• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    HET WAS NIET DE BEDOELING DAT JE MIJN VRIEND GING VERTELLEN DAT HET VANDAAG ONS 4E JUBILEUM IS/WAS!

    En mijn vriend vindt het grappig dat hij het vergeten is.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 23:13 ]

    Ik haat het dat mijn geur zo sterk is. Ik ruik elke avond die vieze, oude rooklucht van jaren geleden door het plafond heen van zolder af. Het stinkt en ik word er misselijk van. Moet ik nu naast oordoppen en een ooglapje ook nog een neusklem gaan nemen? Nou, dan kan ik net zo goed voor altijd wakker blijven (cat)
    Gehoor, zicht(op het vlak van licht) én reuk die bij mij overontwikkeld zijn. Jaa, leuk dit. Not.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 23:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien moet je een blog maken, zo vaak als je post.

    Nu ga je lieve appjes sturen? Beter had je dat weken eerder gedaan. Ga weg.

    opeens komt een euritmiestuk terug in mijn klassieke afspeellijst op youtube en oh mijn god ik wil bijna huilen waarom heb ik geen euritmie meer waarom moet ik zo snel opgroeien waar is mijn mooie vrijeschoolse bubbel gebleven waAR IS MIJN ANTROPOSOFIE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wist dat ik hier spijt van zou krijgen dus WAAROM DEED IK DEZE UPDATE want alle apps staan door elkaar en ik heb letterlijk geen idee waar ik screenshots moet terugvinden en deze interface vind ik op geen enkele manier overzichtelijker want je moet opeens bladeren voor actieve apps? Help


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zouden er na 11 uur 's avonds op vrijdag rare mensen in de trein zitten? Mocht ik morgen naar mijn vriend gaan is dat de laatste trein naar huis.

    Grimmie schreef:
    Zouden er na 11 uur 's avonds op vrijdag rare mensen in de trein zitten? Mocht ik morgen naar mijn vriend gaan is dat de laatste trein naar huis.


    Haha er zitten wel vaker rare mensen in de trein. Maar ja, vrijdagnacht zeker wel. Gelukkig zitten er altijd meer 'normale' mensen in, dus als je gewoon een beetje oppast moet dat wel lukken toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    'CAUSE I CAN'T HELP FALLING IN LOVE WITH YOUUUUUUUUUUUUU


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Grimmie schreef:
    Zouden er na 11 uur 's avonds op vrijdag rare mensen in de trein zitten? Mocht ik morgen naar mijn vriend gaan is dat de laatste trein naar huis.


    Hangt er ook wel een beetje vanaf waar je heen gaat en waar je vandaan komt, denk ik. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Grimmie schreef:
    Zouden er na 11 uur 's avonds op vrijdag rare mensen in de trein zitten? Mocht ik morgen naar mijn vriend gaan is dat de laatste trein naar huis.


    neem een zakmes en pepperspray mee C:


    Heaven is a place that we all have

    Miall schreef:
    (...)

    Hangt er ook wel een beetje vanaf waar je heen gaat en waar je vandaan komt, denk ik. :'D

    Vanaf Schiphol naar Groningen, denk dat het mee kan vallen. Schiphol zijn meestal reizigers.

    Aerate schreef:
    (...)

    neem een zakmes en pepperspray mee C:

    Hehe, had ik dat maar (':

    @ Megan
    Het zal denk ik wel goedkomen. Ik kan heel hard gillen :P

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 23:42 ]

    Zeg, ga allemaal eens huilen in een hoekje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil dit echt niet zeggen maar het moet. Ik ga die jongen zo kwetsen. Hoe breng je dit zelfs subtiel aan. Kan gewoon niet denk ik.

    En daarna nog dat bericht naar haar. Ugh, dat moet ik ook echt doen.
    Wat een kutnacht.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cynic schreef:
    Zeg, ga allemaal eens huilen in een hoekje.