• Ja, ik had zin om een topic te openen, en aangezien ik vandaag vrij heb, vroeg ik mij af of anderen ook vrij hadden en wat jullie vandaag gaan doen?
    Donderdag t/m zondag ga ik weer werken, maar vandaag heb ik dus vrij. Ik ga lekker achter mijn leerboeken kruipen zodat ik minder moet leren in augustus. En vanmiddag ga ik misschien nog wat verven ofzo, ik weet het nog niet. Maar goed, wat gaan jullie doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat vooruit leren is een goede bezigheid en verven ook. Leuk dat je nog even vrij hebt tot donderdag.
    Zelf ben ik al een tijdje vrij, sinds midden juni zo ongeveer. Nu kijk ik GOT en chill ik. Helaas moet in straks nog wel ergens heen, waar ik weinig zin in heb.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb nu ongeveer sinds twee weken vakantie (wow, is stiekem toch wel snel gegaan) en ik ben vandaag naar Amsterdam geweest, naar musea (: (Van Gogh museum en Banksy ^^)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:04 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Jep. Ik ben gestopt met school, sinds een maandje, dus lekker werken vanaf nu. *O*
    (Technisch gezien is dat geen vrij, maar zo voelt het wel. :'D)


    stay safe because I like being alive at the same time as you