• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Canagan schreef:
    (...)

    Yesh, ik moet wel even vlug zijn sheet lezen om een idee te krijgen. Weet niet of jij al iets in gedachten hebt?



    niet echt, ik heb haar nog niet grondig gwlezen

    ik ga gaan slapen, dus zal ik haar morgen even doorlezen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik zoek voor Gab

    Een beste vriend/soulmate
    Een goede vriendin
    Misschien een ex
    Iemand waarmee hij veel ruzie maakt/ vecht
    Iemand die hem 3 jaar geleden heeft aangemoedigd om auditie te doen bij Glee ( iemand die er ook in zat of ging auditie doen, mag iemand heel toevalligs zijn)
    Iemand waarmee hij vroeger in het soccerteam zat
    Iemand die hem bijlessen heeft in zijn wiskunde en taal vakken :3


    Andere voorstellen mogen altijd ^^

    edit: Oh en Sanne, mag Gab misschien in de jury/in het publiek zitten tijdens de audities, hij zit zelf al enkele jaren in de Glee dus dacht ik dat dat wel handig zou zijn?


    Charlie zou wel zijn oude soccermaatje kunnen zijn?


    If no one else will defend the world then I must

    Raccoon schreef:
    (...)


    niet echt, ik heb haar nog niet grondig gwlezen

    ik ga gaan slapen, dus zal ik haar morgen even doorlezen


    Is goed! Ik denk dat Maeva Gabriele wel zal mogen/leuk zal vinden. Wellicht dat ze hem helpt met bepaalde vakken?
    Slaap lekker iig. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb ook nog Jeaden in de aanbieding :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I got Reya for Jeaden and Maeve?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    I got Reya for Jeaden and Maeve?


    Jeaden zal Reya niet mogen omdat hij jaloers is en naar zijn mening zijn broer van hem afpakt. Sorreh :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Velaris schreef:
    I got Reya for Jeaden and Maeve?


    Ik denk dat het aan de ene kant wel goed kan gaan tussen Maeva en Reya, aan de andere kant misschien wat lichte botsingen?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Philip schreef:
    (...)

    Jeaden zal Reya niet mogen omdat hij jaloers is en naar zijn mening zijn broer van hem afpakt. Sorreh :c


    Poor Reya, die gaat geen idee hebben wat ze verkeerd gedaan heeft :')

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik denk dat het aan de ene kant wel goed kan gaan tussen Maeva en Reya, aan de andere kant misschien wat lichte botsingen?


    Hmm, ik zal eens denken of ik daar iets mee verzinnen kan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zoek voor Hailey:

    - Een goede vriend(in)
    - Iemand die haar evt. helpt omdat ze blind is.
    - Iemand die haar heeft aangemoedigd om auditie te doen bij Glee.

    Sta open voor andere voorstellen.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Velaris schreef:
    (...)

    Hmm, ik zal eens denken of ik daar iets mee verzinnen kan


    Ik denk dat het wel los kan lopen als hij zichzelf ooit per ongeluk betrapt dat hij om een grapje van haar lacht ofzo bv, maar hij zal haar niet pesten. Hij zal haar meer buitensluiten like als ze beide met Gabriele zitten en hij naar de wc moet waardoor ze met zijn tweeën overblijven zal hij iemand anders random naar zich toe trekken om mee te praten ipv haar c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nog iemand voor Rhain??


    We've lived in the shadows for far too long.

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    Charlie zou wel zijn oude soccermaatje kunnen zijn?


    Is goed c:



    Canagan schreef:
    (...)

    Is goed! Ik denk dat Maeva Gabriele wel zal mogen/leuk zal vinden. Wellicht dat ze hem helpt met bepaalde vakken?
    Slaap lekker iig. (:


    Hehe goed c: Ik las net dat haar broer ook 19 is, misschien dat hij eerst bij haar broer in de klas zat en deze vrienden zijn/waren en nadat Gab moest dubbelen bij haar in de klas kwam te zitten ^^ Hij zal dan ook blij zijn met haar hulp voor zijn vakken. c:

    Panix schreef:
    Ik zoek voor Hailey:

    - Een goede vriend(in)
    - Iemand die haar evt. helpt omdat ze blind is.
    - Iemand die haar heeft aangemoedigd om auditie te doen bij Glee.

    Sta open voor andere voorstellen.


    Ik heb Gabriele wel voor een van deze opties :') ?



    Ik ga zo verder doen met zijn indrukkenlijstje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -> Topic verplaatst naar subforum 'praattopics'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Velaris, is goed, laat maar weten.

    @Raccoon, in feite zijn Maeva en hij dan al bekende van elkaar, als hij bevriend is met haar broer?

    @Panix, ik heb Maeva eventueel voor je?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eerste indrukken van Daryl:
    Aangezien hij nieuw op school is en nog maar een paar mensen kent, zijn dit dus ook echt eerste indrukken
    — Charlie Buckland: In principe heeft Daryl een hekel aan iedereen die onder de noemer 'populair' valt en dat zal bij Charlie ook zo zijn, aangezien hij in het voetbalteam zit. Als hij hem beter zou leren kennen, zal dat wel veranderen.
    — Jordan Goodrich: Daryl zal hem wel mogen en zeker tegen hem opkijken omdat hij zo open is over zijn seksualiteit. Ik zie hier wel een mooie vriendschap in.
    — Hailey Bishop: Hij zal Hailey wel mogen en hij zal haar bewonderen om het feit dat ze gewoon doet wat ze wil, ondanks haar handicap. Hij zal dus zeker vriendelijk zijn tegen haar.
    — Scarlett Mase: Daryl heeft het nooit zo op cheerleaders, dus hij zal zeker niet te veel in de buurt zijn van Scarlett.
    — Reya Forestier: In het begin zal hij haar ook niet echt mogen, omdat ze een cheerleader is. Maar dan geeft hij haar gitaarles en vindt hij haar wel oké.
    — Rhainnon Taylor: Rhainnon zal wel zo'n meisje zijn met wie Daryl graag omgaat, mede omdat ze dus ook in Glee zit en hij zich daar wel veilig bij voelt.
    — James Joseph Mill: Onbewust zal Daryl hem wel een aantrekkelijke jongen vinden, maar dat heeft hij niet echt door. Daarom gaat hij dus waarschijnlijk graag met hem om. Hij is sowieso ook wel het type met wie hij bevriend zou raken.
    — Dex William Buchanan: Dex is zo'n jongen die Daryl niet kan peilen, dus hij houdt een beetje afstand van hem.
    — Gabriele Ezra O’Donnell: Daryl zal eerst wel zijn vraagtekens hebben bij hem, maar hij heeft wel respect voor Gabriele.
    — Alexander 'Jeaden' O'donnel: Daryl vindt het echt cool dat Jeaden bij de cheerleaders zit, juist omdat het zo anders is. Daarom vindt hij de jongen wel tof.
    — Nova Adams: Hij zal Nova waarschijnlijk wel aardig en lief vinden.
    — Maeva Alexia Braiden: Maeva is echt het type dat Daryl's beste vriendin kan worden, omdat hij wel van dat soort types houdt.


    Big girls cry when their hearts are breaking