• In mijn desperate need for LGTB boeken en films gecombineerd met het koortsachtige gezoek naar een film die niet kut is klinkt, ben ik uitgekomen bij Imagine Me & You. Het is NATUURLIJK weer een film over een vrouw die haar sexuality questiont, maar HEY whats new. Deze film lijkt me wel ok. Nu moet ik alleen echt weten of de lesbian in de film niet doodgaat en of de questioning vrouw niet aan het eind van de film zegt OH NEE HET WAS EEN FASE DOEG MEIS IK GA NAAR MIJN MAN! LOL!! Want petpeeves.
    Is er iemand die deze film heeft gezien en me kan vertellen dat dit niet (of wel) het geval is?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Imagine Me & You, jaaa. Dat is een van mijn favoriete LGBTQ films. YOU'RE A WANKER NUMBER NINE. (bloos)

    Ze gaan niet dood! Er is een hartstikke happy end (behalve voor de man waar een van de vrouwen mee getrouwd is, misschien, maar in mijn headcanonwereld vindt hij vast ook wel weer iemand). Helemaal veilig om te kijken.

    Btw, als je op zoek bent naar niet-kutte LGBTQ films, kun je eens kijken naar dit lijstje. Vijf films die ik zou aanraden als je moe wordt van al het dramagebeuren met tragische eindes voor alle niet-heteroseksuele personages. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 1:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Imagine Me & You, jaaa. Dat is een van mijn favoriete LGBTQ films. YOU'RE A WANKER NUMBER NINE. (bloos)

    Ze gaan niet dood! Er is een hartstikke happy end (behalve voor de man waar een van de vrouwen mee getrouwd is, misschien, maar in mijn headcanonwereld vindt hij vast ook wel weer iemand). Helemaal veilig om te kijken.

    Btw, als je op zoek bent naar niet-kutte LGBTQ films, kun je eens kijken naar dit lijstje. Vijf films die ik zou aanraden als je moe wordt van al het dramagebeuren met tragische eindes voor alle niet-heteroseksuele personages. :Y)

    Oh goed goed goed. Dank je.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Absoluut geen happy end voor die man (dIE HET NIET HAD VERDIEND BY THE WAY OH MY GOSH), maar verder wel een aanrader, ja. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Absoluut geen happy end voor die man (dIE HET NIET HAD VERDIEND BY THE WAY OH MY GOSH), maar verder wel een aanrader, ja. ^^

    Ach who cares about the man anyway


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wiarda schreef:
    Absoluut geen happy end voor die man (dIE HET NIET HAD VERDIEND BY THE WAY OH MY GOSH), maar verder wel een aanrader, ja. ^^


    Schrijf een fix-it fanfic, zou ik zeggen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan