• MILOU'S COVERSTORE




    MILOU'S COVERSTORE

    Ik ben al een tijdje bezig met het maken van covers, en vindt dit ook erg leuk om te doen omdat ik hier goed mijn creativiteit in kwijt kan en misschien later ook iets in de richting met vormgeving wil doen, al heb ik nog geen idee wat.
    Sinds ik een beter programma heb dan eerst, ben ik regelmatiger covers gaan maken en ik heb ook het idee dat de kwaliteit van mijn covers met sprongen vooruit is gegaan, na het nodige over GIMP te hebben opgezocht op youtube.
    Voor mij is de vakantie nu bijna begonnen, wat betekend dat ik veel tijd over heb waarin ik niks doe, en om mijzelf nog wat meer te verbeteren met het bewerken en omdat ik het gewoon leuk vindt om covers te maken, heb ik bij deze een coverstore geopend. Deze is sowieso de hele zomervakantie open (van 7 tot 23 augustus ben ik op vakantie, in die tijd heb ik sowieso geen tijd om covers te maken) en als het volgend jaar met school nog uitkomt, zal hij open blijven staan.


    RULES

    • Ik doe dit zegmaar voor mijn lol, omdat ik het zelf gewoon leuk vindt om te doen. Ik wil ook liever niet dat het een verplichting wordt.
    • Ik kan niet garanderen dat de covers binnen een paar uur af zijn, ik heb ook nog een sociaal leven en zit niet elke minuut van de dag achter mijn laptop.
    • Ik werk met een wachtlijst en trek hierin niemand voor. Wacht dus gewoon netjes op je beurt.
    • Ik ben geen professionele covermaker en de covers zullen dan waarschijnlijk ook niet perfect zijn. Wel doe ik er mijn best voor en ben ik (natuurlijk) bereid dingen naar wens aan te passen.
    • Geef graag duidelijk aan wat je wensen zijn, dan is het voor mij ook wat duidelijker en komt je cover er wat meer uit te zien zoals jij dat wilt.
    • Gebruik mijn covers niet voor andere doeleinden en zeg ook maar liever niet dat je ze zelf hebt gemaakt. Ik zorg er namelijk wel voor dat het is gecopyright.
    • Ik gebruik geen gifs in covers, mede omdat ik gewoon niet weet hoe het moet en omdat ik het minder mooi vindt. Vraag dus niet om covers met gifs.
    AANVRAGEN

    Laat in dit topic een bericht achter met de nodige informatie. Wanneer je cover af is, zet ik hem in het topic en en stuur ik je een GB.

    Aanvraag
    Meld het volgende sowieso
    • Titel
    • Ondertitel (wil je die erop?)
    • Gebruikersnaam of gewone naam (wil je die erop?)
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen (dan weet ik een beetje wat ik op de cover moet zetten)
    • Sfeer (dit maakt voor mij het kleurgebruik wat makkelijker)
    • Horizontaal of verticaal

    Meld eventueel
    • Kleurtinten (In mijn covers gebruik ik vaak een beetje dezelfde kleur tinten. Dus als je hier een voorkeur in hebt, meld het dan)
    • Korte samenvatting van je verhaal (dit kan nog een iets duidelijker beeld geven)
    • Standaard aantal pixels of een ander aantal (mijn gebruikelijke pixelaantal is 600x800, dus de schaal is 3:4)
    • Extra informatie (denk aan lettertype, lettergrootte, ...)




    WACHTLIJST




    AFGEROND









    If you want more examples, take a look at my pinterest

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 19:47 ]


    take risks



    eeeeeen hij is vernieuwd! Ik hoop dat ie zo beter is hahaha


    take risks

    Aemilin schreef:



    eeeeeen hij is vernieuwd! Ik hoop dat ie zo beter is hahaha


    It's lovely! Thank you so much c:


    Faith is everything.

    • Titel
    Metanoia
    • Ondertitel (wil je die erop?)
    /
    • Gebruikersnaam of gewone naam (wil je die erop?)
    Hoeft er niet op
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen (dan weet ik een beetje wat ik op de cover moet zetten)
    Dylan O'Brien en een dakloos of triest meisje. Voor een beter idee kan je misschien de korte samenvatting van de story lezen?
    • Sfeer (dit maakt voor mij het kleurgebruik wat makkelijker)
    Ik heb eigenlijk geen idee wat er precies bij past. Natuurlijk niet te vrolijk, misschien een beetje somber of iets in die aard? Als jij een betere sfeer weer, altijd goed (:
    • Horizontaal of verticaal
    Verticaal
    • Kleurtinten (In mijn covers gebruik ik vaak een beetje dezelfde kleur tinten. Dus als je hier een voorkeur in hebt, meld het dan)
    Maakt niet uit, kijk zelf maar wat er het beste bij past
    • Korte samenvatting van je verhaal (dit kan nog een iets duidelijker beeld geven)

    Het is een Dylan O'Brien fanfic.
    Wanneer Layla, een dakloos meisje, in de problemen komt, duikt iemand op die haar te hulp schiet. Zonder hem te kennen, vertrouwt Layla hem blindelings doordat hij laat blijken te geven om haar zonder haar echt te kennen. Door zijn doen en laten wordt Layla echter een kluns en loopt ze door schaamte weg. Hij laat haar verbazingwekkend haar gang gaan en doet alsof het hem niks kan schelen.
    Net wanneer Layla denkt opnieuw dakloos te zijn en met rust gelaten wordt, wordt ze opnieuw lastig gevallen, deze keer door meerdere personen. Wanneer ze naar hulp zoekt, terwijl ze op de vlucht slaat, duikt opnieuw diezelfde persoon op. Blijkt dat hij haar stiekem had gevolgd omdat hij toch bezorgd was.
    Hoe gaat het verder en hoe gaat het uiteindelijk aflopen?

    • Standaard aantal pixels of een ander aantal (mijn gebruikelijke pixelaantal is 600x800, dus de schaal is 3:4)
    Laat ik aan jou over (:
    • Extra informatie (denk aan lettertype, lettergrootte, ...)
    Lettertype niet te sierlijk en gewoon iets dat duidelijk te lezen is

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 11:27 ]


    16 - 09 - '17

    Cesaro: je staat erbij! En dat het een Dylan O'Brien fanfic is overtuigd me om hem extra mooi te maken :Y)


    take risks

    Aemilin schreef:
    Cesaro: je staat erbij! En dat het een Dylan O'Brien fanfic is overtuigd me om hem extra mooi te maken :Y)


    Haha, ben benieuwd (:


    16 - 09 - '17


    @Cesaro
    Dit was zegmaar een beetje mijn indruk van het verhaal, ik wist alleen niet of ik een juiste foto van dylan heb gebruikt. Alles kan nog worden aangepast (:


    take risks

    Aemilin schreef:


    @Cesaro
    Dit was zegmaar een beetje mijn indruk van het verhaal, ik wist alleen niet of ik een juiste foto van dylan heb gebruikt. Alles kan nog worden aangepast (:


    Ik vind het leuk, alleen weet ik niet zeker wat ik van Dylan moet vinden op de cover. Hij lijkt zo geschrokken/onder de indruk of is dat hoe ik het zie? Heb je misschien een andere foto van Dylan die in de cover zou passen? Eentje waar hij gewoon normaal kijkt of zo? En anders mag je het zo laten. In ieder geval al hartelijk bedankt!


    16 - 09 - '17

    Cesaro schreef:
    (...)

    Ik vind het leuk, alleen weet ik niet zeker wat ik van Dylan moet vinden op de cover. Hij lijkt zo geschrokken/onder de indruk of is dat hoe ik het zie? Heb je misschien een andere foto van Dylan die in de cover zou passen? Eentje waar hij gewoon normaal kijkt of zo? En anders mag je het zo laten. In ieder geval al hartelijk bedankt!

    Jaa ik twijfelde zelf dus ook al over Dylan, maar ga het nog even aanpassen!


    take risks



    Sorry, het duurde door werk iets langer want wilde hem eigenlijk gister al af hebben, maar hier is de vernieuwde dylan (:


    take risks

    Bedankt! Ik denk dat ik ze allebei wel zal proberen te gebruiken (:


    16 - 09 - '17

    • Titel : ICECOLD *wanneer mooier zonder alles hoofdletter mag dat ook*
    • Ondertitel : The heart can get really cold, if all you've known is winter. *Kan een met en een zonder eventueel ook?*
    • Gebruikersnaam of gewone naam : Raincloud. Hoeft er niet op.
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen :

    Dit als basis.

    Die had ik zelf toevallig gevonden op internet en sprak me ook aan qua lettertype.
    • Sfeer : Koud en ijselijk. Lichtblauw, wit, grijs. Template van mijn profiel wordt ook op het verhaal gebruikt.
    • Horizontaal of verticaal : Verticaal

    Grove verhaallijn :

    Wynter Aurore Isole is de prinses en tevens troonopvolgster van de Poolvlakten. Het eeuwig in winter verkerende land heeft een niet al te goede band met het buurtland. In een poging deze band te versterken wordt de twintigjarige Wynter uitgehuwelijkt aan Ravi Oreon Cinaed, de troonopvolger van Vuurzee. De onwilligheid van Wynter leidt tot een kennismakingsperiode, waarin Ravi zich aan het hof van de Poolvlakten zal installeren. Kan een zoon van het vuur, het hart van een dochter van het ijs laten smelten? Of zijn zij gedoemd tot een onder druk gezet huwelijk zonder enige warmte.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 0:43 ]


    Leave Your Worries Under The Palmtrees

    Raincloud schreef:
    • Titel : ICECOLD *wanneer mooier zonder alles hoofdletter mag dat ook*
    • Ondertitel : The heart can get really cold, if all you've known is winter. *Kan een met en een zonder eventueel ook?*
    • Gebruikersnaam of gewone naam : Raincloud. Hoeft er niet op.
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen :

    Dit als basis.

    Die had ik zelf toevallig gevonden op internet en sprak me ook aan qua lettertype.
    • Sfeer : Koud en ijselijk. Lichtblauw, wit, grijs. Template van mijn profiel wordt ook op het verhaal gebruikt.
    • Horizontaal of verticaal : Verticaal

    Grove verhaallijn :

    Wynter Aurore Isole is de prinses en tevens troonopvolgster van de Poolvlakten. Het eeuwig in winter verkerende land heeft een niet al te goede band met het buurtland. In een poging deze band te versterken wordt de twintigjarige Wynter uitgehuwelijkt aan Ravi Oreon Cinaed, de troonopvolger van Vuurzee. De onwilligheid van Wynter leidt tot een kennismakingsperiode, waarin Ravi zich aan het hof van de Poolvlakten zal installeren. Kan een zoon van het vuur, het hart van een dochter van het ijs laten smelten? Of zijn zij gedoemd tot een onder druk gezet huwelijk zonder enige warmte.


    Ik zet je op in de wachtlijst en ga er zo snel mogelijk mee bezig (:


    take risks

    Yay ^^ Dankjewel (flower)


    Leave Your Worries Under The Palmtrees



    Hier zijn ze, eentje met ondertekst en eentje zonder! (:
    De cover moest een beetje in koele tinten zijn, maar omdat er ook een strijd in zit heb ik onderaan (ik heb dit wel verzadigt) water en vuur laten botsen zegmaar. Ik weet niet zeker of je dit mooi vindt, maar alles kan nog worden aangepast!


    take risks

    Wauw, je maakt echt prachtige covers!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon