• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philip schreef:
    Ik heb ook nog Jeaden in de aanbieding :Y)


    Ik heb Nova ook nog in de aanbieding


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Panix schreef:
    Ik zoek voor Hailey:

    - Een goede vriend(in)
    - Iemand die haar evt. helpt omdat ze blind is.
    - Iemand die haar heeft aangemoedigd om auditie te doen bij Glee.

    Sta open voor andere voorstellen.


    Ik heb Nova voor je als je wilt, ik denk dat die twee het op zich wel goed zouden kunnen vinden maar ik weet niet hoe jij daar over denkt


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Velaris schreef:
    Maar moeten ze allemaal zo'n liedje zingen, of enkel al degene die al bij de gleeclub zitten? Want ik snap niet echt of de audities al wel of niet zijn geweest.


    In principe zijn de audities nog niet geweest. Die zijn de eerste dag, dus in het begin zullen voornamelijk de echte leden zingen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    In principe zijn de audities nog niet geweest. Die zijn de eerste dag, dus in het begin zullen voornamelijk de echte leden zingen


    Wie zitten er in de jury zeg maar? ik weet toevallig dat Saar met Gabriele in de jury wilde zitten but... just asking ^^ I'm curry en zullen we idd zo'n lijstje maken met wie auditie doet en wie al in Glee club zit? ik wil desnoods wel ff helpen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Wie zitten er in de jury zeg maar? ik weet toevallig dat Saar met Gabriele in de jury wilde zitten but... just asking ^^ I'm curry en zullen we idd zo'n lijstje maken met wie auditie doet en wie al in Glee club zit? ik wil desnoods wel ff helpen


    Misschien kunnen we drie leden van Glee in de jury doen + de docent dan? Dat zij beslissen, anders wordt het zo'n chaotische bedoeling, haha.

    Dus bij dezen, welke personages willen er in de jury zitten?

    Als het er meer dan vier zijn, wil ik gaan loten. Licht ook even toe waarom jouw personage een goede keuze zou zijn, zodat het ook logisch is. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gabriele wil wel in de jury zitten ^^

    Gab zit trouwens al 3 jaar (nu word het zijn derde dus) in de Glee en vind het er hartstikke fijn. Hij is ook een doorzetter en zal niet snel mensen bevooroordelen. ^^

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 16:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maeva zou eventueel ook wel willen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ik heb Rhain?? Ik denk dat Rhain het op zich meer met Reya zou kunnen vinden dan met Lech, omdat Rhain alles behalve een health freak is :')


    Leah is niet altijd een health freak geweest though, ik denk het nu een paar maanden aan de gang is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit ziet er rooskleurig voor Jeaden uit. Zijn broer en zijn bestie in de jury mehehehe ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Relatielijstje Jeaden


    Jongens
    Daryl Cooper: I hate that he sings rock and roll because Cher would suit him way better.
    Ik denk dat Jeaden Daryl wel zal mogen hoewel hij niet echt iets heeft met rock en roll en hem liever liedjes van zijn idolen hoort zingen dan (naar zijn mening) het kattengejammer.
    Charlie Buckland:A smile will do much more than your insecureties.
    Ik denk dat Charlie te saai is voor Jeaden, maar dat hij wel uitbundig voor hem cheert tijdens de wedstrijden als hij een goal maakt of bijna maakt.
    Jordan Goodrich: I don't need to be straight to have a GBF.
    Jordan en Jeaden zijn al GBF's sinds Jeaden net op school kwam. Beide zijn enorm open over hun seksualiteit, hoewel Jeaden, Jordan nog uit de kast probeert te krijgen bij zijn ouders.
    Gabriele Ezra O'donnel:My brother? Oh that it that guy with all those muscles next to the punching bag. He is sweet, but one must not make him angry.
    Als Jeaden van iemand houd dan is het wel van zijn oudere stief broer. Voor Jeaden is Gabriele vaak zijn safety heaven op school en zal dan ook uit het niets bij de jongen op school op schoot kruipen als deze moe is. Het maakt hem dan ook nooit uit als er mensen rond hen heen staan als hij dat doet.
    Dex William BuchananI love to stand in the spotlight, and you are the perfect candidate to bring me into it. .
    Ik denk dat Jeaden wel heel graag in filmpjes van Dex wil komen en gefotografeerd wil worden c:
    Calice
    James Joseph Mill Dark brown eyes and beautiful hair.. he is mysterious, but not for long. He'll open up for no one but me. I'm sure of it.
    Ook al hebben James en Jeaden tot nu toe nog nooit een woord naar elkaar gesproken, weet Jeaden al dat ze samen een geweldig koppel zouden zijn. De jongen zal dan ook een langere weg nemen om naar de les te komen, puur om de jongen nog even te zien roken op het pleintje.

    Meisjes
    Nova AdamsChubby bunny, Chubby bunny i'd bet I can put more marsmallows in my mouth than you can.
    Ik denk dat Jeaden wel een glimlach aan haar gunt als hij haar op de gangen tegen komt en idk waarom maar ik imagine a chubby bunny challange in me hoofd. Don't be angry lawl
    Reya Forestier She can't imagine the things I do to her if she steals my brother away from me.
    Jeaden mag Reya totaal niet. Niet vanwege haar karakter maar meer om het feit dat ze naar zijn mening Gabriele van hem afsteelt. Hij vind het dan alles behalve gezellig als ze thuis komt en hun ouders Reya samen met Gabriele proberen te koppelen en zal dan rustig een kut opmerking maken voor hij naar zijn vrienden vlucht.
    Hailey Valetine BishopI don't see her blindness. I see her as an unique. I don't pity the blind. I cheer for those who conquer it.
    Ik denk dat Jeaden Hailey een tof meisje vind en haar zal helpen waar nodig is.
    Scarlett Johana MaseHer function in the cheersquad is written on my name, but I forigve her for taking it because she is my bitch.
    Scarlett en Jeaden zijn beste vrienden en ook al wilt Jeaden over duidelijk de cheer captain zijn en zal als de tijd zich voordoet alles ervoor doen om het meisje van de troon af te stoten, zal hij verder trouw zijn aan het meisje.
    Maeva Alexia BraidenIf I was a pimp, she'd be my bottom bitch. She is crazy, but I love her.
    Maeva is samen met Scarlett zijn favoriete cheerleaders. Hij is enorm dol op Maeva doordat ze hem volledig accepteert en soms wel eens met matching kleding als in rokjes en topjes gekleed gaan. Hij houd enorm van haar omdat ze niet oordeelt en heeft dan ook een soort zus functie overgenomen omdat hij zijn echte zus niet meer zo vaak ziet.
    Tallulah Rhainnon Morgan TaylorMaybe my first intentions weren't so good, but yet karma spared me to show how wonderfull you are.
    Jeaden leered Tallulah pas kennen toen hij bezig was voor het cheersquad en wat in de krant wilde plaatsen. Op het eerste moment was hun vriendschap enkel oppervlakkig maar nu is hij steeds meer van het meisje gaan houden.
    Leah Stephens If she ever talks to me about my strange food addiction, i'm going to kill a bitch.
    Ik denk dat Jeaden haar niet zal mogen omdat ze niks eet en heel erg let op haar voedsel terwijl Jeaden alles eet wat voor zijn neus ligt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben benieuwd of Jordan en Jaeden kunnen zien dat Daryl stiekem homo is, ook al weet hij het zelf nog niet hahaha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Phillip
    Dat voor Reya vind ik prima, alleen doet Leah heel "sneaky" met haar eetgewoontes, waardoor het in de eerste instantie niet echt opvalt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziegler schreef:
    Ik ben benieuwd of Jordan en Jaeden kunnen zien dat Daryl stiekem homo is, ook al weet hij het zelf nog niet hahaha.


    Dat vraagt om een geheime GBF meeting tussen Jordan en Jeaden om over Daryl te vergaderen of the gay dar right is or incorrect. Ik denk zal Jordan hem eens gwn goed op zijn mond moet nemen hehee ^^

    @ Valaris ja dat begrijp ik maar denk wel dat als hij ziet dat ze healthy eet dat dat al een minpunt is. Ik heb het nu niet over het feit dat ze ook maaltijden over slaat. Daarnaast zou ze ongetwijfeld niet een zak M&Ms eten als Jeaden deze aanbied... maar ik was ook wel beetje inspiloos na alle rollen dus als je een beter idee heb dan hoor ik dat graag. c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dat vraagt om een geheime GBF meeting tussen Jordan en Jeaden om over Daryl te vergaderen of the gay dar right is or incorrect. Ik denk zal Jordan hem eens gwn goed op zijn mond moet nemen hehee ^^

    @ Valaris ja dat begrijp ik maar denk wel dat als hij ziet dat ze healthy eet dat dat al een minpunt is. Ik heb het nu niet over het feit dat ze ook maaltijden over slaat. Daarnaast zou ze ongetwijfeld niet een zak M&Ms eten als Jeaden deze aanbied... maar ik was ook wel beetje inspiloos na alle rollen dus als je een beter idee heb dan hoor ik dat graag. c;


    Komt wel goed :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Komt wel goed :Y)


    Yaasssss bitch. Secret Agent Jordan meld zich al :Y) Zolang Jeaden stiekem toe mag kijken achter het muurtje zodat hij ook het bewijs live ziet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya