• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Aerate schreef:
    (...)

    wow. dat is zo laag i cant even.


    Was niet de relatie van mij, maar van een van mijn beste vriendinnen. En ik kan er met mijn hoofd niet bij waarom mijn vrienden denken dat het laughing matter is dat haar ex nu drie keer in de week een model neukt in hun oude bed.


    i put the fun in funeral

    Ik ben zo'n triest persoon dat ik hier nog om ga zitten janken.


    Caution first, always.

    ik ben zo borderline dat ik een woede-/paniekaanval heb om iemand anders relatie


    i put the fun in funeral

    lol once a fake, always a fake.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bonafide schreef:
    (...)

    Was niet de relatie van mij, maar van een van mijn beste vriendinnen. En ik kan er met mijn hoofd niet bij waarom mijn vrienden denken dat het laughing matter is dat haar ex nu drie keer in de week een model neukt in hun oude bed.


    sorry laat antwoord i was plotting to kill him.

    maar nee ffs dat is echt laag


    Heaven is a place that we all have

    Ugh. Ik heb geen zin meer in deze opleiding. Het is super leuk hoor, echt, maar die docent verkloot het voor me, evenals verplicht stage. Het is kut... ik ben blij als het vakantie is, maar wil daarna niet graag meer terug, omdat ik weet dat ik deze docent vaker ga krijgen volgend schooljaar en dat wil ik niet. Er komt namelijk een moment dat het niet bij woorden blijft en dat er voorwerpen gaan vliegen, waaronder alles wat los en vast zit. Dat is niet zo handig in een keuken vol met messen, pannen en pollepels. Believe me, it happened before op het vmbo met tafels en stoelen en ik ben er niet trots op :/

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 22:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt jammer dit. Ik vertrouwde je. Dit laat wel weer zien hoe hard mensen je kunnen naaien.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    You are just a sad - sad bitch.

    // Het is half 11 en je hebt nog niets gezegd over ons 4 jarig jubileum. Ik ga het ook niet doen en lekker op bed. Bye.
    Vandaag is ook echt het grootste dieptepunt van onze whatsapp gesprekken. Ik heb wel 3 berichtjes van je gekregen sinds 8 uur. Maar nu heb ik expres ook niet op jou gereageerd, omdat ik wel eens wilde zien wat jou dat deed. Helaas niets. Of misschien moet ik daar blij mee zijn.

    Je leest mijn appje en gaat meteen weer offline. Oké, dan zoek je het maar uit. Ik ga slapen en zet mijn mobiel op stil.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 22:30 ]

    Misschien moet ik mijn psycholoog op mijn docent afsturen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Half uur duurt laaaang. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier ga ik sws geen antwoordt op krijgen. Als ook zij me niet wil vertellen wat mijn vriend overdag doet, behalve slapen zoals hij zegt (van 12 in de middag tot 8 uur in de avond?), moet ik hem maar opzoeken van de week en mijn spullen halen. Niet gezond meer als je na je werk gaat slapen en als je wakker bent tot 3 uur in de nacht gamen (want dat doet hij waarschijnlijk).

    Ik durf te wedden dat als ik hem zeg wat er is, dat ik meteen te horen krijg wat hij allemaal niet leuk vindt aan onze relatie. Nou, je kan praten toch? En als je dat niet kan is onze relatie niets waard. Welk stel kan nu geen ruzie maken of gewoon vertellen wat er aan de hand is?

    Misschien heb ik nu te veel aan haar verteld over wat er is. Ik hoop alleen dat ik haar nog steeds kan vertrouwen. En anders weet mijn vriend er al van en gaat hij er hopelijk over nadenken.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 22:43 ]

    TWeLvE MoRe HoURs I'Ve HaD SeVeRaL MeNtAl BrEaKdOwNs I CaN't HaNdLe tHiS HeLp

    Het voelt alsof ik iedereen aan het verliezen ben. En dan vooral mijn zusje en vriend.

    Hmmmm ik heb hoofdpijn. Dat is niet zo chill.


    Happy Birthday my Potter!

    Het is fijn om dit van me af te schrijven..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.