• Hallo iedereen,

    Ik luister al een tijdje naar het liedje 'Follow You' van Bring Me The Horizon en ik vond het (voor hun doen) een vrij rustig en schattig liedje. Het is dus ook een van mijn favorieten, maar tot vandaag luisterde ik het alleen met lyrics. Vandaag botste ik dus toevallig op de officiële video en ik dacht: HOE IS HET MOGELIJK DAT ZO'N SCHATTIG LIEDJE ZO'N BRUTAL VIDEO HEEFT?

    Voor de nieuwsgierigen:


    Niet voor zeer gevoelige kijkers, en als je heel erg veel van dieren houdt, ga ik even spoilen om je voor de shock te behoeden:
    De hond gaat dood.


    Dus, kennen jullie nog zo van die liedjes die een videoclip hebben die totaal niet bij het liedje lijkt te passen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het grappig dat de nieuwe fans van Bring me the horizon dan een oud liedje zien op Youtuber en denken van ''Wat de fuck?''

    Wacht? Dit is Bring Me The Horizon?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 14:38 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind zelf de clip juist heel goed bij het liedje passen. Het idee van liefde maakt blind wordt namelijk echt super goed uitgebeeld en hij volgt haar letterlijk tot de dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Here you go:



    Bekijken op eigen risico.


    26 - 02 - '16

    Fuzzypants schreef:
    Here you go:



    Bekijken op eigen risico.


    OMG DIE WILDE IK OOK GAAN PLAATSEN

    Fuzzypants schreef:
    Here you go:



    Bekijken op eigen risico.

    Ik dacht dat ik dit trauma had verwerkt :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Jeffmelon schreef:
    Ik vind het grappig dat de nieuwe fans van Bring Me The Horizon dan een oud liedje zien op Youtube en denken van ''What the fuck?''

    Zo waar ^


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    OpgeroldEten schreef:
    Ik vind zelf de clip juist heel goed bij het liedje passen. Het idee van liefde maakt blind wordt namelijk echt super goed uitgebeeld en hij volgt haar letterlijk tot de dood.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Fuzzypants schreef:
    Here you go:



    Bekijken op eigen risico.

    OHGOD. 😂


    ars moriendi



    Een prachtig Panic! At The Disco lied. Deze band staat erom bekend om héél erg random videoclips te maken. Ik raad je eveneens aan om "Emperors New Clothes" de videoclip te kijken, of "Girls/girls/boys"


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:


    Een prachtig Panic! At The Disco lied. Deze band staat erom bekend om héél erg random videoclips te maken. Ik raad je eveneens aan om "Emperors New Clothes" de videoclip te kijken, of "Girls/girls/boys"


    Yasss


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…