• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    MT!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mt!


    Your make-up is terrible

    Emtee ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meteen even een vraagje, wat heeft jullie voorkeur; de marauders era of een wat modernere high school?


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Meteen even een vraagje, wat heeft jullie voorkeur; de marauders era of een wat modernere high school?


    Het liefste een modernere high school, dat lijkt me ergens wel grappig c:
    (Stiekeme MT)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Een moderne high school is natuurlijk een heel contrast met hogwarts, ook een modern hogwarts, wat wel voor leuke situaties kan zorgen misschien ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Dat de tovenaars ook geen mobiel enzo hebben en niet weten hoe het werkt?:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn voorkeur gaat ook naar een moderne highschool.

    Brian komt uit een groot gezin xd

    Brian komt uit een groot gezin met vijf kinderen. Hij is de middelste van de vijf. Zijn jongere broertjes van 14 en oudere zus van 17 gaan naar dezelfde school. Zijn oudste broer van 20 is al aan het werk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Modern is goed voor mij hoor c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Dat de tovenaars ook geen mobiel enzo hebben en niet weten hoe het werkt?:')


    Precies!
    "Geef me je nummer anders, dan app ik je wel?" "Nummer??? Heb ik een nummer? Dat heb ik niet gezien toen ik binnen kwam, waar heb ik die voor nodig?"


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Precies!
    "Geef me je nummer anders, dan app ik je wel?" "Nummer??? Heb ik een nummer? Dat heb ik niet gezien toen ik binnen kwam, waar heb ik die voor nodig?"

    Oh god, Brian gaat zooo achterdochtig zijn HAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehehe.
    Ik twijfel of ik een muggle meisje of jongen zal nemen, hmmmm...


    Spinning around, I'm weightless.

    Muggleborns en halfbloods hebben het nog makkelijl. Arme purebloods;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Precies hahahah

    Dus, moderne tijd wordt t!


    Spinning around, I'm weightless.