• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan geen leuke nummers (cover) vinden van een mannenstem van Dangerous woman van Ariana Grande :c ze klinken allemaal ouder dan Jeaden is. :cries:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik kan geen leuke nummers (cover) vinden van een mannenstem van Dangerous woman van Ariana Grande :c ze klinken allemaal ouder dan Jeaden is. :cries:


    Ik zou anders gewoon een andere stem kiezen en dan denken we dat liedje er wel bij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Velaris schreef:
    Ik weet niet echt hoe ik uit moet leggen, want zoveel verstand heb ik er zelf ook niet van xd. Ik bedoel meer dat er niet straks zes mensen zijn die een stem "a la Beyonce" hebben, om zo maar even te zeggen.


    Ik zal wel even wat zoeken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor Leah heb ik al een, voor de andere moet ik nog even speuren xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goed. Dit is dus zo een beetje zijn stem. Geen idee wie de gast is die zingt. Er staat een naam ja, maar wie het is weet ik niet, dus don't blame me als hij bekend is :')

    [youtube]https://youtu.be/Jnm4UMEQFyc[/youtube]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 20:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Goed. Dit is dus zo een beetje zijn stem. Geen idee wie de gast is die zingt. Er staat een naam ja, maar wie het is weet ik niet, dus don't blame me als hij bekend is :')

    [youtube]https://youtu.be/Jnm4UMEQFyc[/youtube]


    CONOR MAYNARD<33333333333333333333333


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    CONOR MAYNARD<33333333333333333333333


    So he ís famous :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    So he ís famous :')


    Yeahhhh he is reallly really famous he even had number 1 hit.


    Ik claim Troye Sivan atm voor Jeaden maar ik vind Jeaden ergens wel een musical stem hebben. Anyone got a voiceclaim idea for me? c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Troye is toch ook best bekend toch xd? En ik zal even nadenken voor je c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Troye is toch ook best bekend toch xd? En ik zal even nadenken voor je c:


    Daarom voiceclaim ik hem alvast hahaha xD maar ik zit nu wel (nog steeds geen musical tho) te twijfelen tussen Leroy Sanchez en Brandon Evans... still no musical tho...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Velaris schreef:
    Oud
    Reya
    James (?)
    Dex
    Gabriele
    Jordan

    Nieuw
    Charlie
    Daryl
    Rhiannon
    Jaeden
    Leah

    Van de volgende kon ik niet duidelijk uit de rol halen: Scarlett, Nova, Maeve, Hailey.


    Edit: is het verder een idee als iedereen bij zijn rol zet wat voor soort stem het personage heeft? Bij sommige staat het er al wel bij, maar nog niet bij alle. Niet dat we straks dan allemaal dezelfde hebben, tenzij dit geen probleem is natuurlijk.


    Ik heb bij Hailey toegevoegd dat ze twee jaar geleden bij Glee club is gekomen en dus een oud lid is, en ik heb haar stem erbij gezet.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ook Maeva is een oudlid van de Glee club, als dat oké is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'



    I just died... it's not jeadens voice but OMG. #cryingoflaughter


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Yeahhhh he is reallly really famous he even had number 1 hit.


    Ik claim Troye Sivan atm voor Jeaden maar ik vind Jeaden ergens wel een musical stem hebben. Anyone got a voiceclaim idea for me? c;


    For real? Ik heb echt nog nooit van die gast gehoord ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scarlett is er ook al een paar maanden, maar ik moet wel nog de reden van haar komst vinden :/ Ik heb niet zo veel inspiratie.
    Ik zal ook eens kijken voor haar stem (;.