• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    JamesPotter schreef:
    Ik droomde dat ik een heel aantal specifieke mensen van Quizlet en een aantal anderen opsloot in mijn kast voor een of amder spel, maar toen raakte ik de kasten kwijt en toen ik jullie eindelijk weer vond, waren jullie boos weggegaan. Sorry :')



    HAHAHA o gawd, als je dat echt zou doen... :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had de coolste droom ooit en in de droom baalde ik dat ik het concept niet kon gebruiken voor een verhaal omdat dat plagiaat zou zijn, maar nu ben ik wakker en realiseer ik me dat het mijn eigen concept was.


    i put the fun in funeral

    JamesPotter schreef:
    Ik droomde dat ik een heel aantal specifieke mensen van Quizlet en een aantal anderen opsloot in mijn kast voor een of amder spel, maar toen raakte ik de kasten kwijt en toen ik jullie eindelijk weer vond, waren jullie boos weggegaan. Sorry :')


    Beter dan hamsters uit een ei :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Animato schreef:
    (...)


    HAHAHA o gawd, als je dat echt zou doen... :'D


    SadTech schreef:
    (...)

    Beter dan hamsters uit een ei :')


    I know:') ik vind het trouwens hilarisch dat jullie reageren, want jullie zaten allebei in mijn kast, lol (samen met Anna, Froukje, Emma en Natas)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I know:') ik vind het trouwens hilarisch dat jullie reageren, want jullie zaten allebei in mijn kast, lol (samen met Anna, Froukje, Emma en Natas)


    Dude, I feel honoured. However, I don't really like getting locked up in a closet and getting lost... :p Tenzij je een Narnia kast hebt natuurlijk. c:
    Voel ik hier Narnia fanfic opkomen die jij moet schrijven? Jawel. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil huilen.

    // Dit gaat ruzie worden denk ik.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 9:39 ]

    Ikgazakkenikgazakkenikgazakken
    Nog een uur en een kwartier voor de examenuitslag. En ik weet zeker dat ik gezakt ben.

    Villainess schreef:
    Ikgazakkenikgazakkenikgazakken
    Nog een uur en een kwartier voor de examenuitslag. En ik weet zeker dat ik gezakt ben.


    I believe in you! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I know:') ik vind het trouwens hilarisch dat jullie reageren, want jullie zaten allebei in mijn kast, lol (samen met Anna, Froukje, Emma en Natas)


    Hahahaahahahah prachtig :"D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké Anna, huppatee aan het werk. Ik begrijp dat je bek af bent, maar je mag zondag avond/maandag wel weer even bijtanken en bovendien heb je net prima geslapen. Kom op. Mensen hebben je nodig en zo.


    Happy Birthday my Potter!

    M: "Kunnen we later afspreken? Ik heb eerst nog de handtekening nodig van m'n mam."
    Ik: "Om hoelaat dan? Want ik moet daar wel al zijn."
    M: "Ahja, ik kom wel wat later."
    Ik: "Hoelaat dan??"
    M: "Als ik de handtekening heb."
    Ik: *no shit* "Ja, maar om hoelaat heb je die?"
    M: "Als m'n mama thuis is."
    Ik: *ARE YOU FUCKING STUPID???*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zucht, nog een half uur wachten tot ik uit dit lokaal mag.... waarom plannen ze een leestoets voor 2 lesuren terwijl de meesten in 30 min al klaar zijn :/


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Cliodna schreef:
    Zucht, nog een half uur wachten tot ik uit dit lokaal mag.... waarom plannen ze een leestoets voor 2 lesuren terwijl de meesten in 30 min al klaar zijn :/


    Heb jij nog school?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    S: "Welk keuzevak heb jij?"
    Ik: "Grieks."
    S: "Ei"
    Ik: *thanks*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Villainess schreef:
    Ikgazakkenikgazakkenikgazakken
    Nog een uur en een kwartier voor de examenuitslag. En ik weet zeker dat ik gezakt ben.

    Ik duim voor je!


    Ik heb geen zin meer in statistiek, pleaase. ;l


    Caution first, always.