• Haii,

    Ik ga een verhaal schrijven en ik zou heel graag meer katakters hebben, het speelt zich af in de tijd dat Harry en de rest nog op school zitten, rond the globlet of fire( in die tijd) maar ik zou graag wat personen hebben die niet van J.K Rowling zijn zodat ik er echt een eigen spin aan kan geven. Aangezien ik super slecht ben met veel verschillende personages maken heb ik jullie hulp nodig. De makers van de personages worden genoemd in de hoofdstukken waar de personages in voorkomen.

    Korte samenvatting;

    Als jong meisje wist iedereen al dat ze anders was, Novella zat eerst op Ilvermorny, maar als op een gegeven moment haar ouders terug verhuizen naar de UK moet Novella van school veranderen, ze komt terecht op Hogwarts en hier moet ze haar plekje vinden.
    (Ik schrijf in het nederlands maar gebruik de engelse benamingen omdat ik ook de nieuwe informatie van pottermore ga gebruiken en daar nog geen duidelijke en officiele vertalingen voor zijn dus doe ik alle namen in het engels


    Als je een personage in wil vullen (het lieftst zo uitgebreid mogelijk);
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(het liefst een foto of faceclaim):
    Afdeling(hogwartshouse):
    Persoonlijkheid:
    Specialiteit(bijv. Is goed in defense against the dark arts, is goed in Quidditch):
    Extra:

    Voor inspo; Novella;

    Naam: Novella Quzelles
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Faceclaim Sabrina Carpenter


    Afdeling: Gryffindor
    Persoonlijkheid: vasthoudend maar voorzichtig. Ze kan mensen goed lezen en is ook heel sociaal. Ze is wel onzeker maar verder in het verhaal ontwikkeld ze zich.
    Specialiteit: Ze leert snel en kan zich bij ieder vak snel ontwikkelen


    Alvast super bedankt

    Protection•HP

    [ bericht aangepast op 1 okt 2016 - 21:11 ]


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Waterwork schreef:
    Wanneer ga je beginnen

    Ik ga vast voorschrijven in word want ik heb op het moment niet altijd toegamg tot internet, maar ik wil het eerste hoofdstuke met 3 weken online hebben, en alvast wat andere hoofdstukken klaar hebben :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Als je nog personages nodig hebt wil ik er binnenkort ook nog wel eentje maken


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    Als je nog personages nodig hebt wil ik er binnenkort ook nog wel eentje maken


    i wanna die with you once or twice.

    Ada schreef:
    (...)


    Heel graag!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Naam: Nahini Silverstone
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk(het liefst een foto of faceclaim):


    Afdeling(hogwartshouse): Slytherin
    Persoonlijkheid: Nahini er erg doelgericht als ze iets op oog heeft gaat ze daar 100% voor en doet alles aan om doel te bereiken.
    Maakt haar niet uit wat mensen over haar denken en doet lekker zelf wat ze wilt.
    als ze er is is ze ook lekker aanwezig houd wel van voorgrond te staan en alle aandacht te krijgen.
    ze praat niet achter iemand rug om en zegt gewoon wat ze denkt ook moet en zal ze altijd gelijk hebben in alles en laatsten woord hebben
    Specialiteit: Haar best vak is poisens maar is ook niet van quittich veld af te slaan als jager.
    Extra: Nahini is Bi


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Naam: Nahini Silverstone
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk(het liefst een foto of faceclaim):


    Afdeling(hogwartshouse): Slytherin
    Persoonlijkheid: Nahini er erg doelgericht als ze iets op oog heeft gaat ze daar 100% voor en doet alles aan om doel te bereiken.
    Maakt haar niet uit wat mensen over haar denken en doet lekker zelf wat ze wilt.
    als ze er is is ze ook lekker aanwezig houd wel van voorgrond te staan en alle aandacht te krijgen.
    ze praat niet achter iemand rug om en zegt gewoon wat ze denkt ook moet en zal ze altijd gelijk hebben in alles en laatsten woord hebben
    Specialiteit: Haar best vak is poisens maar is ook niet van quittich veld af te slaan als jager.
    Extra: Nahini is Bi


    Heel mooi dankje :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    haii iedereen,

    Ik heb sommige rollen iets aangepast zodat ze beter in mijn verhaal passen, bij de meesten de leeftijd en hoe oud ze er uitzien. Ik hoop dat niemand dit erg vind


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    haii iedereen,

    Ik heb sommige rollen iets aangepast zodat ze beter in mijn verhaal passen, bij de meesten de leeftijd en hoe oud ze er uitzien. Ik hoop dat niemand dit erg vind


    Nee hoor is hoe in jou story beste past ^^


    You can't touch music but music touch you

    Heb je er nog één nodig? Want ik heb opzich wel een idee ^^


    obsessive rage

    Harlekijn schreef:
    Heb je er nog één nodig? Want ik heb opzich wel een idee ^^


    ik kan altijd rollen gebruiken, maar hij word waarschijnlijk wel pas later echt in het verhaal gebruikt omdat ik nu nog alles nog aan het introduceren ben :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Ik kijk dan even, het is wel vrij snel ingevuld dan door de kwaliteit van mijn gsm haha


    obsessive rage

    Naam: Krista Rose
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk(het liefst een foto of faceclaim): FC: Alice Isaaz
    Afdeling(hogwartshouse): Gryffindor (Ze kon kiezen tussen Slytherin en Griffoendor, ze ging voor Griffoendor)
    Persoonlijkheid:
    Krista is heel enthousiast, bijna altijd wel vrolijk en hyper. Ze is het typische rebelse type.
    Ook is ze vrij arrogant, klunzig, kan behoorlijk irritant zijn omdat ze heel nieuwsgierig is maar wel een echte optimist. Ze ziet zo ongeveer alles, je kan haar niet zo makkelijk voor de gek houden.
    Krista is een perfectionist. Als iets niet meteen lukt, stopt ze er maar mee.
    Onder dit vrolijke meisje dat vaak als gek wordt beschouwd omdat ze "te eerlijk" is (en dus beledigend) zit ook een eenzaam weesmeisje, dit verbergt ze alleen.
    Specialiteit(bijv. Is goed in defense against the dark arts, is goed in Quidditch): Krista is goed in Quidditch (beuker, ze houdt van dingen meppen) en eigenlijk ook heel goed in Toverdranken, maar vaak gaat ze halverwege zitten klieren en haalt ze toch een onvoldoende.
    Extra: Je moet Krista geen koffie geven, daar wordt ze heel hyper van.


    obsessive rage