• Hoi! Aangezien ik in juli nog steeds mijn paasprofiel heb en dat eigenlijk echt niet meer kan, ben ik opzoek naar een nieuw profiel. Helaas heb ik zelf geen tijd om een nieuwe te maken, dus ik hoop dat jullie dat voor me willen doen.

    Ik heb geen credits om weg te geven.

    Wat zoek ik:
    - één of twee plaatjes met een gedicht/leuke tekst eronder. Het liefst iets wat diepgaand is en een beetje zweverig. Al mag het ook mysterieus/duister zijn.

    Het liefste wil ik deze maand nog een nieuw profiel, maar er zit verder geen haast bij.

    Bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sableye schreef:
    @ Scribe: Zit er wat tussen voor je? Ik weet namelijk niet of ik iets nieuws moet bedenken.


    Sorry, ik was nogal druk met werk. Ik vind dat jullie hele mooie profielen hebben gemaakt, maar het zit er nog niet tussen...


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Sorry, ik was nogal druk met werk. Ik vind dat jullie hele mooie profielen hebben gemaakt, maar het zit er nog niet tussen...

    Misschien is het dan beter om details te geven, zoals een tekst/plaatje als voorbeeld te doen, want anders doen we telkens het verkeerde en is het beter op te zoeken voor je profiel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Misschien is het dan beter om details te geven, zoals een tekst/plaatje als voorbeeld te doen, want anders doen we telkens het verkeerde en is het beter op te zoeken voor je profiel.

    Dit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zal eens gaan kijken!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heb je nog enkele plaatjes gevonden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, nog niet naar gekeken. Ik heb het zo druk met werk, dat ik als ik thuis ben, constant moe ben.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!