• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Raccoon schreef:
    Ik zoek voor Gab

    Een beste vriend/soulmate
    Een goede vriendin
    Misschien een ex
    Iemand waarmee hij veel ruzie maakt/ vecht
    Iemand die hem 3 jaar geleden heeft aangemoedigd om auditie te doen bij Glee ( iemand die er ook in zat of ging auditie doen, mag iemand heel toevalligs zijn)
    Iemand waarmee hij vroeger in het soccerteam zat
    Iemand die hem bijlessen heeft in zijn wiskunde en taal vakken :3


    Andere voorstellen mogen altijd ^^

    edit: Oh en Sanne, mag Gab misschien in de jury/in het publiek zitten tijdens de audities, hij zit zelf al enkele jaren in de Glee dus dacht ik dat dat wel handig zou zijn?


    Misschien dat James en Gab zich ergeren aan elkaar ofzo


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoewel er alleen nog wat steekwoorden staan, staat Maeva wel al open voor relaties - voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Hoewel er alleen nog wat steekwoorden staan, staat Maeva wel al open voor relaties - voor wie wil?


    Ik heb James, ik zocht eigenlijk nog een ex of zoiets in die richting.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jordan is af!
    Hier is zijn volledige innerlijk. Hij is open voor relaties c:

    Innerlijk:
    • Eerlijk • Komt op voor zichzelf en anderen • Vriendelijk, maar kan erg arrogant zijn als hij je niet mag • Agressieve sporter • Handig • Droogkloot • Stiekeme piekeraar •
    Jordan is een vriendelijke jongen die het met iedereen wel kan vinden, maar wanneer iemand het een keer bij hem heeft verpest, zal hij nooit meer vriendelijk tegen deze persoon doen. Hij zal dan ook een arrogante 'klootzak' tegen die persoon zijn. Maar, om Jordan zo ver te krijgen moet die persoon wel iets heel erg verkeerd hebben gedaan. Jordan kan er absoluut niet tegen als hij of zijn vrienden worden gekleineerd. Hij zal het sowieso niet zover laten komen, want dan heeft hij al lang een klap uitgedeeld en die persoon duidelijke gemaakt dat hij/zij van zijn vrienden en hemzelf af moeten blijven, zowel fysiek als mentaal. Jordan is ook een erg eerlijke jongen en zal ook niet zomaar liegen (behalve tegenover zijn ouders over zijn seksualiteit). Sommige mensen zien hem als een verklikker, maar Jordan kan er niet veel aan doen. Zelf vindt hij het een soort vloek, want wanneer hij liegt gaat hij stotteren, waardoor mensen er eigenlijk zo achter komen. Echter is hij zo goed geworden in het liegen tegen zijn ouders, dat zij er niets van merken.
    Jordan is een nogal agressieve sporter en wanneer hij in het veld staat komt er vooral veel geduw en getrek in voor, maar ook zijn woorden kunnen wat grof worden. Echter blijft het hier wel bij, tenzij hij uitgedaagd wordt door iemand van het andere team. Hij kan zichzelf dan best opfokken en ingaan op de opmerkingen. Dit is ook de reden dat hij bij Glee-club moest, zodat hij zijn agressie kwijt kon in het zingen. Het klinkt vreemd, maar voor Jordan helpt het wel. Ook is hij erg handig en zal niet zomaar een steekje laten vallen. Hij helpt andere mensen graag met dingen en vind het ook leuk om te doen. Hij is ook graag bezig met zijn handen en zit niet graag stil.
    Jordan kan erge droge antwoorden geven die vaak nergens op slaan, maar echter gebeurt dit wanneer hij niet nadenkt over wat hij zegt. Het floept er dan gewoon uit en meestal lost hij het op met een grapje. Daarnaast is Jordan iemand die veel piekert en zelf denkt hij dat zijn agressie tijdens het sporten daar vandaan komt, maar wanneer hij probeert niet te piekeren, maakt hij zichzelf juist alleen maar gek. Hij vertelt er alleen niemand over, omdat het meer en deels gaat over hoe zijn ouders zouden reageren als ze achter zijn seksualiteit komen. Maar naast dit alles is Jordan een jongen waar je mee kunt lachen en plezier mee kunt beleven. Hij is een goede vriend en zal mensen niet zomaar laten vallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kots schreef:
    (...)

    Ik heb James, ik zocht eigenlijk nog een ex of zoiets in die richting.


    Is mij helemaal prima, had je daar verder al iets bij in gedachten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Is mij helemaal prima, had je daar verder al iets bij in gedachten?


    Nog niet echt maar het leek me ook wel leuk omdat ze van elkaar verschillen qua statussen enzo.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Zou er iemand een relatie met Nova willen?
    Ik maak binnenkort wel een indrukkenlijstje


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Zou er iemand een relatie met Nova willen?
    Ik maak binnenkort wel een indrukkenlijstje


    Een paar posts geleden heb ik hier Jordans innerlijk geplaatst. Kijk maar even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dex is nu als het goed is helemaal af, wieeeh.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Indrukkenlijstje van Gabriele


    Jongens
    Daryl Cooper : Who? Oh that punk guy... Gezien Daryl nieuw is denk ik niet dat Gabriele hem kent. Daarbij zitten ze elk in een ander jaar en hebben ze naast muziek geen gedeelde interesses
    Charlie Buckland : He's really good in soccer, don't underestimate him Gabriele en Charlie zijn oude sportmaatjes. Toen Gab nog in het voetbalteam zat kon hij goed overweg met de jongen, die tevens ook een erg goede keeper is. Echter nadat Gab gestopt is heeft hij het contact wat verloren met de jongen.
    Jordan Goodrich: Oh god, the minihulk Gezien Jordan in het soccerteam zit, heeft hij vast ook met Gabriele gevoetbald, echter denk ik dat deze twee koppige/aggresieve jongens elkaar geen knuffels gaven als er iemand getackeld werd of als ze het niet met elkaar eens waren.
    Alexander 'Jeaden' O'donnel: My little pup, don't touch him alright Jeaden is Gabs kleine broertje. Een speciale jongen is het zeker, maar Gab zou niet zonder de jongen kunnen. Als Gabriele dan ook op reis is met zijn moeder skypen de jongen de helft van de tijd en luistert Gab altijd naar zijn verhalen. Hij heeft veel over voor de jongen en beschermt hem ook waar nodig.
    Dex William Buchanan : He looks like an A-hole but is actually a good guy Gabriele heeft Dex eigenlijk pas leren kennen toen die een jaar geleden bij de Gleeclub kwam. Gab heeft toe dat hij Dex bevooroordeeld had als een arrogante zak, maar dat viel goed mee. De twee kun je wel vrienden noemen nu
    — ? | Calice | ? | ?
    James Joseph Mill: You are anoying me Hoewel hij opzich geen problemen heeft met de jongen, kunnen discussies tussen de twee voor enorme spannende momenten zorgen.


    Meisjes
    Nova Adams: She looks like an innocent bunny Nova is een klein meisje dat niet meteen opvalt voor Gab, niet dat dat negatief is gezien ze ook drie jaar jonger is dan hem.
    Reya Forestier: Bitch please, we are soulmates for life and beyond Ze hebben elkaar leren kennen tijdens vrijwilligerswerk in het dierenasiel. Ze hebben hier ook zo een band ontwikkeld die enkel maar versterkte naarmate de jaren vorderden. Gab weet dat haar vader te veel naar de alcohol grijp en laat zijn deur altijd voor haar openstaan.
    Daarbij voelt hij zich altijd beschaamd als ze bij zijn ouders is, gezien ze hem maar al te veel -onsubtiele- hints geven dat ze 'misschien' het meisje van zijn toekomst zou kunnen zijn.
    — ? | Ziegler | ? | ?
    Hailey Valetine Bishop: it's sad that she is blind, because she has wonderful eyes Gabriele mag Hailey wel, ze is aardig en ondanks haar beperking blijft ze verder gaan. Gab heeft veel respect voor haar.
    Scarlett Johana Mase: I don't thrust her at all Gabriele had vroeger een betere relatie met haar dan nu. Het feit dat ze head-cheerleader is en zijn jongere broertje Co-captain is, zorgt ervoor dat hij haar wat wantrouwt. Jeaden is nu eenmaal een strever en Gabriele weet dat Scarlett haar plekje niet zomaar gaat afstaan aan de jongen. Vandaar dat Gab bang is dat ze zijn broertje zou gaan kwetsen. (misschien hadden ze vroeger ook wat gehad?)
    Maeva Alexia Braiden: Yeah She's cool Gabriele kent het meisje nog niet zo lang, maar was wel goede vrienden met haar broer. Die twee zaten samen in de klas, totdat Gab dus heeft moeten dubbelen en hij zo bij Maeva in de klas terecht kwam. Hij vind haar wel aardig en waardeert het feit dat ze hem help in de lessen enorm.
    Tallulah Rhainnon Morgan Taylor: She's quiet, but nice. I think we can get along de twee hebben een beginnende vriendschap.



    Ik plaats dit even en post dan alles erbij. Dit zijn indrukken die ik nu heb voor de perso's. Als jullie niet akkoord zijn of zelf een voorstel hebben laat het me dan weten.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 11:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben net thuis van een toernooi en ben helemaal kapot, dus morgen werk ik alles bij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SadTech schreef:
    (...)

    Kan Jordan zich melden voor gay best friend? :')



    Ziegler schreef:
    (...)

    Daryl kan haar gitaarles geven!


    Sunrises schreef:
    @Unrequited Ik ben akkoord met wat je hebt geschreven (; Waarschijnlijk zullen niet echt in elkaar geïnteresseerd zijn door hun verschillende karakter ^^.
    @Panix Niet meteen en jij ? (:
    @Velaris Misschien dat Scarlett een "vriendin" kan zijn die haar heeft laten vallen nadat ze uit het cheerleaderteam ging ?
    @Raccoon Ik heb ook Scarlett voor hem ?


    Is alle drie prima ^^

    Nog anderen voor Reya?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Maeva nog steeds open staan, voor wie wil. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik heb Maeva nog steeds open staan, voor wie wil. (:


    Ik heb Gabriele?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik heb Gabriele?


    Yesh, ik moet wel even vlug zijn sheet lezen om een idee te krijgen. Weet niet of jij al iets in gedachten hebt?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'