• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Au mn lichaam.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De kleur van mijn ziel is zwart volgens de buzzfeed test. Ik had niets anders verwacht.

    // Damn, jefferson is al bezet

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:00 ]

    Bruch schreef:
    (...)

    Sommigen hebben er gewoon alles voor over om extra lezers te trekken, ook al heeft 20x spotlight over het algemeen weinig nut :')

    Ja, gewoon lekker laten tot haar geld op is (:

    Zou rum met 7up lekker zijn?


    Your make-up is terrible

    Als je met een rokje en croptop en je mooiste makeup in bed zit voel je je nog steeds niet mooier blijkbaar. Wetenschappelijk getest en bewezen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Grimmie schreef:
    De kleur van mijn ziel is zwart volgens de buzzfeed test. Ik had niets anders verwacht.

    // Damn, jefferson is al bezet


    Jefferson? Why would you want that D:

    &inderdaad. Niemand heeft een geldboom in de achtertuin.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Jefferson? Why would you want that D:

    &inderdaad. Niemand heeft een geldboom in de achtertuin.

    Hehe, was wel tof als usernaam. En helaas zijn Blackwell en Caulfield ook al bezet.

    Ik kan niet wachten tot haar geld op is (':

    // Waat? de spotlight is gefixt? Cool

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:07 ]

    wie zei er putt putt nu ben ik een negentienjarige die putt putt downloadt
    as if my life wasn't sad enough already


    i put the fun in funeral

    i'm helping uncle jack off a horse
    i'm helping Uncle Jack off a horse

    xoxo capital letters

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    JE DOET JE ENE ARM IN! JE ENE ARM UIT! IN UIT IN UIT GOOI HET ER MAAR UIT! WE DOEN DE HOKIPOKI EN WE GAAN MAAR DOOR EN ZINGEN DAARBIJ IN KOOR! OOOOOOOOH DE HOKIPOKI! OOOOOOOOH DE HOKIPOKI! OOOOOOOOH DE HOKIPOKI IN UIT GA MAAR DOOR DOOR DOOR!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nythe schreef:
    (...)
    Hehe, was wel tof als usernaam. En helaas zijn Blackwell en Caulfield ook al bezet.

    Ik kan niet wachten tot haar geld op is (':

    // Waat? de spotlight is gefixt? Cool


    Maar het is Jefferson en hij is een creep D:
    Ik zag laatst een gast op school rondlopen die op hem leek. Ik kreeg echt een mini-heart attack, al is ie stiekem wel knap hehehe


    - I love Three Days Grace heheh

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:22 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aerate schreef:
    tbh ik zou je nu kunnen castreren en levend verbranden maar ik ben niet zo verbitterd dat ik het ga doen maar ik ga nu wel dromen dat ik die discussie heb gemaakt dus voor nu kijk ik je gewoon aan en lach ik zelfs al ben je zo'n kutkind dat ik je de baarmoeder terug kan intrappen maar hey, ik moet op een subtiele manier passief agressief blijven want anders neem ik een houding die sociaal onacceptabel is. klootzak

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:24 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap echt niet hoe mensen tassen vol met leuke kleding bij de Primark kunnen vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bruch schreef:
    (...)

    Maar het is Jefferson en hij is een creep D:
    Ik zag laatst een gast op school rondlopen die op hem leek. Ik kreeg echt een mini-heart attack, al is ie stiekem wel knap hehehe

    Shh, hij is wel knappp :3

    Whaha, dat is echt epic. Ik ben benieuwd hoe ik zou reageren als ik een look-a-like tegenkwam. (:
    Roepen dat hij me niet mee moet nemen naar zijn witte kelder, denk ik XD

    Aerate schreef:
    ik vind het altijd leuk om selfies te zien waar men een zonnebril in draagt want dan zie je de meestal verkrampte positie van hun arm in de reflectie van hun glazen

    You little evil ^^

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 19:24 ]

    Nythe schreef:
    (...)
    You little evil ^^


    Whahahhaa dat wil ik zien gebeuren x)



    Oeh, Groundswell is nog vrij als username. Maar ik wil ook Rivailles. De struggles. Misschien moet ik maar eens een ananas worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."