• Om je relaties te bespreken en tips te geven etc etc! Beginpost komt eraan zodra ik mn laptop heb!


    Spinning around, I'm weightless.

    Assassin schreef:
    (...)

    Daar staat Chione altijd wel voor open. :Y)

    Perfect! Maar ik ga eerst Isaiah afmaken.

    PecuIiar schreef:
    Elizabeth en mijn nog te benamen johnny depp zoeken ook van alles!

    #Elizanix (fish) & wat met jouw boy

    @Chione is een bad bitch wow, Phoenix zou het niet pikken als iemand haar pest


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    #Elizanix (fish) & wat met jouw boy

    @Chione is een bad bitch wow, Phoenix zou het niet pikken als iemand haar pest


    Ik maak zo even een lijstje met traits voor mn boy hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat zijn de mogelijke vakken? (:


    -

    Supine schreef:
    Wat zijn de mogelijke vakken? (:


    Zo ongeveer!


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb geen idee hoeveel vakken ze moeten, maar ik heb deze voor Chione.

    — Wiskunde
    — Engels
    — Geschiedenis
    — Drama
    — Spaans
    — Wetenschappen


    Your make-up is terrible

    Ik kan pagina 5 via mijn computer niet meer aanpassen, misschien moet er even een berichtje worden gestuurd aan een mod? Dan is het morgen weer over en kan ik Phoenix afmaken.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Dat is een prima aantal denk ik !

    Pagina 5 is Kut door de fout in codes, kan alleen vanaf mobiel worden aangepast..Ik zal een berichtje sturen!


    Spinning around, I'm weightless.

    Mensen. Leer codes afsluiten voor je een nieuwe begint!
    Je moet de codes in tegenovergestelde richting sluiten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb net via mijn telefoon even mijn codes gecheckt, maar die waren prima. Ik zal even verder kijken, andere pagina's doen het toch wel?

    Edit! - ik denk dat het hier fout is gegaan

    "["/"i]["/"font=Franklin Gothic Medium]["/"size=5]"A comfort zone is a beautiful place, but nothing ever grows there."[/size][/font][/center][/i]", de center moest wellicht als laatst

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 23:21 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb alvast een begin gemaakt aan Marlene! Ze staat open voor relaties. (:

    Ik hoop zo erg dat de lay-out niet al te fucked up is. :') #vakantiezonderlaptopyayugh.


    -

    Supine schreef:
    Ik heb alvast een begin gemaakt aan Marlene! Ze staat open voor relaties. (:

    Ik hoop zo erg dat de lay-out niet al te fucked up is. :') #vakantiezonderlaptopyayugh.

    Vanaf je telefoon? Impressive!

    LILY VOLUNTEERS


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    (...)
    Vanaf je telefoon? Impressive!

    LILY VOLUNTEERS


    Hehe thanks. Het is een oude lay-out tho die ik ook op mijn mobiel heb gemaakt tho :'), anyway ik weet het altijd weer te verpesten hahaha. :')

    Haha enthousiasme. :') Vriendinnen?


    -

    nohhh, ik vind het knap hehe.

    Yess c:

    Eliza staat, relatievoorstellen voor haar zijn welkom! Mijn jongen komt morgen!


    Spinning around, I'm weightless.

    ik wilde gisteravond bezig met channelle maar was in slaap gevallen, oeps :')
    moet vandaag de hele dag werken maar zal proberen er vanavond weer mee bezig te gaan, aangezien er nu nog helemaal niks is ingevuld

    is dit trouwens alleen bij mij of bij iedereen? Bij het rollentopic staat bij het bericht van naestivate eerst 'ISAIAH GIDEON SMEATH' en daarna de rol van Phoenix en doen de plaatjes bij Eizabeth het niet, maar is de laatste een foto van Alina Kovalenko? :')


    take risks