• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    Ow @PeterMaximoff
    de naam is Sarah ;)



    Sempre schreef:
    Mara [1.3] en Zed [1.4] zijn opzoek naar relaties. Ik ben voor Mara opzoek naar:

    - Best friend(s)
    - Gewone vrienden
    - Partner in crime
    - Ex-vriend(in)
    - Crush
    - Mede choco kikker kaarten verzamelaar
    - Goede vriend(in) in het ijshockeyteam
    - Tutor leraar m/v
    - Mede zwart-wit films fanaat
    - Iemand waarmee ze veel pokert
    - Friend with benefits (m/v)
    - Personen die haar grappen verschrikkelijk vinden
    - Mensen die haar niet mogen

    Voor Zed ben ik opzoek naar:
    - 1 á 2 beste vrienden
    - 1 beste vriendin
    - Tutor leerling (m/v)
    - Gewone vrienden
    - Goede vriend in het American Football team
    - Friend with benefits
    - Ex-vriendin(en)
    - Studie maatje
    - Een, zoals lijkt, onbereikbaar meisje
    - Mensen die hem niet mogen


    Misschien dat Mike eerder iemand kan zijn die Zed niet zo heel erg mag. Als ik beide zo naast elkaar leg, dan lijken ze op bepaalde punten heel erg op elkaar (ambitieus, eerder gesloten, slim) en dat dat botst vaak wel eens. Ze zitten op een andere afdeling misschien, maar dat kan misschien beter zijn dan dat ze beide Horned Serpents waren

    Ik denk dat Lexi eerder zou proberen uit te zoeken wie Zed werkelijk is en te kijken wie die persoon is achter die enorme ambitie. Misschien dat ze ergens ook wel een kleine crush heeft op hem (sorry, I just Love the fc, had die namelijk ook zelf in gedachten voor Mike XD)


    As for Mara...
    Misschien dat Mike haar ook kan helpen met haar Potions, gezien hij daar goed in is? En hij heeft het misschien niet zo op haar grappen, toch niet als die uitgehaald worden in bijlessen

    En met Lexi. Ik denk dat ze elkaar wel kennen. Ze zitten op dezelfde afdeling en Lexi is studiebuddies met Seb, die Mara ook goed kent. Volgens mij kunnen ze best wel vriendinnen zijn en met elkaar kunnen opschieten. Misschien dat Lexi ook wel eens een partner-in-crime is bij kattekwaad, toch in de vorige jaren. (Kan wat veranderen nu ze Head is, maar aan de andere kant kan dat ook een hulp zijn om een oogje dicht te knijpen ofzo)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 0:51 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Westwick schreef:
    (...)
    Ivy & Aiden for ever :') I ship it!


    ;Aidy. Waarom verschillen ze zo met elkaar :'c ze konden BFF'S zijn maar ze verschillen te veel :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ;Aidy. Waarom verschillen ze zo met elkaar :'c ze konden BFF'S zijn maar ze verschillen te veel :')

    Ja balen. Ivy Ik heb sowieso een crush op Aiden en met een shipname als Aidy moet het er wel van komen haha :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Ja balen. Ivy Ik heb sowieso een crush op Aiden en met een shipname als Aidy moet het er wel van komen haha :')


    Jij of Ivy :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aidah, ik ship het, ik ship mij met Aiden

    Nee, zijn eerder vriendschappelijke ship ook mogelijk of?


    We've lived in the shadows for far too long.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jij of Ivy :')

    Beide :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Beide :')


    Omg c': welke eigenschap van Aiden vind Ivy nou leuk? ik bedoel, ze zijn totale tegenpolen van elkaar :'D

    Ik hoop overigens dat ze geen jaloers type Is want Aid heeft toch al een oogje op iemand c':

    Ik kan niet wachten tot de speel topic komt. Deze rpg gaat erg interessant worden denk ik ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Unrequited schreef:
    Aidah, ik ship het, ik ship mij met Aiden

    Nee, zijn eerder vriendschappelijke ship ook mogelijk of?


    In mijn wereld bestaan er vriendschappelijke ships ja ^^ maar ik kan het ook mis hebben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omg c': welke eigenschap van Aiden vind Ivy nou leuk? ik bedoel, ze zijn totale tegenpolen van elkaar :'D

    Ik hoop overigens dat ze geen jaloers type Is want Aid heeft toch al een oogje op iemand c':

    Ik kan niet wachten tot de speel topic komt. Deze rpg gaat erg interessant worden denk ik ^^

    Opposites attract! Ivy vindt hem gewoon lief haha. Ja ik heb er ook zin in!
    en ja, Ivy is een jaloers kreng


    I was an angel living in the garden of evil

    Zouden jullie naast je naam, in elk geval de data van je vakantie doorgeven, zodat iedereen ook weet wie wanneer op vakantie is en wie dus nog kan spelen.


    Bowties were never Cooler

    Ik ben Michelle, of Mies - if you will. En ik ga helaas niet op vakantie dus ik ben er altijd bij haha! En de naam van karakter is Ophelia (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    ^same, ik ga ook niet op vakantie, dus daar kan je wel een kruisje zetten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vraagje, hoe zit het eigenlijk met de kamer indeling? Mogen we onze kamergenoot zelf kiezen of word dat random gekozen? Of is het gewoon al de jongens bij elkaar en al de meiden bij elkaar?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 10:01 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    In principe gaat het met een randomiser, zorgt ook voor een meer interessante dynamiek in de kamers, maar als iedereen een kamermaatje kan vinden, vind ik dat ook goed.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    In principe gaat het met een randomiser, zorgt ook voor een meer interessante dynamiek in de kamers, maar als iedereen een kamermaatje kan vinden, vind ik dat ook goed.


    Ah! Want ik had met Sophie/Westwick afgesproken dat Ivy en Elia roomies zijn (:


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old