• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    //
    //
    //
    //

    WAMPUS
    //
    //
    //
    //

    THUNDERBIRD
    //
    //
    //
    //

    PUKWUDGIE
    //
    //
    //
    //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, ik zie het tussen Mike en Zed inderdaad wel botsen. En dat van Lexi vind ik echt een leuk idee, hij laat mensen niet snel toe maar zal op zijn beurt ook interesse hebben in haar.

    Ah ja, Potions tutor is prima. Ik kan niet beloven dat ze geen geintjes uithaalt tho haha. Ik zie haar ook wel met hem flirten tijdens de bijlessen (: En voor Lexi en Mara denk ik ook dat ze wel vriendinnen kunnen zijn. Misschien dat elkaar gewoon heel erg vertrouwen en elkaar om raad vragen e.d?


    Prima voor mij hoor. Voor de rest zien we wel wat er zich afspeelt. Ja die geintjes gaat hij er ind niet uit halen, zoveel is zeker, maar dat verwachtte ik ook niet xD. Daarvoor zijn ze teveel tegenpolen van elkaar op dat vlak

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:22 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Alexis en Ares hebben een soort broer/zus relatie, ze kunnen het goed met elkaar vinden, helpen elkaar en houden ervan om elkaar zo nu en dan te plagen.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Mara en Ares kunnen misschien wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar niet perse iets hebben?
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Micheal en Ares zouden waarschijnlijk niet zoveel met elkaar hebben, ik denk dat Ares hem een gladje zou vinden, maar hij houdt hem wel in de gaten.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Shanaya en Ares flirten veel met elkaar en hij is ook vooral in haar kont geïnteresseerd.
    • Zed en Ares kunnen American Football buds zijn?

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Alexis en Kallistê zijn partners in crime. Lexi en Kalli vragen van elkaar af of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Mara en Kallistê een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films?
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Micheal en Kallistê zijn vrienden, maar niet de beste. Ze kunnen elkaar niet zo goed peilen.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Shanaya en Kallistê kunnen het niet met elkaar vinden, Kallistê vindt haar een huppeltrutje.
    • Zed en Kallistê zouden het denk ik niet echt met elkaar kunnen vinden, waarschijnlijk vindt zij hem een doorsnee American Football eikel.

    Zoiets? Verder nog aanvullingen? (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 19:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Aiden en Ares zouden botsen, ik denk dat Ares hem een beetje zou trollen?
    • Alexia en Ares zouden elkaar denk ik wel begroeten, maar Ares zou vooral in haar kont geïnteresseerd zijn.
    • Jackson en Ares goede vrienden?
    • Mara en Ares kunnen misschien wel gewoon oké met elkaar omgaan, maar niet perse iets hebben?
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    • Oliver en Ares zouden denk ik redelijk botsen qua innerlijk, maar misschien af en toe wel samen kunnen werken. Een beetje frenemies?
    • Zed en Ares kunnen American Football buds zijn?

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch
    • Aiden en Kallistê zouden elkaar denk ik niet zo erg zien staan, wel goed samen kunnen werken misschien, maar verder niets?
    • Alexia en Kallistê zouden het niet met elkaar kunnen vinden, ik denk dat Kallistê haar te naive zou vinden.
    • Jackson en Kallistê zouden elkaar waarschijnlijk niet zien staan.
    • Mara en Kallistê een gezamenlijke obsessie voor zwart-wit films?
    • Mason en Kallistê zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    • Oliver en Kallistê zouden misschien wel goede vrienden kunnen zijn?
    • Zed en Kallistê zouden het denk ik niet echt met elkaar kunnen vinden, waarschijnlijk vindt zij hem een doorsnee American Football eikel.

    Zoiets? Verder nog aanvullingen? (:



    Ik heb Lexi en Mike nog voor je, mocht je willen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    (...)


    Ik heb Lexi en Mike nog voor je, mocht je willen

    Ik heb hem aangepast, what do you think?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @PeterMaximoff, not really I think, meer omdat ze het gewoon leuk vindt c:

    @SphinxX Dat van die boeken vind ik prima ^^

    @FeorgeWeasley

    Ik heb Naya voor Ares en Kalli c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    @PeterMaximoff, not really I think, meer omdat ze het gewoon leuk vindt c:

    @SphinxX Dat van die boeken vind ik prima ^^

    @FeorgeWeasley

    Ik heb Naya voor Ares en Kalli c: ?

    Zoiets?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Velaris schreef:
    @PeterMaximoff, not really I think, meer omdat ze het gewoon leuk vindt c:

    @SphinxX Dat van die boeken vind ik prima ^^

    @FeorgeWeasley

    Ik heb Naya voor Ares en Kalli c: ?


    Okay, prima.

    Ik heb trouwens Paco nog voor iedereen die wil


    Bowties were never Cooler



    Ophelia's relationships and opinions (1.8)

    IVY AURÉLIE LIBERTY: "Ivy is that kind of girl you can sit down with, not look at the time and then find yourself talking to for six hours. I absolutely love having her as a roommate!" || Ivy was een van de eerste personen die Ophelia leerde kennen op Ilvermorny en het werd ook gelijk haar kamergenootje. Soms blijven ze lang op om nog wat te kletsen, en dat gaat ook gemakkelijk met de twee. Bij Ivy weet ze dat ze terecht kan voor alles en Ivy komt ook met haar problemen bij Ophelia.
    ALEXIA AURORA SMITH: "Hey Alex, remember that one time we snuck into the kitchen after midnight, and we were surprised it was so easy? That ice cream had the best side flavour of mischief ever!" || Ophelia weet niet precies hoe ze vriendinnen zijn geworden, maar ze zijn over de tijd echt goede vriendinnen geworden.
    MASON LEVI O'CONNOR: "I absolutely love Mason! He is easily my best guy buddy in school and him and me bring out the worst in each other haha!" || Mason en Ophelia zijn ondertussen al weer een tijdje echt goede vrienden, en ze weet gewoon dat ze met haar problemen bij hem terecht kan en vice versa. Ophelia is over het algemeen gedreven en ambitieus, maar ze weet dat ze soms wat te serieus over kan komen en daarom botst het soms wat tussen de twee.
    SEBASTIAN KING: "I love how we met in this secluded spot somewhere behind the school. I was so sure you were going to rat me out, but you didn't. I also love how it brought us closer together, having those conversations over cigarettes. Ophelia vind Seb een van de liefste mensen die ze kent. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens het roken, terwijl Ophelia eigenlijk had moeten leren voor de vele examens. Wanneer ze hem ziet word ze spontaan blij vanbinnen en wilt ze hem het liefst om zijn nek vliegen.

    Hey, ik heb even snel een lijstje gemaakt voor Ophelia! Als jullie iets verandert willen zien, dan hoor ik het graag!

    Also, als er nog iemand interesse heeft in een relatie met Ophelia, dan hoor ik het ook graag! Goede ideeën zijn altijd welkom (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:45 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nairn schreef:



    Ophelia's relationships and opinions (1.8)

    IVY AURÉLIE LIBERTY: "Ivy is that kind of girl you can sit down with, not look at the time and then find yourself talking to for six hours. I absolutely love having her as a roommate!" || Ivy was een van de eerste personen die Ophelia leerde kennen op Ilvermorny en het werd ook gelijk haar kamergenootje. Soms blijven ze lang op om nog wat te kletsen, en dat gaat ook gemakkelijk met de twee. Bij Ivy weet ze dat ze terecht kan voor alles en Ivy komt ook met haar problemen bij Ophelia.
    ALEXIA AURORA SMITH: "Hey Alex, remember that one time we snuck into the kitchen after midnight, and we were surprised it was so easy? That ice cream had the best side flavour of mischief ever!" || Ophelia weet niet precies hoe ze vriendinnen zijn geworden, maar ze zijn over de tijd echt goede vriendinnen geworden.
    MASON LEVI O'CONNOR: "I absolutely love Mason! He is easily my best guy buddy in school and him and me bring out the worst in each other haha!" || Mason en Ophelia zijn ondertussen al weer een tijdje echt goede vrienden, en ze weet gewoon dat ze met haar problemen bij hem terecht kan en vice versa. Ophelia is over het algemeen gedreven en ambitieus, maar ze weet dat ze soms wat niet-serieus over kan komen en daarom botst het soms wat tussen de twee.
    SEBASTIAN KING: "I love how we met in this secluded spot somewhere behind the school. I was so sure you were going to rat me out, but you didn't. I also love how it brought us closer together, having those conversations over cigarettes. Ophelia vind Seb een van de liefste mensen die ze kent. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens het roken, terwijl Ophelia eigenlijk had moeten leren voor de vele examens. Wanneer ze hem ziet word ze spontaan blij vanbinnen en wilt ze hem het liefst om zijn nek vliegen.

    Hey, ik heb even snel een lijstje gemaakt voor Ophelia! Als jullie iets verandert willen zien, dan hoor ik het graag!

    Also, als er nog iemand interesse heeft in een relatie met Ophelia, dan hoor ik het ook graag! Goede ideeën zijn altijd welkom (:


    Ik snap de zinsbouw niet helemaal, want zo komt t op mij over dat het botst omdat ze skms niet serieus is, terwijl t juist botst omdat ze wel serieus is en hij absoluut niet


    Bowties were never Cooler

    FeorgeWeasley schreef:
    (...)
    Ik heb hem aangepast, what do you think?


    Klinkt wel goed. Ik denk dat Lexi en Kalli van elkaar afvragen of ze niet in de verkeerde afdeling zijn ingedeeld. Kall omdat haar broer bij Wampus zit, Lexi omdat ze niet bang is van een avontuurtje. Ze weten elkaar wel te vinden voor kattenkwaad, zoveel is zeker.
    Mike en Kall kunnen ind vrienden zijn, maar waarschijnlijk geen beste. Daarvoor zal hij haar miss iets te oppervlakkig vinden. Tegelijk zal hij vast wel interesse hebben in hoe ze omgaat met haar wolf-zijn


    Ares heeft het verkeerde beeld van Mike, omdat hij hem niet echt kent, maar dat vindt hij niet erg. Hij mag hem gerust zien als het evil mastermind die zit te plotten in Pukwidgie met een kat op z'n schoot.
    Lexi en ares, het hyperkinetische duo XD haar Brother from another mother waarvan ze niet wist dat ze hem had, maar maar al te blij si dat ze hem heeft leren kennen. Ze zal het wel niet kunnen laten om hem te plagen met het feit dat hij een ramp is in transfigurations, en haar hulp aanbieden in het beter worden erin.



    PeterMaximoff schreef:
    Paco zoekt mensen:
    Flirts // FwB // one-night-stands // Ex // all that shit
    Friends
    Mensen om mee te sporten
    Study buddies
    Iemand waarmee hij echt niet mee door een deur kan
    Iemand die de magie in zijn familie niet tot nietwaardig of duister bestempeld
    Spanish Buddy/Iemand die Spaans van hem wil leren
    Mensen die hem niet kunnen verstaan


    Ik heb Mike en Lexi nog.
    Miss dat hij Lex in ieder geval wat raad kan geven over Head zijn, gezien hij er al ervaring mee heeft. Andere dingen mogen ook als je voorstellen hebt.
    Voor Mike heb ik niet echt iets, tenzij je oorstellen hebt


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Tot nu toe heeft Aiden iemand wiens boeken hij mag stelen lenen en drie "vrienden" waaronder een crush, eentje die zijn grootste geheim weet en een waarmee hij al sinds de eerste jaar goede vrienden mee is.

    Aid zoekt nog, well, alles exclusief de dingen die hierboven staan. Ideeën mag, persoonlijk zou het wel leuk zijn als hij iemand had die hem haatte (een persoonlijke pestkop) of juist andersom, maar dan moet het wel een zeer speciale geval zijn aangezien hij zelden mensen haat (:
    flirt, ex en zulke dingen zijn zowat onmogelijk voor hem want ik betwijfel dat Aiden ooit een vriend(in) gehad heeft of zal krijgen. Beetje realistisch blijven als het om Aiden gaat.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik snap de zinsbouw niet helemaal, want zo komt t op mij over dat het botst omdat ze skms niet serieus is, terwijl t juist botst omdat ze wel serieus is en hij absoluut niet


    Ooooooh jeetje sorry hahaha ik ga het aanpassen!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Aquilae schreef:
    (...)

    Ik heb Mike en Lexi nog.
    Miss dat hij Lex in ieder geval wat raad kan geven over Head zijn, gezien hij er al ervaring mee heeft. Andere dingen mogen ook als je voorstellen hebt.
    Voor Mike heb ik niet echt iets, tenzij je oorstellen hebt


    Hij zal Lexi zeker helpen, al is t dan wel op de enige manier hoe hij weet: flirtend

    Naar Mike kijk in na training even, goed?


    Bowties were never Cooler

    Nairn schreef:
    (...)

    Ooooooh jeetje sorry hahaha ik ga het aanpassen!


    Geen probleem. Maak je geen zorgen. Het kan gebeuren


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Hij zal Lexi zeker helpen, al is t dan wel op de enige manier hoe hij weet: flirtend

    Naar Mike kijk in na training even, goed?


    Waar zal dat geflirt aflopen? Niet dat ik ga klagen hoor. Is goed

    Prima, moet ook zo eten trouwens dus is niet erg


    "Nothing is True. Everything is Permitted"