• Ik heb eigenlijk wat raad nodig maar, is niet voor een zwaar probleem.
    Ik ben de laatste tijd hard bezig met mijn boekenreeks te schrijven.
    Soms gebeurt keer dat er momenten zijn dat graag aan mijn boek wil werken maar, soms niet lukt.
    Ik werk soms van 5 uur s'avonds tot 1 uur in de nachts ook andere moment dat ik kan.
    Soms gebeurt ongeveer rond 23 uur snacht dat ik zeer moe word maar, graag wil verder werken.
    Aan de ene kant wil ik hard werken om mijn boekenreeks af te maken maar, soms zegt mijn lichaam dat moet rusten;
    Moet ik naar mijn lichaam rusten als die zegt dat moet slapen of als mijn hoofd zeer doet van de denken.
    Ik wil graag mijn eerste boek af hebben maar, soms wordt mijn hoofd en lichaam moe.
    Moet ik er best naar luisteren ?

    Altijd naar je lichaam luisteren. Als je lichaam moe is is dat met een reden en dan heeft het gewoon rust nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Altijd naar je lichaam luisteren. Als je lichaam moe is is dat met een reden en dan heeft het gewoon rust nodig.


    Bedankt voor het antwoord maar, vind ergens het wel irritant want ik word de laatste tijd veel moe kan bijna niet meer concetreren op het schrijven

    ik wil geen kostbare tijd verspillen omdat graag mijn boek wil afwerken :/

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Bedankt voor het antwoord maar, vind ergens het wel irritant want ik word de laatste tijd veel moe kan bijna niet meer concetreren op het schrijven

    ik wil geen kostbare tijd verspillen omdat graag mijn boek wil afwerken :/


    Dat is begrijpelijk. Is ook heel vervelend. Maar het is meestal wel dat wanneer je moe bent, de kwaliteit van wat je aan het doen bent ook achteruit gaat. Misschien is het de laatste tijd drukker dan anders, maar als je nu genoeg rust dan heb je er later meer profijt van.


    "Ignite, my love. Ignite."