• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philip schreef:
    (...)

    Yaasssss bitch. Secret Agent Jordan meld zich al :Y) Zolang Jeaden stiekem toe mag kijken achter het muurtje zodat hij ook het bewijs live ziet.


    Oh god, poor Daryl haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat ik morgen het speeltopic open


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oeh yay!
    Hoewel ik morgen in Walibi zit met mijn beste vriendin ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben ik te laat? Dex zou op zich ook wel in de jury willen, wie kan er nou nee zeggen tegen dat gezicht?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ugh ik ben echt te lui om zo'n relatielijstje te maken, sorry peeps ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Childs schreef:
    Ben ik te laat? Dex zou op zich ook wel in de jury willen, wie kan er nou nee zeggen tegen dat gezicht?


    Nee hoor! Ik loot toch als het er te veel zijn!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SadTech schreef:
    Ugh ik ben echt te lui om zo'n relatielijstje te maken, sorry peeps ;')


    Ik ooooook, I'm really sorry ik zal er echt vanavond aan beginnen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Je hoeft niet perse een relatielijstje te maken, maar misschien is het wel handig om af te spreken wie de vrienden van de je personage zijn. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jordan en Jeadon zijn GBF's.
    Jordan en Gabriele kunnen niet met elkaar overweg.

    In principe is dat wat ik nu heb ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Philip schreef:
    (...)

    Dat vraagt om een geheime GBF meeting tussen Jordan en Jeaden om over Daryl te vergaderen of the gay dar right is or incorrect. Ik denk zal Jordan hem eens gwn goed op zijn mond moet nemen hehee ^^

    @ Valaris ja dat begrijp ik maar denk wel dat als hij ziet dat ze healthy eet dat dat al een minpunt is. Ik heb het nu niet over het feit dat ze ook maaltijden over slaat. Daarnaast zou ze ongetwijfeld niet een zak M&Ms eten als Jeaden deze aanbied... maar ik was ook wel beetje inspiloos na alle rollen dus als je een beter idee heb dan hoor ik dat graag. c;


    Hij kan het ook als een positief ding zien, want dan heeft hij des te meer voor zichzelf :Y) Vergeet trouwens niet dat ze eerst wel "normaal" at, het is niet alsof ze haar hele leven al zo eet.. Ze hebben in Amerika iets van drie maanden zomervakantie, de RPG begint in de derde week van schooljaar, dus ik denk dat Leah met het "gezonder" eten begonnen is ongeveer 1,5 maand voor de zomervakantie, en toen was het nog redelijk onschuldig (en zou ze dus nog wel af en toe M&M's aannemen :') ). Ik las in zijn rol dat hij niet erg slim is, dus misschien dat ze hem via school bijles geeft en ze zo bevriend zijn geraakt? Tenminste, ik neem aan dat hij niet zomaar niet meer met iemand om zou gaan, omdat die persoon zijn eetgewoontes verandert ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oud
    Reya
    James (?)
    Dex
    Gabriele
    Jordan
    Hailey
    Maeve
    Scarlett

    Nieuw
    Charlie
    Daryl
    Rhiannon
    Jaeden
    Leah

    Van de volgende kon ik niet duidelijk uit de rol halen: Nova


    Edit: is het verder een idee als iedereen bij zijn rol zet wat voor soort stem het personage heeft? Bij sommige staat het er al wel bij, maar nog niet bij alle. Niet dat we straks dan allemaal dezelfde hebben, tenzij dit geen probleem is natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 1:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijne is vaak de tweede stem, bedoel je dat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Velaris

    Goed idee! Het mag van mij ook hier komen te staan, zodat ik er later één lijstje van kan maken en in de beginpost zet!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet niet echt hoe ik uit moet leggen, want zoveel verstand heb ik er zelf ook niet van xd. Ik bedoel meer dat er niet straks zes mensen zijn die een stem "a la Beyonce" hebben, om zo maar even te zeggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jaa james klopt! Hij is er al twee of drie maanden ofzo


    Everything is illuminated by the light of our past.