• Ik zag net dat voor sommige Nederlanders school morgen alweer begint. (Ik leef met jullie mee.) Dussss, wie is morgen de pineut, wie ziet er helemaal tegenop en wie vind het eigenlijk niet zo erg? :D Ik wens iedereen heel veel succes, doorzettingsvermogen en vooral een heel fijn schooljaar. (Al kan ik niet zeggen dat ik boos ben dat ik nog tien dagen heb, haha).

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 17:33 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb morgen en dinsdag twee introductiedagen en dan begint mijn school officieel de week erop. Ik vind het jammer dat de vakantie voorbij is maar op zich ben ik ook wel benieuwd naar mijn nieuwe opleiding.

    Ik heb morgen een korte introductie en dinsdag is mijn eerste officiële eerste lesdag. Ik heb er geen zin in, omdat ik met dezelfde klas ben (die vaak veel chaos bezorgd) :/.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik moet morgen mijn boeken ophalen op school, dinsdag ben ik vrij en woensdag heb ik mijn eerste officiële lesdag. Ik heb ergens wel weer zin om naar school te gaan, maar aan de andere kant totaal niet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Morgen gelukkig nog niet, maar dinsdag weer wel. En ik heb een rooster om van te huilen, met donderdag, als het zo héérlijk weer wordt met dertig graden, 1-9. Ik zit, met dertig graden, tot half vijf op school. Vreugde.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik begin woensdag weer, maar ik zie er niet erg tegenop eigenlijk (:


    chaos makes the muse

    jep. Morgen rooster ophalen en dinsdag weer aan de bak. Helaas, helaas. Het is niet zo dat ik school niet leuk vind, maar dat af en toe vakantie wel leuk is. En het duurt nog *** lang tot de herfstvakantie. En volgend jaar alweer. Ik haat de regeling. Waarom is het niet vroeg-midden-laat-vroeg-midden-laat ipv vroeg-midden-laat-laat-midden-vroeg-vroeg-midden-laat.... Het eerste vind ik veel fijner *zucht* maar ik heb er eigenlijk ook wel weer zin in, in school xD


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb nog twee weken vakantie :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nog een weekje vakantie, omdat ik mijn propedeuse heb gebaald in mijn eerste jaar. Yeah, geen summer school :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Velaris schreef:
    Ik heb nog twee weken vakantie :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb morgen een introductie en begin dinsdag met mn eerste lessen en je zou wel kunnen stellen dat ik er tegen op zie, en niet zo'n klein beetje ook. Nieuwe klas, ik ken misschien 3 mensen en gezien mijn sociale talent niet-bestaant is gaat dit nog geweldig worden. Het is wel het eerste jaar dat ik zowaar beeldend lessen heb, waar ik dan weer wel heel erg naar uit kijk.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb nog een weekje vakantie :Y) En aan de ene kant heb ik wel zin om weer te beginnen, mede door twee dagen in de week stage, maar aande andere kant zie ik er wel weer tegenop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volgens mij heb ik echt de meeste mazzel met 12 september beginnen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Voor mij begint de school (gelukkig) nog niet. Dat is pas 5 september! Morgen begint helaas wel mijn stage weer... Daar heb ik echt totaal geen zin in. Ik moet in totaal 10 maanden stage lopen en heb inmiddels al 6,5 maand gehad. Nog 3,5 maand te gaan en in december ben ik klaar. Ondertussen heb ik ook nog 1x per week les (4 dagen in de week loop ik stage), maar dat is dus pas later. Nu ben ik elke woensdag nog vrij.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Velaris schreef:
    Ik heb nog twee weken vakantie :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik begin 5 september pas weer :3


    Caution first, always.