• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Gvd, zat ik net in mijn verhaal met het schrijven, gaat de hond kotsen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat geschreeuw van Lydia blijft me kippenvel geven, zo kut is het D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu baal ik wel dat ik mijn vriend dit weekend niet zie. Ik had het graag uitgemaakt, ben er nu goed zat van.

    Grimmie schreef:
    Nu baal ik wel dat ik mijn vriend dit weekend niet zie. Ik had het graag uitgemaakt, ben er nu goed zat van.


    Je moet het ook uitmaken schat
    Die jongen heeft genoeg kansen gehad
    You deserve better (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    (...)

    Je moet het ook uitmaken schat
    Die jongen heeft genoeg kansen gehad
    You deserve better (K)

    I know. Het duurde alleen even voordat ik het ook echt doorhad en niet alleen zei.

    Grimmie schreef:
    (...)
    I know. Het duurde alleen even voordat ik het ook echt doorhad en niet alleen zei.


    Wel, dat je het nu doorhebt, is een erg goed teken!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Grimmie schreef:
    (...)
    I know. Het duurde alleen even voordat ik het ook echt doorhad en niet alleen zei.


    Now go for it. You can do it!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha i'm dying about my own joke.
    In mijn notities heb ik ooit een karakterrol gemaakt en ik lees die nu door, lees ik dit:

    Eyes: yes, I have those. Two actually
    Colour: blue!
    Shape: I have no eyedea.

    :')

    Edit:

    Eyebrows: no, I'm the Mona Lisa. Sorry. I'm kidding

    Edit2:

    Face: I HAVE THAT! So cool right!

    Ears: I can't heaaaar youuu!
    Shape: earshaped

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 21:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SadTech schreef:
    Dat geschreeuw van Lydia blijft me kippenvel geven, zo kut is het D:

    Ik was even vet in de war want ik heb een personage dat Lydia heet en het hoofdstuk dat ik nu schrijf gaat grotendeels over haar en ik dacht al van ?? Whoah Kelly ben je helderziend ik was echt even heel erg in de war


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik was even vet in de war want ik heb een personage dat Lydia heet en het hoofdstuk dat ik nu schrijf gaat grotendeels over haar en ik dacht al van ?? Whoah Kelly ben je helderziend ik was echt even heel erg in de war


    Hahah I had to laugh :')
    Thanks for making my day ^^

    En stiekem ben ik dat ja :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, maak maar grapjes. Ik hoop dat ik jullie ook hoor lachen als jullie relatie van meer dan drie jaar stukgaat en jullie in een fucking groepschat moeten lezen dat je ex met een ander is geweest.


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Ja, maak maar grapjes. Ik hoop dat ik jullie ook hoor lachen als jullie relatie van meer dan drie jaar stukgaat en jullie in een fucking groepschat moeten lezen dat je ex met een ander is geweest.


    wow. dat is zo laag i cant even.


    Heaven is a place that we all have

    @ Miall en SadTech

    Bedankt (:

    // Deze Avatar aflevering dat Iroh zijn zoons verjaardag viert bij de boom is veel te zielig.

    Ik ga nu echt een beetje dood vanbinnen. Fml fml fml, ik had destijds niet de verkeerde studie moeten kiezen, dan had ik nu hetzelfde kunnen doen.


    Caution first, always.

    Mijn zus is het meeste schijnheiligste achterbakse persoon die ik het.


    "Ignite, my love. Ignite."