• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Childs schreef:
    Voor mij maakt het niet uit wanneer het speeltopic geopend wordt, aangezien ik al vakantie heb, haha.
    Overigens ben ik voor Dex nu toch op zoek naar:
    - iemand met wie hij gedatet heeft
    - een (goede) vriend
    - iemand met wie hij niet overweg kan


    Ik heb Reya en Leah?


    Overigens even voor Leah (ik zal later het innerlijk nog uitgebreider uitleggen), maar een groot deel van haar eigenschappen zitten meer onder de oppervlakte. Wat "boven" de oppervlakte zit is voornamelijk: cheerful, perfectionist, "calm", stubborn, stage freight, helpful en sweet. Ze is eigenlijk ontzettend onzeker, maar weet dit goed te verbergen, dus voor de meeste mensen zal dit in de eerste instantie niet opvallen.

    Anyway, nog anderen voor Reya en Leah?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het begin van de RPG zal ongeveer in de derde week van school zijn. De clubs beginnen die week pas op Greenwood High, omdat ze willen dat de leerlingen eerst weer een beetje uit de vakantiesleur raken. In principe is Glee iedere dag na de laatste les (dus ongeveer van 16:00u tot 17:00u). Als het iemand niet uitkomt ivm huiswerk kan iemand makkelijk een dag overslaan, omdat het niet verplicht is. Sporttrainingen (zoals voetbal) zijn tussen de lessen door gepland. De echte sporters hebben dan ook een aangepast rooster.

    Nu ben ik aan het nadenken voor het thema van de eerste Glee-clubmeeting, een thema waar ze dus de hele week mee bezig zijn en waar ze dus ook liedjes bij zingen. Iemand leuke suggesties? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Het begin van de RPG zal ongeveer in de derde week van school zijn. De clubs beginnen die week pas op Greenwood High, omdat ze willen dat de leerlingen eerst weer een beetje uit de vakantiesleur raken. In principe is Glee iedere dag na de laatste les (dus ongeveer van 16:00u tot 17:00u). Als het iemand niet uitkomt ivm huiswerk kan iemand makkelijk een dag overslaan, omdat het niet verplicht is. Sporttrainingen (zoals voetbal) zijn tussen de lessen door gepland. De echte sporters hebben dan ook een aangepast rooster.

    Nu ben ik aan het nadenken voor het thema van de eerste Glee-clubmeeting, een thema waar ze dus de hele week mee bezig zijn en waar ze dus ook liedjes bij zingen. Iemand leuke suggesties? c:


    Disney theme? of zo'n sing that song ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ook voor mij maakt het niet uit wanneer het speeltopic geopend word.

    Voor Maeva ben ik overigens nog opzoek naar:

    - Een beste vriendin/beste vriend
    - Iemand waar het absoluut niet mee botert.
    - Eventuele andere ideeën zijn ook welkom. (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 15:26 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ziegler schreef:
    Het begin van de RPG zal ongeveer in de derde week van school zijn. De clubs beginnen die week pas op Greenwood High, omdat ze willen dat de leerlingen eerst weer een beetje uit de vakantiesleur raken. In principe is Glee iedere dag na de laatste les (dus ongeveer van 16:00u tot 17:00u). Als het iemand niet uitkomt ivm huiswerk kan iemand makkelijk een dag overslaan, omdat het niet verplicht is. Sporttrainingen (zoals voetbal) zijn tussen de lessen door gepland. De echte sporters hebben dan ook een aangepast rooster.

    Nu ben ik aan het nadenken voor het thema van de eerste Glee-clubmeeting, een thema waar ze dus de hele week mee bezig zijn en waar ze dus ook liedjes bij zingen. Iemand leuke suggesties? c:


    Misschien een soort van 'story of my life' thema? Aangezien er nieuwe mensen zijn en niet iedereen elkaar kent. Gewoon een liedje dat bij diegene past.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Misschien een soort van 'story of my life' thema? Aangezien er nieuwe mensen zijn en niet iedereen elkaar kent. Gewoon een liedje dat bij diegene past.


    Oh dat is echt een heel schattig thema, vind ik. I like it :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Oh dat is echt een heel schattig thema, vind ik. I like it :3


    Dat vraagt om een Lady Gaga Born this way song.... x'D #sorrynotsosorry


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Canagan schreef:
    Ook voor mij maakt het niet uit wanneer het speeltopic geopend word.

    Voor Maeva ben ik overigens nog opzoek naar:

    - Een beste vriendin/beste vriend
    - Iemand waar het absoluut niet mee botert.
    - Eventuele andere ideeën zijn ook welkom. (:


    Volgens mij kunnen Daryl en Maeva (als ze elkaar eenmaal leren kennen) best goed overweg met elkaar? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Philip schreef:
    (...)

    Dat vraagt om een Lady Gaga Born this way song.... x'D #sorrynotsosorry


    Yassss #groupsong so nobody better be singing it as a solo hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lekker persoonlijk gelijk xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziegler schreef:
    (...)

    Yassss #groupsong so nobody better be singing it as a solo hehe


    Haha komt goed. Ik had toch al Ariana gekozen voor Jeadens solo auditie :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Velaris schreef:
    Lekker persoonlijk gelijk xd.


    Nou als solo zou ik gewoon een liedje zingen dat bij je past, hoeft verder niks over je te zeggen. Dat zou ik iig niet doen als ik voor het eerst ergens binnenstap haha. Daryl is going to sing something from AC/DC I think


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar moeten ze allemaal zo'n liedje zingen, of enkel al degene die al bij de gleeclub zitten? Want ik snap niet echt of de audities al wel of niet zijn geweest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziegler schreef:
    (...)

    Volgens mij kunnen Daryl en Maeva (als ze elkaar eenmaal leren kennen) best goed overweg met elkaar? c:


    Van wat ik zo gelezen heb denk ik dat ze het inderdaad goed met elkaar kunnen vinden. Ik denk dat Maeva hem misschien nog weleens kan zien als het jongere 'broertje' waar ze veel mee op heeft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik heb Reya en Leah?


    Overigens even voor Leah (ik zal later het innerlijk nog uitgebreider uitleggen), maar een groot deel van haar eigenschappen zitten meer onder de oppervlakte. Wat "boven" de oppervlakte zit is voornamelijk: cheerful, perfectionist, "calm", stubborn, stage freight, helpful en sweet. Ze is eigenlijk ontzettend onzeker, maar weet dit goed te verbergen, dus voor de meeste mensen zal dit in de eerste instantie niet opvallen.

    Anyway, nog anderen voor Reya en Leah?


    Ik heb Rhain?? Ik denk dat Rhain het op zich meer met Reya zou kunnen vinden dan met Lech, omdat Rhain alles behalve een health freak is :')


    We've lived in the shadows for far too long.