• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 0:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Britney Spears gezongen door Glee is mijn guilty pleasure.


    Your make-up is terrible

    Ja, als je condooms, zwangerschapstesten en morning-after pillen koopt, veroordelen we je als kassiere.

    My brain feels lik jello.


    Your make-up is terrible

    Morgen diploma uitreiking. Ik ga me zo lelijk voelen tussen al die mensen.

    Villainess schreef:
    Morgen diploma uitreiking. Ik ga me zo lelijk voelen tussen al die mensen.


    But ur so pretty.


    Your make-up is terrible

    I'm an idiot ffs. Don't tell me otherwise because I won't accept it.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I don't want to feel anything anymore.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    But ur so pretty.


    De foto's die mensen hier te zien krijgen zijn altijd heel zorgvuldig er uit gepikt voordat ik ze plaats ^^ Maar dat is zo lief van je om te zeggen, echt waar <3
    Mijn vrienden hebben hele chique kleren en echte visagie make-up damn, mijn aanwezigheid gaat daarbij verbleken :')
    Whoops, beetje depressieve mood haha, sorry voor mijn nutteloze antwoord op jouw lieve woorden <3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 18:08 ]

    Ooooh dus daar heb je wel tijd voor. Je had zeker verwacht dat ik dat niet door zou hebben hè? Misschien had je het dan niet zo open en bloot moeten neerzetten op social media.


    Happy Birthday my Potter!

    Villainess schreef:
    (...)

    De foto's die mensen hier te zien krijgen zijn altijd heel zorgvuldig er uit gepikt voordat ik ze plaats ^^ Maar dat is zo lief van je om te zeggen, echt waar <3
    Mijn vrienden hebben hele chique kleren en echte visagie make-up damn, mijn aanwezigheid gaat daarbij verbleken :')


    Ik heb je op FB en ik zie je in getagde berichten. 8D Still pretty. Je lijkt me ook niet het type die al die opsmuk nodig heeft om er mooi uit te zien.


    Your make-up is terrible

    Mega knappe buschauffeur die nog geen 30 jaar was.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb je op FB en ik zie je in getagde berichten. 8D Still pretty. Je lijkt me ook niet het type die al die opsmuk nodig heeft om er mooi uit te zien.


    Awww Nikki jij rare schat :') Thanks for making me smile.

    Raad eens welk verhaal voor de 20e keer in de spotlight gezet is vandaag..

    // als ik vraag of de tv aan mag, betekent het dat ik graag iets wil kijken wat leuk is

    Nou bedankt meis nu zit BACON IS GOOD FOR ME in mijn hoofd te galmen. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Grimmie schreef:
    Raad eens welk verhaal voor de 20e keer in de spotlight gezet is vandaag..

    // als ik vraag of de tv aan mag, betekent het dat ik graag iets wil kijken wat leuk is


    Sommigen hebben er gewoon alles voor over om extra lezers te trekken, ook al heeft 20x spotlight over het algemeen weinig nut :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."