• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nerwen schreef:
    Wie is er nu aan de beurt om te schrijven eigenlijk?

    (...)
    Oh, ik denk dat ze bedoeld dat je haar personage bespeeld hebt.


    Zo veel was het niet toch? En anders kan ik ook niets. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)
    Zo veel was het niet toch? En anders kan ik ook niets. :'D

          'Gaat het?' vraag ik Greg dan zacht, als zijn gesnik een klein beetje mindert en ik me — hoe slecht ook — een klein beetje opgelucht voel wanneer hij lijkt te kalmeren.
          Zo erg ben ik niet. Ik schud mijn hoofd even en sta uiteindelijk maar even op, als ik amper reactie van Greg krijg en voel dat ik het wat koud krijg.

    Dit haalde ik eruit, maar het is denk ik handiger om sowieso te overleggen. Ik vraag me nu alleen af wie er nu gaat schrijven. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
          'Gaat het?' vraag ik Greg dan zacht, als zijn gesnik een klein beetje mindert en ik me — hoe slecht ook — een klein beetje opgelucht voel wanneer hij lijkt te kalmeren.
          Zo erg ben ik niet. Ik schud mijn hoofd even en sta uiteindelijk maar even op, als ik amper reactie van Greg krijg en voel dat ik het wat koud krijg.

    Dit haalde ik eruit, maar het is denk ik handiger om sowieso te overleggen. Ik vraag me nu alleen af wie er nu gaat schrijven. :'D


    Muh, ok. Maar ik kan niets anders doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    @Maia: Ik denk dat ik nu aan de beurt ben? Ik heb het net pas gezien, haha. Ik was dagenlang ervan overtuigd dat het SphinxX d'r beurt was. Probleem is echter dat de twee broers niet veel te doen hebben, I guess. Wil iemand ze meeten?

    Zou het trouwens geen idee zijn om iedereen weer een gastenboekberichtje te sturen? Om er wat leven in te houden want nu lijkt het dat de RPG enkel bestaat uit Dante, de Trents en 2 Rovers. Als zij dan aangeven dat ze niet meer willen meedoen kunnen we eventueel nog andere deelnemers zoeken?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 9:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    ^ Mijn plan. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anakin schreef:
    @Maia: Ik denk dat ik nu aan de beurt ben? Ik heb het net pas gezien, haha. Ik was dagenlang ervan overtuigd dat het SphinxX d'r beurt was. Probleem is echter dat de twee broers niet veel te doen hebben, I guess. Wil iemand ze meeten?

    Zou het trouwens geen idee zijn om iedereen weer een gastenboekberichtje te sturen? Om er wat leven in te houden want nu lijkt het dat de RPG enkel bestaat uit Dante, de Trents en 2 Rovers. Als zij dan aangeven dat ze niet meer willen meedoen kunnen we eventueel nog andere deelnemers zoeken?


    Ik had al gepost >;') alleen had ik tien Aiden overgeslagen aangezien ik *uhum* veels te lui was om ook zijn post erachter te schrijven.

    Het zou idd handig zijn om te zien wie er nog allemaal meedoen en wie niet. Ik bedoel, ooit hadden we 4 Rovers maar de andere twee lijken niet echt mee te doen waardoor we nog maar twee actieve Rovers hebben. (Vergeet Aiden niet)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 22:45 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Iemand die mij wil helpen met berichten doorsturen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Iemand die mij wil helpen met berichten doorsturen?


    Ik wil wel helpen? Of heb je iedereen al een berichtje gestuurd? (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Ik wil wel helpen? Of heb je iedereen al een berichtje gestuurd? (:

    Nee nog niet ,was een beetje laat gister xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet ik nog wachten op Greg of niet?


    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)
    Nee nog niet ,was een beetje laat gister xd


    Dan zal ik meehelpen. ^^ Wie stuurt wie een berichtje?

    Sorry dat ik zo laat reageer trouwens.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Reageer maar Nikki, ik ga denk ik pas woensdag weer reageren.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 18:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    sorryyyyy peoplee, heb wel gepost.

    saide is nu heel awkward aangekomen bij de trents.


    Heaven is a place that we all have

    Gregory is al lang geholpen en je zult geen bloed meer zien bij hem, aangezien het verbonden is. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Gregory is al lang geholpen en je zult geen bloed meer zien bij hem, aangezien het verbonden is. . .


    sorryyyyyy c: zo aangepast c:


    Heaven is a place that we all have