• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Ik heb nog een nieuw karakter gemaakt, Jessie, een beetje een bitch



    Ze past kwa uiterlijk en karakter perfect bij haar moeder :)

    De krachten van Aphrodite kinderen in de Percy Jackson wereld zijn Toverspraak als in bijvoorbeeld mensen dingen laten doen voor je, en Amokinesis waarmee je de emoties liefde en verlangen kan aanpassen. Dat is denk ik wel handige informatie ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Ze past kwa uiterlijk en karakter perfect bij haar moeder :)

    De krachten van Aphrodite kinderen in de Percy Jackson wereld zijn Toverspraak als in bijvoorbeeld mensen dingen laten doen voor je, en Amokinesis waarmee je de emoties liefde en verlangen kan aanpassen. Dat is denk ik wel handige informatie ;)

    Ja, dat weet ik. Alleen niet elk Aphrodite kind heeft dat. Maar zij heeft het wel


    Never grow up, it's a trap.

    Misschien is het leuk als de vriendjes van Cat en Lidia juist dikke vrienden worden, en de Girls daar nogal geïrriteerd over zijn? xD


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Misschien is het leuk als de vriendjes van Cat en Lidia juist dikke vrienden worden, en de Girls daar nogal geïrriteerd over zijn? xD


    Dat lijkt me best wel hilarisch.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hoe gaan Lidia en Cat elkaar ontmoeten??


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Hoe gaan Lidia en Cat elkaar ontmoeten??


    I Don't know. Ik heb wel Dylan haar vriendje op je afgestuurd die je vraag aan Chace beantwoord heeft :)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik probeer zo vaak mogleojk te reageren maar ik ben bang niet veel te kunnen schrijven vandaag Sorry, wel vanavond


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Here I am. Ik maak Levi vandaag wel af. Daarna kijk ik wel voor wat relatievoorstellen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okey, ik was trouwens al begonnen met mijn andere persoon, faceclaim: peyton list


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Heg het lijkt me misschien ook leuk dat er een schoolkaart is, en schoolreisjes?? Whatever ik bedenk het ter plekken


    Never grow up, it's a trap.

    Ja is wel leuk ja, is het trouwens niet handig om alle werelden behalve Harry potter in dezelfde lessen zitten? Anders is er overal zo weinig kinderen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ja is wel leuk ja, is het trouwens niet handig om alle werelden behalve Harry potter in dezelfde lessen zitten? Anders is er overal zo weinig kinderen


    Is al zo geloof ik


    obsessive rage

    Okeh, want ik ga nog iemand maken van middle earth, dus anders is dat persoontje lonely


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Ja is wel leuk ja, is het trouwens niet handig om alle werelden behalve Harry potter in dezelfde lessen zitten? Anders is er overal zo weinig kinderen


    Don't worry, is al zo. Alleen Hogwarts is anders


    Never grow up, it's a trap.

    Levi is zo goed als af, dus als iemand een relatie voorstel heeft, go ahead. Ik zal anders vanavond even kijken.

    Daarnaast, is er iemand waar hij evt. naartoe kan? Of een les die hij straks kan geven? Ik neem aan dat hij o.a. zwaardvechten geeft.

    - Hij staat trouwens op pagina 7, ergens bovenaan

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 13:52 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."