• ILVERMORNY      SCHOOL      OF      WITCHCRAFT      AND      WIZARDRY

    Gelegen op de onherbergzame hoogste top van Mount Greylock in Massachusetts, beschermd door spreuken en Pukwudgies, werd gesticht door een Ierse heks en haar No-Maj echtgenoot in de 17e eeuw. Origineel was het een landhuis waarin de familie woonde, en waar de kinderen les kregen. Al snel kwamen er ook magische kinderen van de nabijgelegen indianenstammen naar het huis om te leren van Isolt Sayre. Door de jaren heen groeide de school uit tot een waardige school voor magische kinderen uit Noord-Amerika. De groei van de school kwam in een stroomversnelling tijdens de Salem Witch Trails. Veel magische gezinnen, of ouders die ook maar iets van magie dachten te zien in hun kinderen, stuurden de kinderen naar naar Ilvermorny, wat werd gezien als laatste veilige haven voor de magische gemeenschap. Ondanks dat het vele gelijkenissen heeft met haar Britse zusterschool, zijn er ook een aantal belangrijke verschillen tussen Hogwarts en Ilvermorny. Zo is de Sorting Ceremony zeer verschillend, mogen leerlingen hun toverstokken niet mee naar huis nemen tot hun 17e verjaardag, doen Pukwudgies het werk van de huiselven en worden hiervoor betaald, en bovenal is Ilvermorny de meest democratische en minst elitaire magische school ter wereld.



    VACATION

    DATES
    15/7 - 23/7
    10/7 - 16/7 en 25/7 - 5/8
    x
    14/7 - 25/7 en 10/8 - 18/8
    21/7 - 26/7
    25/7 - 8/8
    x
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    16/7 - 20/7 en 27/8 -1/9
    -


    WIZARDS AND WITCHES

    NAAM
    Miriam
    Lisa
    -
    Chloë
    Sofie
    Sav
    Michelle
    -
    -
    Sarah
    -
    -
    Quin
    -
    Cheryl
    -
    KARAKTERS
    Mason // Paco
    Ares // Kalli
    Aiden
    Zed // Mara
    Ivy
    Alexia // Sebastian // Flora
    Orphelia
    Jackson
    Jacob
    Alexis // Mike
    Oliver
    Cameron
    Nia
    -
    Shanaya
    -


    DETAILS

    KAMER INDELING
    HORNED SERPENT
    • //
    • //
    • //
    • //

    WAMPUS
    • //
    • //
    • //
    • //

    THUNDERBIRD
    • //
    • //
    • //
    • //

    PUKWUDGIE
    • //
    • //
    • //
    • //


    BIRTHDAYS



    SHIPS

    SHIPNAAM
    SHIP
    Toevoegen is leuk en gratis
    Past
    Present
    Rekindled




    RPG

    REGELS
    - Minimaal 300 woorden per post, exclusief naam, foto, etc. Zo moeilijk is dat niet.
    - Schrijf alsjeblieft met hoofdletters, leestekens, en redelijke grammatica en spelling. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het moet niet hinderlijk zijn voor de leesbaarheid.
    - Gebruik haakjes voor OOC [] {} () - -.
    - Hou het REALISTISCH!!! Niemand is perfect, niemand kan alles, iedereen maakt fouten, heeft problemen, en slechte dagen.
    - Laat het alsjeblieft weten als je langer dan een week niet kan reageren.
    - Reserveringen blijven 72uur staan. Een rol blijft een reservering tot deze COMPLEET is ingevuld.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - Geef graag username verandingen door
    - Speel niet voor anderen. Dit is zeer hinderlijk en asociaal.
    - 16+ is toegestaan. Als je 16+ schrijft, of iets anders wat mogelijk een trigger kan zijn voor anderen, zet het onder een spoiler en geef bovenaan de post aan waarom het gaat: sex, drugs, selfharm, eetstoornis, etc.
    - Respecteer elkaar en druk je ideeën niet door op anderen.
    - Alleen PeterMaximoff maakt nieuwe topics aan.

    Bij het breken van een regel volgt een waarschuwing. Na 2 waarschuwingen lig je er zonder pardon uit.
    TOPICS


    Lay-out door FeorgeWeasley

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 18:40 ]

    Willen jullie een IC en/of OOC Whatsappgroep voor deze RPG?


    Bowties were never Cooler

    Mijn naam is Quin! En ik weet niet uit mijn hoofd wanneer ik terug ben van vakantie, dus dat zal ik zo even nakijken.
    Nia heeft nog weinig relaties; iemand misschien interesse? Ik zal zo snel mogelijk een indrukkenlijstje maken.


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Ivy Aurelie Liberty
    Ivy en Aiden zijn niet vrienden, ver van dat zelfs. Ze zijn totale tegenpolen van elkaar, maar ondanks dat kun je Ivy best wel vaak bij Aiden vinden. Ivy gedraagt zich erg vriendelijk en lief bij Aiden, komt vaak voor hem op en helpt hem met veels te veel dingen. Aiden word soms zelfs bang van haar maar kan zijn glimlach alsnog niet verbergen wanneer Ivy weer eens wat vriendelijks doet bij hem. Ondanks hun onmogelijke vriendschap die nooit zal ontstaan, ziet Aiden haar als een lichtelijk irritante maar vriendelijke oudere zus die te veel op haar broertje let.

    Alexia Aurora Smith
    Alexia en Aiden zijn al sinds de eerste schooljaar vrienden. Aid weet persoonlijk niet waarom Alex toen nog zo vaak met hem om wilde gaan, maar hij vond het in ieder geval erg fijn om iemand als haar te hebben. Ze hielp hem vaak wanneer andere studenten hem lastig vielen en gaat nu nog ook best wel vaak met Aid om. Ze zijn goede vrienden en Alex is ook de eerste persoon die door Aid kon dringen, en hij houd het ook liever op vriendschap. Alexia betekend veel voor hem, heel erg veel ook, maar Aiden betwijfelt dat zij dat weet.

    Mason Levi O'Connor
    Als iemand Aid uit zijn schulp zou kunnen trekken, zou deze persoon Mason zijn. Hij sleurt hem overal mee om “de wereld te laten zien” zodat Aiden wat opener word en wat meer zin zal tonen in het leven. Aiden zegt wel dat hij het niet wilt en dat hij liever in zijn kamer zit waar hij zichzelf niet voor schut kan gaan zetten, maar stiekem probeert hij de flauwe glimlach te onderdrukken die hij iedere keer krijgt wanneer Mason naar hem toe komt stormen en hem door de school mee sleurt. Tenminste, de “vriendschap” die hij voor Mason voelt is voor Aiden vele maler complexer dan dat hij het zou willen hebben.. en deze nieuwe gedachte maakt hem ook bang.

    Zed Balthazar Vaughn || ?

    Ophelia Sadie Fisher || ?

    Jackson Ethan Coates || ?

    Mara Thatcher
    Aiden is wel een aantal keren de slachtoffer geweest van haar vervelende grappen die hij alles behalve leuk vond. Hij is een type jongen die zelden boos word of iemand haat, dus Is dit wel een speciale geval want Aiden irriteert zich als de dood aan haar en vermijd haar liever voor de aankomende aantal jaren.

    Alexis Ysabeau Pelletier || ?

    Apollares "Ares" Reigan Kaisar || ?

    Cameron Emory Paxton || ?

    Oliver Chevalier || ?

    Nia Madelyn Doves || ?

    Michael “Mike” Demian Marshal || ?

    Sebastian King || ?

    Kalliste "Kalli" Ophelia Elys || ?

    Shanaya Mai Redbird
    Aiden heeft niet echt een relatie met haar. Ze zijn geen vrienden, maar ondanks dit mag Aiden wel altijd naar haar toe komen om haar boeken te gaan lenen voor zijn eigen vakken aangezien hij die van hem altijd kwijt raakt. Of zijn mede studenten gooien het simpelweg in het meertje.

    Hier zijn de relaties die Aiden tot nu toe heeft ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 23:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch

    Anyone interested?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch

    Anyone interested?


    Ik heb Mara en Zed voor je en mogelijke relatie ideeën op pagina 2 van dit topic (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 14:16 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @FeorgeWeasley: Ik heb Oliver voor je?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch

    Anyone interested?


    Aiden maybe?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch

    Anyone interested?


    Ik heb Alex en Seb? Binnenkort ook flora^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    FeorgeWeasley schreef:
    RELATIES APOLLARES
    Sociaal • Nieuwsgierig • Oppervlakkig
    • Mason en Ares kunnen het wel met elkaar vinden. Ares heeft Mason als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Ze hebben zo een oppervlakkige band opgebouwd en Mason heeft lang genoeg gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.

    RELATIES KALLISTÊ
    Gesloten • Duister • Filosofisch

    Anyone interested?


    Jep, ik heb Jackson voor je. c: Idee?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Iemand voor kleine, letterlijk, Paco?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Iemand voor kleine, letterlijk, Paco?


    Ik heb Nia?


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    (...)

    Ik heb Nia?


    Heb jij een idee?


    Bowties were never Cooler

    Ik ga eindelijk eens aan mijn man beginnen :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heeft iemand nog een idee voor Aiden?

    En wanneer ongeveer zal de speeltopic geopend worden? gewoon uit nieuwsgierigheid.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    PeterMaximoff schreef:
    Mason Levi O'Connor
    Ares Ik denk dat Mason het wel kan vinden met Ares. Misschien kan Ares hem als klein ventje heeft geholpen met het begin van ASL onder de knie te krijgen. Misschien dat ze zo een oppervlakkige band heeft opgebouwd en Mason lang genoeg heeft gepushed tot de oudere jongen hem toeliet in zijn leven.
    Alexis Mason kan haar bijles geven in Social and Science Studies. Hij is een drukke chaoot, maar goed in het vak, dus kan misschien wel wat hulp geven aan haar, wat hij graag zou doen. Ik denk dat ze voor de rest vrij langs elkaar heen leven.
    Ivy Mason ziet Ivy als een Aandachtsgeil Ijdel sletje, door haar sport en haar populariteit. Hij heeft het niet zo op haar en mijd haar het liefst ook.
    Oliver Mason zal altijd proberen hem op te vrolijken, wat de situatie ook is. Pessimisme is iets wat Mason niet snapt en hij zal dan ook altijd proberen Oliver het goede van alles en iedereen in te laten zien.
    Mara Ook Mara kan Mason bijles geven in Social and Science Studies. Hij zal haar slechte werkhouding niet waarderen, maar haar eerlijkheid wel, al zal het hem ook kunnen breken.
    Alexia Ze hebben dezelfde interesses in keuzevakken en hij zal waarschijnlijk als een blok voor haar vallen zodra hij haar ziet dansen. Toch is hij waarschijnlijk net iets te nerveus om het tegen haar te zeggen, al zal het als uit een open boek aan hem te lezen zijn. Misschien kan ze hem bijles geven in Transfiguration. Ze zijn vanaf het begin al vrienden en zijn erg close. Ze is ook al vaker dan eens in de vakanties met hem mee naar zijn ouders gegaan, zodat ze niet naar Zweden hoefde. Als Mason 1 meisje moest kiezen, dan was zij wel de ware in zijn ogen, al zitten er zeker nog haken en ogen aan, waardoor hij er nu voor heeft gekozen gewoon allerbeste vrienden te blijven en zijn liefde voor haar voor zich te houden.
    Sebastian Misschien kan hij Mason bijles geven in DaDA. Voor de rest weet ik niet hoe hun paden zouden kruisen.
    Nia Mason heeft het zoizo niet op cheerleaders en zal haar ook vaak uit de weg gaan. Ook zal hij haar vrij saai vinden omdat ze altijd alles overdenkt, in plaats van spontaan domme avonturen aan te gaan.
    Zed Ik denk dat Mason en Zed langs elkaar heen leven, niet perse uit negatieve relaties tussen de jongens, maar gewoon omdat ze eigenlijk niets gemeen hebben en hun levens totaal anders zijn.
    Cameron Mason kan bijles geven in CoMC, maar zal wel vragen blijven stellen bij het feit dat ze een keuzevak heeft waar ze niets aan vind. Ook zitten ze samen in het Ijshockeyteam en hij zal het weldegelijk leuk vinden om met haar rond te dollen op het ijs. Hij zal zich alleen nooit inhouden omdat ze een meisje is. Meisjes zijn in zijn ogen even hard als jongens en als ze daar niet mee kan leven, heeft ze pech. Echte vriendschap zal het tussen de twee alleen nooit worden, want Mason wordt compleet gek van haar oneindige geplan en het feit dat ze haar eigen overtuigingen constant op iedereen probeert door te drammen.
    Aiden Ondanks dat Mason jonger is, zal hij zich denk ik over hem ontfermen, vastbesloten om hem de wereld te laten zien en hem meer uit zijn stulp te laten komen. Misschien dat er ergens diep in Mason gevoelens ontstaan voor hem, maar niet genoeg om er ooit over te beginnen. Aiden geeft Mason bijles in DaDA, waar Mason hem enorm dankbaar voor is.
    Shanaya Ook met haar zal Mason zeker niet zachtzinnig zijn in de ijshockeyring. In zijn ogen kunnen meisjes het wel degelijk aan, en ze moeten er niet zo over piepen. Mason vind het heerlijk om met haar te sparren en te trainen. Hij zou haar een keer bijles geven, maar hij kan zich niet serieus houden rond haar, waardoor dat het dus niet gaat worden.
    Kalli Mason en Kalli zitten in hetzelfde jaar. Hij helpt haar met Social and Science Studies en zij hem met Potions. Daarbij probeert Mason haar grote broer te zijn, omdat ze zelf geen familie heeft, en haar opvrolijken, want zo'n knap gezichtje mag niet altijd triest staan.
    Orphelia Mason en Orphelia zijn twee handen op een buik. Ze ratelen tegen elkaar op en kunnen elkaars aanhankelijkheid aan elkaar kwijt.Toch is het niet slim om de twee lang alleen te laten, want dan weet je zeker dat een van de twee met een stom idee is gekomen en ze samen in de problemen zijn geraakt. Toch botst het ook wel tussen de twee, zeker omdat hij de ambities en serieuze kant van het meisje mist.


    Dit zijn maar voorstellen. Ik hoor graag van jullie, ook met andere ideeën.


    Ik heb Mason's lijstje op pg. 2 wat aangepast. Ik hoop dat jullie het iets vinden.

    SphinxX schreef:
    Heeft iemand nog een idee voor Aiden?

    En wanneer ongeveer zal de speeltopic geopend worden? gewoon uit nieuwsgierigheid.


    Als de meeste rollen af zijn, dus waarschijnlijk begin volgende week als het kan

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 16:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Westwick schreef:
    (...)
    Oeh, I like Naya! Zou ze een vriendin van Ivy willen/kunnen zijn?



    Ik denk dat dat er heel erg vanaf hangt hoe ze elkaar hebben leren kennen ;D Ik denk dat ze zeker vriendinnen kunnen zijn, maar ze zal zich niet inhouden als ze vindt dat Ivy "overreacts" als iets niet gaat zoals zij het wil en haar ijdele gedrag zal haar waarschijnlijk ook wel de keel uit kunnen hangen. Aan de andere kant zal ze het leuk vinden dat Ivy ook gewoon zegt wat ze denkt en dat ze ambitieus is, gezien dat waarschijnlijk betekent dat ze geen opgever is.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Met Mason was ik nog niet helemaal klaar. Heb je ideeen?


    Ze zal het in ieder geval waarderen dat hij zich niet inhoudt bij ijshockey c: Hoewel, eigenlijk verwacht ze dat gewoon haha. Ik heb zo niet een idee, dus zal nog even nadenken. Edit: het bijles geven is denk ik niet heel logisch, gezien hij in een lager jaar zit als haar, dus dat zou dan een beetje vreemd zijn als hij haar bijles geeft ;D

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ik heb Seb en Alex, maar ik ben nu te moe om iets leuks of origineels te verzinnen, dus het komt morgen ^^


    Ik denk dat Alex en Naya op zich wel vriendinnen kunnen zijn, maar ik weet niet hoe Naya met haar moodswings om zou gaan. Eveneens zal ze haar sluwe kant maar niks vinden, dus daardoor denk ik niet echt vertrouwen (als ze van die kant af weet).

    Zou jij iets weten voor haar en Seb?

    PeterMaximoff schreef:
    Iemand voor kleine, letterlijk, Paco?


    I got Naya?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 16:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered