien hij nog niet echt andere vrienden had was Daryl dan ook de perfecte oplossing ook al schaamt hij er zich soms wel een beetje voor.
    — Charlie Buckland : ‘’Got anything to say or are you just going to sit there?’’Aangezien James het meestal ziet als iemand zich niet op zijn gemak voelt vind hij het eerlijk om er een schepje boven op te doen, deze jongen is duidelijk niet altijd zeker van zichzelf en hij vindt het eerlijk om soms even ouderwets te plagen. (?)

    — Jordan Goodrich: : ‘’Dude, relax.’’
    Omdat ze wel eens samen hebben gevoetbalt tijdens gym ofzoiets heeft James vaak de indruk van zijn agressieve kant gekregen, voor de rest heeft hij nog nooit echt met hem gepraat aangezien hij bang is dat hij veel te fanatiek is en dat James echt zijn handen uit de mouw moet steken bij hem terwijl hij het liefst gewoon lekker achteruit hangt en andere het werk laat doen.

    — Alexander 'Jeaden' O'donnel: ‘’Euh, thanks for opening the door I guess.’’
    Hij weet niet wat het met deze jongen is maar hij doet in ieder geval aardig tegen hem, zijn broer doet hem weinig maar hij is wel oké. Hij heeft nog nooit echt met hem gepraat maar weet wel dat hij een mooie stem heeft.
    — Dex William Buchanan : ‘’Thanks for the weed; I don’t need to talk to know how your weekend was.’’ James vind deze jongen erg oké sinds hij door hem aan zijn dagelijkse jointje komt, toch heeft hij geen hechte band met hem opgebouwd alhoewel dat misschien zou kunnen.
    — ? | Calice |
    — Gabriele; ‘’You know, Gabriele is a girls name.’’
    James heeft het nooit echt kunnen vinden met deze jongen en ze lijken het er ook nooit over iets eens te zijn wat erg vervelend kan zijn.



    Meisjes
    — Nova Adams: ‘’Looks like another cheerleader with an attitude to me.’’
    Hij gelooft dat er wel wat gemeens onder dat lieve gezichtje zit, hij heeft zijn eigen persoonlijke theorieën daarover.
    — Reya Forestier: ‘’She seems okay.’’
    Hij kent haar niet echt maar heeft ook niks tegen haar al vraagt hij zich wel af waarom ze uit het cheerleaderteam is gestapt.
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — Hailey Valetine Bishop: ‘’You’re blind? God, that sucks.’’
    Hij wordt nogal ongemakkelijk van het feit dat hij niet zo goed weet hoe hij zich rondom haar moet gedragen maar hij vindt haar nog steeds hoogst aantrekkelijk.
    — Scarlett Johana Mase: ‘’Just shut up and suck my dick already.’’
    Naast een mooi gezichtje heeft James niks met haar, hij is dan ook niet bereid om veel moeite voor haar doen.
    — Maeva Alexia Braiden: ‘’You look good, I mean, okay. I don’t know, what were you saying again?’’
    Deze twee hebben nogal een geschiedenis toen ze allebei nog sophomores waren hadden ze namelljk een relatie. Het is nu nogal ongemakkelijk tussen de twee en echt goed liggen ze niet ook al heeft James nog steeds een zwak voor haar.
    — Tallulah Rhainnon Morgan Taylor: ‘’The schoolpaper? Got nothing better to do with your life?’’ Door de jaren heen heeft James zware afkeer gekregen tegen vele docenten en de school, hij zal dan ook nooit kunnen begrijpen waarom mensen zo graag de school willen helpen; Glee club doet hij dan ook helemaal voor zichzelf.
     Leah Stephens; ‘’Hey, I can tell you everything right?’’
    Ondanks dat James het totaal tegenovergestelde is van Leah hebben de twee een goede relatie, ze zijn goede vrienden en spreken dan ook vaak af na de club.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Le jury:
    - Gabriele
    - Maeva
    - Dex
    (volgens mij was dit iedereen die zich aangemeld heeft, toch? Als dat niet zo is, dan heb ik daar overheen gelezen. Dan mag jouw personage er ook nog bij) c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Speeltopic is on it's wayyy


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 19:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Charlie
    Daryl
    Rhiannon
    Jaeden
    Leah

    Volgorde van audities ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe wordt het begin trouwens verder gedaan? Want ik neem aan dat er gewoon gewacht wordt steeds?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Hoe wordt het begin trouwens verder gedaan? Want ik neem aan dat er gewoon gewacht wordt steeds?


    De overige leden kunnen zelf ook gewoon wat gaan chillen in het lokaal waarin ze altijd oefenen, ze hoeven in principe niet letterlijk te wachten. Daarnaast kunnen degene die nog auditie kunnen doen ook meeten met anderen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand voor James misschien?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kots schreef:
    Iemand voor James misschien?


    Misschien kan hij kennismaken met Daryl? Dat ze elkaar zo hebben leren kennen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Er zouden eigenlijk ook een paar barslechte random mensen tussen moeten zitten voor de audities, Hehe.


    Also, iemand voor Leah?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Er zouden eigenlijk ook een paar barslechte random mensen tussen moeten zitten voor de audities, Hehe.


    Also, iemand voor Leah?


    Hahaha eigenlijk wel. Als degene die in de jury zitten dat willen, mogen zij dat wel beschrijven haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen deze stemmen :?



    Alex G

    Macy Kate

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 19:29 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb Maeva, voor wie wil?

    En als het nodig is verwerk ik wel een slechte auditie in m'n post hoor. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik heb Maeva, voor wie wil?

    En als het nodig is verwerk ik wel een slechte auditie in m'n post hoor. (:


    Hahaha dat is wel heel leuk, met zo'n fout liedje ook!


    Big girls cry when their hearts are breaking