• 22 jaar, 5 main games sommige met DLC, 1 MMORPG en verschillende spin-off's.
    The Elder Scrolls is meer dan alleen maar een reeks games.

    Wat zijn de Elder Scrolls?
    In de wereld van Tamriel zijn de Elder Scrolls legendarische objecten die grote kennis
    bevatten. Wij kennen ze vooral als de naam voor Role Playing games.
    Aan de hand van quests verken je een open wereld vol gevaar en avontuur.
    Assassins, Thieves, Mages, Civil War, Deadra en zelf Draken kruisen je pad.
    Je kiest zelf wie je bent en wat je doet.

    Oorspronkelijk zijn deze spellen 1-player en offline, maar het laatste grote deel in
    de reeks, Elder Scrolls Online, is een MMORPG. De meeste van de games hebben
    vanuit de ontwikkelaar ook DLC, add-ons die extra's toevoegen aan het spel en de wereld.
    Daarnaast zijn er voor het deel 'Skyrim' (van andere ben ik niet zeker) ook heel wad mods
    (aanpassingen) te vinden om het spel zo aan te passen dat niets nog te gek lijkt.



    Deel tips en tricks met anderen. Of je screenshots.
    Dingen die je tegen gekomen bent of waar je hulpt bij nodig hebt.


    Laat ook even weten wie je bent en welke spellen je hebt of speelt.
    Welke Karakters speel je?
    Voor ESO spelers, laat gerust je gegeven na om anderen toe te voegen
    als friend, samen in een Guild te zitten of misschien gewoon er samen
    op uit te trekken.


    En denk eraan: Don't take an arrow to the knee. ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ben zo'n tiep die er pas bij kwam toen Skyrim uitkwam. Alles daarvoor heb ik ook nooit gespeeld, oeps.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aaaah, Elder Scrolls. <3

    Ik ben eigenlijk begonnen met Daggerfall toen ik jong was. Mijn neven hadden de game en ik vond het (voor die tijd) absoluut briljant. Daarna heb ik Morrowind, Oblivion en Skyrim ook nog doodgespeeld. Inclusief DLC's and all. Sinds twee maanden speel ik Elder Scrolls Online dankzij een hele lieve vriend van mij. Daar heet ik Malfiore. Iedereen mag me toevoegen; hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

    Deze screenshot is van gisteren; ik wilde op mijn paard zitten, maar in plaats daarvan stond ik voor zo'n minuut op Sir Frikandel. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 20:58 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind Skyrim het leukste. Maar Oblivion is ook leuk. Kan ook niet wachten tot de nieuwe (die was in Valenwood dacht ik).

    Ik ben er ook maar bij gekomen vanaf Skyrim om eerlijk te zijn. Het was maar rond die periode dat ik ben begonnen met gamen door m'n (nu ex-) vriend.
    Wel heb ik de Anthology thuis liggen, dus ik heb wel alle spellen, net als ESO.

    ESO speel ik wel, maar nog niet zo intensief als dat ik Skyrim gespeeld heb.
    Momenteel is m'n main een Pact-based Khajiit, Zhavy'na
    Mensen kunnen daar ook altijd toevoegen als ze willen, UserID is DarkD3athAng3l (moet je wel even '@' voorzetten om het te doen werken)


    Vikernes
    Als het goed is heb ik je al een friend-invite gestuurd, hopelijk vind je dat niet erg

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 22:14 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ken dit niet, behalve dat ik wel over Skyrim oid gehoord heb soms. Maar dit klinkt wel erg interresant.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ah, ik hou van Oblivion, ESO en Skyrim! Helaas kan ik het momenteel niet meer spelen, omdat ik alleen een Macbook en een PS4 zonder + heb, maar gelukkig komt ie over een aantal maanden ook voor die console opnieuw uit. :3


    Caution first, always.

    Aquilae schreef:
    Als het goed is heb ik je al een friend-invite gestuurd, hopelijk vind je dat niet erg


    Ik vind het nooit erg om meer vrienden te hebben op ESO! :Y)


    Ennnn eindelijk een nieuw armour! Ben champion level 73 en liep nog rond met een level 44 armour. :Y)





    Wilde echt al eeuwig iets Xivykin, maar de droprates voor het charcoal is zoooo vervelend. Daarom neem ik ook genoegen met enkel een Xivkyn-staf. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)