• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Natuur moet ik ook struikelen op de trap. Au!asdfghjkl.


    26 - 02 - '16

    Worthless piece of-
    me..

    Waarom verbaast het me al niet meer dat je onze afspraak weer eens gecanceld hebt? De redenen worden ook steeds beter. 'Ik moet nog kuisen want mijn lief komt morgen'. Je hebt hem echt gewoon vandaag nog gezien? Mij al twaalf weken niet meer? En het gaan er nu zeker 14 worden.
    Ik zou echt mijn gedacht eens moeten zeggen in plaats van ''t is oké'. Want het is helemaal niet oké en ik zou dit niet moeten pikken.
    Wat voor een beste vriendin heb ik zelfs.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Miall schreef:
    YEEEEEEESSS M'N PROPEDEUSE IS BINNEN. <3


    Gefeliciteerd! *O*

    ---

    Lieve ik, je maakt het jezelf niet gemakkelijker op deze manier. Je was hier ooit zo goed in. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kan ik deze dag gewoon even vergeten? :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer gaan we nou boodschappen doeeen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vogelruzie naast me


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien moet ik leren genoegen nemen met 70 voor geschiedenis. Like, negen van de veertien man heeft minder en het is negen procent boven het klasgemiddelde. En toch kan ik het niet af. Bah.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Misschien moet ik leren genoegen nemen met 70 voor geschiedenis. Like, negen van de veertien man heeft minder en het is negen procent boven het klasgemiddelde. En toch kan ik het niet af. Bah.


    Mijn broer is erop gebuisd, dus neem er maar genoegen mee. En denk er niet meer aan, je hebt vakantie! (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geloof totaal niet in God, maar Lieve Heer, waarom toch?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kan je nu ineens niet meer zelf kleren kopen? Lazy bitch.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 17:13 ]

    Okay okay, je punt is gemaakt, ik zal voortaan niet meer mijn Large sticker laten slingeren op de trap :'D Je hoeft niet meteen een hele preek te houden over Satan's teken die verwerkt is in een Rockhand en dat ik 'slechte energieën' in huis breng daarmee. Dude, het is een sticker :')

    JAS, mijn eerste werkdag is gepland :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ben ik nog deel van de familie of kan ik beter gewoon verdwijnen sinds er niet eens rekening wordt gehouden met me?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uh, I remember when thunder came
    I prayed to god that I will never ever fall again


    Don't walk. Run, you sheep, run.