• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Ledecky schreef:
    Ik wil dit echt niet zeggen maar het moet. Ik ga die jongen zo kwetsen. Hoe breng je dit zelfs subtiel aan. Kan gewoon niet denk ik.


    // See, you don't even care anymore.
    Het was een hartjes ogen emoji en een hartje en dat was het.

    Het ergste is nog dat ik de kat moet missen. Lieve arme Fleur, ik zal nooit meer foto's van je kunnen maken, je knuffelen, gekrabd worden door je, met je in mijn armen slapen, wakker worden doordat je aan mijn neus likt..

    Whut, vuurwerk? Hoe random?
    En ik kan het niet eens zien D:
    Hopelijk is dit geen moord of aanslag ofzo (':


    Mhm?

    Volgende week lig ik in mijn eigen bed... Ik ga het echt missen hier:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Grimmie schreef:
    (...)
    Vanaf Schiphol naar Groningen, denk dat het mee kan vallen. Schiphol zijn meestal reizigers.


    Oooh, dat valt best te doen. Wat leuk, ik reis morgen ook met de Schipholtrein terug naar het hoge noorden. ;3 Wel wat eerder dan de laatste trein, denk ik, though.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom kwamen hamsters uit een ei in mijn droom? :W

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 5:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb ik een nieuwe laptop, weigert hij te verbinnen met mijn Internet. Kut ding.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blijkbaar ben ik vrij vandaag. Jippie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Miall schreef:
    (...)

    Oooh, dat valt best te doen. Wat leuk, ik reis morgen ook met de Schipholtrein terug naar het hoge noorden. ;3 Wel wat eerder dan de laatste trein, denk ik, though.

    Ik moet nog kijken of ik tijd heb om maar schiphol te gaan vandaag en ook weer terug.. denk niet dat dat gaat lukken

    // Wat is mijn vriend boos op me omdat ik besluit te gaan slapen en niet meer te wachten tot hij eindelijk in bed ligt. Ìk ben niet degene die de hele dag slaapt, ik moet gewoon de hele dag stagelopen vandaag en ik wil graag nog 8 uur slapen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 8:22 ]

    Deze pijn is ondraaglijk..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I miss you. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Just fuck you.

    Ik droomde dat ik een heel aantal specifieke mensen van Quizlet en een aantal anderen opsloot in mijn kast voor een of amder spel, maar toen raakte ik de kasten kwijt en toen ik jullie eindelijk weer vond, waren jullie boos weggegaan. Sorry :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben vrolijk ^^
    Ik ga naar de bios vandaag (:


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Ik ben vrolijk ^^
    Ik ga naar de bios vandaag (:

    Oeh leuk, welke film?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan niet wachten op mijn nieuwe laptop c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.