• Het spijt me zeer erg dat ik de laatste tijd veel topics maak over me problemen.
    Heb enkel redelijk veel tegenslagen de laatste tijd is me hartje luchten.
    Als mij problemen niet wilt lezen lees het niet en klikt het gewoon weg

    Ik ben altijd een braaf meisje ,doe altijd mijn best op school en probeer altijd een goeie dochter zijn.
    Ik zet mij ook in voor vrijwilligerswerk,doneer ook voor goede doelen en maak vaak cadeautjes voor me vrienden.
    Ben ook altijd een luisterende oor voor mij vrienden.
    Help ook vaak thuis met het huishouden en doe altijd mij best om er goed uit te zien.
    Hou ook veel rekening met mensen zoals begripvol of behulpzaam.

    Wat ik niet begrijp altijd ergens ben en probeer het beste te zijn voor mensen;
    Als er mensen zijn die mij niet graag hebben laat ze met grust.
    Daarna beginnen ze mij te haten en behandelen mij soms als vuilnisbelt.
    Ook thuis doe veel voor mij ouders maar krijg nooit iets terug van hun.
    Ik krijg vaak stank voor dank wat ik ook doe en krijg de laatste tijd ook nog veel tegenslagen.
    Zoals dat er vrienden onverwacht overleden waren.
    Ben ik niet goed genoeg voor deze wereld heb deze gevoel vaak.
    Heb ook nog vaak andere negatieve gevoelens

    Je bent wel goed voor deze wereld ik weet niet hoe oud je bent of zo maar je moet denken dit hoort bij de pubertijd en dat 3 keer achter elkaar. Dat er grienden overleden waren daar heb ik al eens over gereageerd dus ja.
    Maar je weet privebericht mij gewoon als het even niet gaat bij mij lan je je hart luchten.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Je bent wel goed genoeg. Persoonlijk denk ik dat het gewoon ligt aan het feit dat mensen niet zo snel over hun gevoelens praten en die dingen niet snel zeggen, maar ik weet zeker dat je wordt gewaardeerd. Door zowel je ouders als je vrienden.
    Jammer genoeg wordt het slechte sneller gezegd dan het goeie en daarom hoor je niet van anderen hoe graag ze je hebben of hoe fijn ze het vinden dat je er altijd voor hen bent. Toch vinden ze dat wel. Geloof me, het komt goed. Jij bent belangrijk en wordt door meer mensen geliefd dan je denkt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    wat niet genoeg voor deze wereld?
    je doet alles goed, je doet dingen voor je ouders ( niet alle kinderen doen dit tegenwoordig) en zo te horen ben je een top vriendin voor al die andere mensen die je een luisterend oor hebt gegeven. En trek je niks aan van dat ze je behandelen als een vuilnisbelt die mensen weten niet beter of hebben zelf problemen