• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Verloren schreef:
    (...)

    Als iedereen elkaar aardig vind in het verhaal wordt het al gauw saai, geloof me. Of bedoelde je dat niet?


    Volgens mij bedoelt ze of iedereen met elkaar les kan hebben i.p.v per afkomst. Anders zouden sommige tijdens lessen niemand hebben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Verloren schreef:
    (...)

    Als iedereen elkaar aardig vind in het verhaal wordt het al gauw saai, geloof me. Of bedoelde je dat niet?


    Nu zijn de delen gescheiden (hogwarts is op een heel andere plek enz) en zo kunnen de leerlingen elkaars verschillen niet zien en kunnen er geen relaties enzo ontstaan.


    You are my piece of paradise.

    GlowInTheDark schreef:
    (...)

    Nu zijn de delen gescheiden (hogwarts is op een heel andere plek enz) en zo kunnen de leerlingen elkaars verschillen niet zien en kunnen er geen relaties enzo ontstaan.


    Oh waha, ik ben weer slim. Maar ja dat lijkt mij ook wel logisch, want nu zijn mijn twee vrienden tot nu toe en mijn crush van een andere afdeling cx


    obsessive rage

    Ik hoef niet echt in het clubje te zitten, maar het is wel leuk dat ik vrienden met Elisa ben? Door de paarden misschien?


    Never grow up, it's a trap.

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik wens haar dan veel geluk met het proberen om het leven van Lidia te verzieken zonder te eindigen als een hoopje stof.


    Haha, het is niet zo dat ze haar leven probeert te verzieken, maar eerder dat ze soms jaloers is...
    Misschien is het grappig als ze roomies blijken te zijn??


    Never grow up, it's a trap.

    Hogwarts is misschien wel een andere plek, maar In het weekend en in de pauze kunnen ze bij elkaar langsgaan. Behalve Hogwarts heeft iedereen gwn op dezelfde plekken lessen.


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    (...)

    Haha, het is niet zo dat ze haar leven probeert te verzieken, maar eerder dat ze soms jaloers is...
    Misschien is het grappig als ze roomies blijken te zijn??


    Ik dacht dat eerst eventjes omdat er stond dat als Cat iemand niet mocht, dat ze die kapot zal maken ;)

    Ja, dat klinkt wel grappig. Twee meiden die elkaar vaak niet mogen doordat ze heel erg hetzelfde zijn en dan ook nog samen een kamer moet delen. Ideaal voor grappige situaties.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    BastetCat schreef:
    (...)

    Haha, het is niet zo dat ze haar leven probeert te verzieken, maar eerder dat ze soms jaloers is...
    Misschien is het grappig als ze roomies blijken te zijn??


    Ik zie Nim nu al heel arrogant zeggen dat Cat jaloers is op haar als vriendin cx


    obsessive rage

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik dacht dat eerst eventjes omdat er stond dat als Cat iemand niet mocht, dat ze die kapot zal maken ;)

    Ja, dat klinkt wel grappig. Twee meiden die elkaar vaak niet mogen doordat ze heel erg hetzelfde zijn en dan ook nog samen een kamer moet delen. Ideaal voor grappige situaties.


    Oké, dan is dat oké. Maar gaan ze ooit nog vrede sluiten? Misschien is het grappig dat de andere vrienden die meiden een beetje proberen te temmen xD


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    (...)

    Oké, dan is dat oké. Maar gaan ze ooit nog vrede sluiten? Misschien is het grappig dat de andere vrienden die meiden een beetje proberen te temmen xD


    Ooit. Wanneer geen idee, maar ooit. En dat is wel grappig, dat ze bijvoorbeeld Lidia tegen moeten houden zodat ze Cat niet geëlektroduceert.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 17:21 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ooit. Wanneer geen idee, maar ooit. En dat is wel grappig, dat ze bijvoorbeeld Lidia tegen moeten houden zodat ze Cat niet geëlektroduceert.


    Haha, jaaaa, hilarisch xD xD xD
    Of dag ze Cat tegen moeten houden om een meute katten(ook grote katten zoals leeuwen) op Lidia af te sturen!


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    (...)

    Haha, jaaaa, hilarisch xD xD xD
    Of dag ze Cat tegen moeten houden om een meute katten(ook grote katten zoals leeuwen) op Lidia af te sturen!


    Katten zijn no problem voor Lidia. Ze beheerst Areokinesis, waarmee ze onder andere kan vliegen ;) (Zeus kinderen hebben allemaal die krachten) alhoewel klaslokalen niet al te hoog zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 17:31 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Het kan ook dat ik dan vriendinnen ben met Cat en Nim en Lidia dan

    Polovina schreef:
    (...)

    Katten zijn no problem voor Lidia. Ze beheerst Areokinesis, waarmee ze onder andere kan vliegen ;) (Zeus kinderen hebben allemaal die krachten) alhoewel klaslokalen niet al te hoog zijn.


    Haha, klopt!


    Never grow up, it's a trap.

    Ik heb nog een nieuw karakter gemaakt, Jessie, een beetje een bitch


    Never grow up, it's a trap.