• .. dat ik getrouwd ben! (:

    Ik was toen nog niet actief op het forum, dus ik denk niet dat ik ooit foto's heb laten zien. En gezien jullie inmiddels wel een soort tweede familie zijn, vond ik het daar wel tijd voor. ^^















    En stiekem wens ik dat ik heel veel mensen van hier al gekend had zodat jullie erbij hadden kunnen zijn :/

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 9:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd met je jubileum! De foto's zijn echt prachtig en ik was er ook graag bij geweest.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd Natas! En het is heel wat om je zo opgedoft te zien, je zag er echt prachtig uit. Ik hoop dat ik er ook zo mooi uit mag zien als ik ga trouwen.


    Your make-up is terrible

    Ik ben inmiddels net en paar uur te laat, maar nog gefeliciteerd! Wat leuk om die foto's te zien. Het ziet er echt allemaal heel mooi uit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waaaa ik heb dit topic niet gezien :O You looked so beautifulll!!!!!
    Nog gefeliciteeerd met jullie jubileum!! (flower)

    Haha dat laatste xD laten we een re-make-wedding doen! Hijs jezelf weer in die jurk en dan kopen we taart ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 9:18 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gefeliciteerd en mooie foto's!


    16 - 09 - '17

    Echt leuk om dit weer eens te zien. Nog steeds jammer dat ik toen niet kon komen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.